Bazı şeyler yanlış olabilir, sadece gülmek için yaptım.
Sherlock elini uzattı ve "Bak, dostum; aramızda ki anlaşmazlıkları bir kenara bırakalım ve şu davayı ilk kim çözecek bir bakalım. Haydi, gel tokalaşalım!" diyip, elini öne uzattı. Matt, havada onun elini aradı ve yarım dakika sonra elini buldu. Matt "Bu yaptığın gerçekten çok kaba ve çocukca bir şeydi, Holmes. Holmes? Holmes?" dedi. Sherlock o söze başlar başlamaz gitmişti...
* * *
Daredevil, olay mahaline gitti ve kalabalığı yarıp, polisin yanına vardı. Polis memuru, şaşkınlıkla "Olamaz, Daredevil! İmza alabilir miyim!?" dedi. Daredevil, büyük bir D harfi ve üstündeki seytan boynuzlarından ibaret olan imzasını verdikten sonra "Sen çılgın bir koleksiyoncusun değil mi? Futbolcuların, oyuncuların ve kahramanların imzalarını topluyorsun. Kahraman olarak bir ben bir de, Tony Stark var." dedi. Polis memuru bir kız gibi bayıldı ve etraftaki sağlık görevlileri ona yardım etti.
Daredevil, rahat adımlarla cesedin öldüğü yerin, çiziminin bulunduğu yere gitti ve etrafa boş boş baktı. Neden etrafa bakmıştı?
Yerdeki çizimi inceleyen özel polislerden biri Daredevil'ı gördü ve tam "Durun!" diyecekken, Matt yerdeki bir ipucuna basıp, ipucunu yok etti.
Yere baktı ve tekrar neden baktığını düşündü. Yanına gelen polise "Silah kullanılmış ve mermi tam ölen adamın başına isabet etmiş!" dedi. Polis şaşkınlıkla "Bunu sadece şu yerdeki ceset çizimi ve kanlar ile mi, anladın!?" dedi. Matt "Bu konular çok özel. Anlayamazsınız!" dedi. Aslında içinden Arkadaşım bana neler olduğunu anlattı! diyordu. Polis memuruna "Ben neyi çözeceğim?" dedi. Polis "Kadının ne tarafa gittiğini ve nedenini!" dedi.
Daredevil düşündü ve sağ tarafındaki yolu gösterdi. Büyük bir ustalıkla "Şurada kırmızı bir Opel varmış. Acil bir şekilde oradan ayrılmış. Tekerlek izleri var! Şu polis arabasını alıyorum." dedi. O sırada itfaiye aracını gösteriyordu. Polis memuru "O bir itfaiye aracı!" dedi. Matt parmağını azcık sağa kaydırdı ve polis "O da ambulans!" dedi. Daredevil parmağını tekrar kaydırdı ve memur "Evet, o ama nasıl kullanacaksınız?" dedi.
Matt o sırada çoktan arabaya binmiş ve bir dönerci dükkanına
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Marvel and Dc Comics]
Fanfiction● Çeşitli bilgiler. ● Güzel yarışmalar ve küçük ödüller. ● Kısa ama harika kurgular. ● Projeler. ● Filmlerin içine giren kahramanlar. ● Yorumlarda kurulan arkadaşlıklar. ● Yukarıda yazılan maddelerin hepsini ve daha fazlasını bu kitapta bulabil...