3# Ten kluk je boží :3

38 2 0
                                    

Nikdy jsem nevěřila na lásku na první pohled, ale jakmile jsem ho spatřila, zamilovala jsem se. Jeho dlouhé hnědé vlasy mi ihned učarovali, nemluvě o jeho podmanivém úsměvu, hlubokých očích s rošťáckými jiskřičkami a euroasijskými rysy. Pod úplým trikem se zřetelně rýsovali svaly.

Málem jsem přeslechla, že Samková začala mluvit, ,, Toto je váš nový spolužák Jay Thomson. Přistěhoval se sem z Francie, potřebuje někoho, kdo ho tu provede a kdo mu bude pomáhat. Koho mu vyberu..?... Á, slečna Chassandra by si mohla vyžehlit svůj prohřešek. Takže Jayi, posaďte se vedle Chassandry."

Hustý! Že by pro mě Samice poprvé za čtyři roky něco užitečného udelala? Už to tak vypadá!

Jay ke mě kráčel uličkou a kouzelně se na mě usmál.

,, Ahoj," usmál se nejistě.

,, A-ahoj," zakoktala jsem se. Jay se posadil vedle mě a vyděšeně si mě prohlédl.

,, So to mášš na tváži?" zeptal se opatrně. Ach, on má tak roztomilý přízvuk!

,, To je práce mé sestry!" sykla jsem tak naštvaně až sebou trhl.

,, Prromiň, Chassandrro, nevěděl jšem..." začal, ale já ho přerušila, ,, Za prvé: to já se omlouvám Tobě, takže prosím psst; za druhé: nikdy mi neříkej Chassandro! Jsem Chrissy." usmála jsem se. On mi úsměv oplatil.

,, Hej vy dva!" zařvala na nás Samková. ,, Laskavě mlčte!"

,, Ano, paní ušitelko," přikyvoval poslušně Jay, ale na mě se nesouhlasně zašklebil. Já ho prostě žeru.

***

Po hodině jsem ho šla provést po naší škole. Ukázala jsem mu skřínky, ředitelnu, jídelnu, třídy a tak... Po cestě jsme si povídali a on se mě snažil naučit trochu
Francouzsky; třeba musique, hisser, lunette. Naprosto netuším co ty slova znamenají, ale to nevadí; hlavně, že mně je učil on.

,, Hej, šeredo! Já věděla, že takhle vypadáš, když se odlíčíš!" zařval nějaký hlas. Ani jsem se nemusela otáčet, abych zjistila, kdo tam stojí. Lilianna! Studená blondýna a koza! Znovu na mě začala ječet urážky a její slepičí dvůr se tomu chechtal.

Chtěla jsem ji seřvat... Ale najednou se Jay začal smát a šel směrem k Lilianně. To už jsem nezvládla, rozbrečela se a utekla...

Zlatíčko, karma je sviněKde žijí příběhy. Začni objevovat