Açlık Oyunları: Marvel [Part III Zafere doğru!]

62 10 2
                                    

Yaşayanlar
4. Mıntıka: Juggernaut
5. Mıntıka: Abimination
7. Mıntıka: Ghost Rider
8. Mıntıka: Sandman
9. Mıntıka: Spider Man
*
Birkaç gün sonra
Peter koşuyordu çünkü koşması gerekiyordu... Küçük tuvaletini yaparken her zaman yaptığı gibi ıslık çalmıştı ve Abimination tarafından duyulmuştu. Uzun bir huş ağacının dalına ağ attı ve ağaçların üstüne çıktı.
Kuzeyde büyükçe bir göl vardı... Batıda ve doğuda ağaçlar ve... Güneyde ilk bulundukları açıklık vardı!
Kalın ağaç dallarının üzerine basarak güneye koşmaya başladı. Birkaç saniye arkasına baktığında ağaçların yıkıldığını ve etrafa dalların savrulduğunu gördü. Takip ediliyordu... Ama şu anda yapabileceği tek şey kaçmaktı.
On metre falan kalmıştı.
Tüm gücünü sağ ayağında topladı ve adımını öne attı. Lanet olsun! Adımını boşluğa atmıştı ve yere çakılmıştı. Ama şanslıydı ki ilk saklandığı çukura düşmüştü. Çukurun zemini günler boyunca yağan yağmurdan dolayı yumuşamış ve Peter'ın düşüşü hiç acı vermemişti. Peter hemen çukurun karanlık tarafına kaçtı ve bekledi...
Daha çok bekleyecekti çünkü Abumination ile Juggernaut onu bırakıp, zafere koşmaya başlamışlardı...
* * *
Sandman misafirlerini gördü ve tekrar kumdan bir zemine dönüştü.
Abimination azcık yavaşladı ve Juggernaut'un önden gitmesine izin verdi. Böylece sevgili dostu Juggy mayına salınan bir eşek görevi görecekti...
Juggy mutlulukla bağırdı ve hızlandı. Sonra da yok oldu...
4. Mıntıka
Juggernaut
Elfatiha!
Abimination olanları görmüştü. Arkadaşı bir anda yer altına doğru çekilmiş ve yok olmuştu. Sandman... Yeşil canavar tüm gücüyle zıpladı ve tam, aptal Sandman'in anlayamadığı dokunulduğunda oyunun kazanıldığı küreye düşecekken küllerine ayrıldı...
5. Mıntıka
Abimination
Kim yaptı be?
Ghost Rider, elindeki sarmaşığı daha hızlı salladı ve kumların üstüne savurdu...
8. Mıntıka
Sandman
OMG!
Ghost Rider yavaş adımlarla küreye doğru ilerledi ve tam o sırada Spider Man Wooohooooo! diye bağırarak kürenin üstüne atladı.
Kazanan Spidey!
Başka bir yerde
Cenk, duvarı tekmeledi ve "Üç paragrafta neler oldu? Oyun çok çabuk bitti!" dedi. Maria Hill "Böylesi daha iyi oldu. En azından fazladan bir kişi kurtuldu!" dedi. Cenk ona döndü ve siyah bastonunu ışın kılıcına dönüştürdü. Öfkeyle "Sen aptalsın!" dedi. Işın kılıcını etrafa savurdu ve sinirli Kylo Ren gibi her tarafı parçaladı. Maria aniden silahını çıkardı ve ona doğrultup "Seni çatlak. Bu saçmalık için kaç kişi öldü biliyor musun? Sen sadece kitabına gelecek voteleri düşünüyorsun!" dedi. Cenk sinsice gülümsedi ve "Sen ölen insanları mı, düşünüyorsun?" dedi. Büyük odada bulunan herkes aynı anda "Lanet olsun, evet!" dedi. Cenk kahkahalara boğuldu ve "Hepiniz aptlalsınız! Bu saha ISO-9 madenlerinin üstüne yapıldı ve ISO-9 seni ölümsüz yapar. Orada ölü görülen herkes şu anda yan odada tavla oynuyor. İndir şu silahı!" dedi. Maria pişmanlıkla silahını yerine koydu ve Cenk'ten çıkan o sözleri duydu...
Hepiniz kovuldunuz!
Devam edecek...
Açlık Oyunları 2: DC'yi Yakalamak

[Marvel and Dc Comics]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin