1# Sestrovražda

67 2 0
                                    

Ahoj, ráda bych Vás uvítala při četbě mé knihy. Píšu ji na mobilu, takže některá slova budou zřejmě opravováná -,- :D jsem jen naprostý amatér, takže tak... A nebojte se názvu kapitoly... Nikoho tu nezabiji (zatím... 3:-) :'D)
A prosím, neodsuzujte mě podle první kapitoly... Je to jen rozjezd.. :)

,, Amando! Ty malá potvoro! Já Tě zabiju! Já Tě uškrtím! Nepřej si mě! To byl dárek od holek!" ječela jsem jak smyslu zbavená, že i Indiáni někde v Americe museli přemýšlet, jaké zvíře se tak vážně poranílo a sténá. Aji sousedi ze mě mají jistě radost. Je půl sedmé a já se tu právě chystám spáchat první sestrovraždu v dějinách naší rodiny. A vražda zcela jistě neprobíhá potichu, alespoň myslím. No ale Amanda, má milá sestřička (takto ji vidí ostatní, já ju vnímám jako mezigalaktickeho špióna rozhodnutého zbavit mě sebeovládání a nervů) se rozhodla, že mi mou ranní rutinu zpříjemní malým dobrodružstvím ve stylu "maska z hořčice, kečupu a všech mých šminek".

Vrazila jsem k ní do pokoje a předvedla takovou emocionální scénu, za jakou by se ani Angelina Jolie nemusela stydět.

Po pár minutách jsem musela své vyčerpávající kázání přerušit kvůli té nezbytné pitomosti zvané kyslík. Amanda využila mé odmlky jako pobídky ke své rychle omluvě a nešetrnemu vystrčení z jejích dveří. Jen jsem si odevzdaně povzdechla a vystřelila ke dveřím od kuchyně. Už v tu chvíli mi podvědomí říkalo, že dnešek bude zvláštní. A nemýlilo se...

Zlatíčko, karma je sviněKde žijí příběhy. Začni objevovat