Açlık Oyunları: Marvel [Part I Katliam]

103 14 0
                                    

On mıntıka olacak lütfen itiraz etmeyin.
1. Mıntıka: Hawkeye
2. Mıntıka: Beast
3. Mıntıka: Wolverine
4. Mıntıka: Juggernaut
5. Mıntıka: Abimination
6. Mıntıka: Angel
7. Mıntıka: Ghost Rider
8. Mıntıka: Sandman
9. Mıntıka: Spider Man
10. Mıntıka: Mr. Fantastic
*
Birbirlerine bakıyorlardı. Ama hiçte dost canlısı bir şekilde değil... Bazıları omuz omuza dövüştüğü arkadaşlarına öldürecekmişcesine bakıyorlardı.
Ayrıca görüldüğü üzere herkesin içinde tek sakin görünen, kazanacağından emin olan James Logan Howlett'dı. Diğer herkes... Terliyordu.
Başlamasına on saniye...
Herkes ortada ki sandıklara baktı. Çok çekici geliyorlardı ama oraya giderlerse ölme ihtimalleri çok yüksekti...
Başlamasına dokuz saniye...
Spider Man, ormana bakıyordu. Çünkü diğerlerinin yanından canlı çıkamayabilirdi... Ağ atıcılarınında sandıklarda olması cabasıydı...
Başlamasına sekiz saniye...
Abimination, gerindi. Çok hızlı olmalıydı ve başlangıçta herkesi öldürmeliydi. Onun için kolay olacaktı.
Başlamasına yedi saniye...
Johnny Blaze, oraya nasıl geldiğini bilmiyordu ama her şeyi anlatmıştı. Hayatta kalacaktı.
Başlamasına altı saniye...
Angel, altına kaçırmıştı ve görülmesin diye kanatlarıyla kendini gizlemeye çalışıyordu. Belki sandıklarda temiz çamaşır vardır.
Başlamasına beş saniye...
Mr. Fantastic, hesaplıyordu. Ne kadar hızlı koşabileceğini ve ne kadar hızlı öldürebileceğini...
Beş saniye yok! Koşun!
Bu ani ve saçma anonsla Spidey hariç herkes sandıklara koşar. Mr. Fantastic tam, bulduğu samurai kılıcını deneyecekken ondan çok daha hızlı olan Wolverine tarafından öldürülür.
10. Mıntıka
Mr. Fantastic
Reed Richard
Baş Sağlığı...
Spidey, bu anonsla çok daha hızlı koşar ve büyük yapraklı ağaçların arasından karanlıklara karışır. Peşinde hiç kimse yoktu ama o peşinde biri varmış gibi koşuyordu. Hep öyle yapmalıydı. Bir ara ayağa bir çukura takıldı ve sert toprak zemine düştü. O düşmek belki de hayatı boyunca yaptığı en doğru hareketti. Yerden gördüğü üzere on metre ilerisinde yere açılan küçük ağızlı bir mağara vardı! Tam ayağa kalkacakken, acıyla yere düştü ve ayağının kırıklığını fark etti! Çok acı vericiydi...
Sürünerek mağara ağzına gitti ve azcık korkarak karanlık mağaraya girdi. Orda hem saklanabilir hem de, ayağı iyileşene kadar orada bekleyebilirdi.
*
Hawkeye kendi şansına, bir kürek ve hançer bulmuştu! Hemen uzun çalıların arasına atladı ve Spidey gibi koşmaya başladı.
Abimination onu gördü ama takmadı, o sırada koca pençeleri arasında başka biri vardı... Angel, ağlamaya başlamıştı. O pençelerden tekiyle kafatasının parçalara ayrılacağını çok iyi biliyordu ve... Öyle de oldu.
6. Mıntıka
Angel
Warren Worthington
Allah rahmet eylesin...
Yeşil Canavar, hiç beklemeden ikinci hedefine doğru koştu. Beast, onu görünce koşmaya başladı. O sırada elindeki tatar yayını kuruyordu. Abimination, muhteşem bir çeviklikle önüne atladı ve Beast, hemen durup, onun yüzüne ok attı. Ok, hafif bir vızıltıyla uçtu ve Abimination'un gözüne girdi. Canavar, arkaya sendeleyince Beast ikinci bir ok attı ve ok canavarın ayağına saplandı. Üçüncü oku kuramadan Juggernaut arkasından yaklaştı ve yumruklarını onun kafasının iki yanından salladı. Kafatası ezilen Beast yere yıkıldı ve anons tekrar duyuldu.
2. Mıntıka
Beast
Hank McCoy
Başınız sağolsun...
Juggernaut, yerdeki Abimination'un kalmasına yardım etti ve "Birlikte! Daha ileriye!" dedi. Abimination, onaylarcasına başını salladı. İşi bitince onu da öldürebilirdi.
Başka bir yerde...
Üstünde şık beyaz bir takım elbise vardı. Gözlerinde ki ayna gözlük yüzünden kimse gözlerini görememişti ama kötülük dolu oldukları kesindi. Başkan, yüzünü buruşturdu ve kalın sesiyle "İlk dakikada üç kişi mi? Bu Oyun'un daha uzun süreceğini zannetmiştim. Ama neyse." dedi. S.H.I.E.L.D. dan oraya tayin olan yardımcı Maria Hill, "Bu çok acımasızca..." diye mırıldandı ve Başkan Cenk onu duydu. Usulca "Her şey vote için!" dedi ve siyah pelerinini sallayarak gitti.
Maria, içinden bir küfür savurdu. Bu adam kitabına vote atılması için her şeyi yapabilirdi. Durun... Yapıyordu.
















[Marvel and Dc Comics]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin