Açlık Oyunları: Marvel [Part II Ölme]

63 11 4
                                    

Yaşayanlar:
1. Mıntıka: Hawkeye
3. Mıntıka: Wolverine
4. Mıntıka: Juggernaut
5. Mıntıka: Abimination
7. Mıntıka: Ghost Rider
8. Mıntıka: Sandman
9. Mıntıka: Spider Man
*
Bir yılan... Bulunduğu mağaranın girişinde çok büyük kral kobra vardı ve Spider Man de bir tane silah yoktu. Kobra, ona tısladı ve birkaç metre yaklaştı. Acaba ölmesine kaç saniye kalmıştı? Kobra tam onu ısıracakken, yanıp kül oldu...
Peter korkuyla yılanın küllerine baktı ve külleri takip edip, mağaranın girişinde ki Ghost Rider'ı gördü.
Rider'ın elinde sadece sarmaşıklardan bir kamçı vardı. Yanan kafatasının içindeki boş gözleri Peter'a dikti ve "Bir dahakine yaşamayı dene ve bir dahaki karşılaşmamızdan canlı çıkacağını düşünme!" diyip, gitti.
O haklıydı... Yaşamaya çalışmalı ve bu çukurdan çıkıp, diğerlerine gününü göstermeliydi!
Mağaradan çıktı ve etrafa bakıp, koşmaya başladı.
*
Etrafta kimse yoktu... Sandıklar sonuna kadar doluydu ve etrafta kimse yoktu! Hawkeye, yaşayacaktı! Bunu diğerlerini öldürerek yapacak olsa bile hayatta kalacaktı...
Gerindi ve tüm gücüyle koşmaya başladı. Yirmi metre! Hiçbir seye takılmadan ilerlemeye çalışıyordu. On metre! Adımını çok ileri atmıştı ve bileği burkulmuştu ama bu önemli değildi! Beş metre! Ne yazık ki yerin yumuşadığını fark edememişti. Aniden yere düştü ve kumların içinde kayboldu.
Sandman yapacağını yapmıştı...
1. Mıntıka
Hawkeye
Clint Barton
Hangi ara öldü la?
*
Peter, bir ateş yaktı ve başına çalılardan sahte bir Peter yaptı. Ateşin bulanık ışığında onun sahte olduğu fark edilmeyecekti. Dalları oyarak, bıçaklar yaptı ve tuzağına gelecek avını beklemeye başladı...
İki saat sonra
Hiç uykusu yoktu. Örümcek güçleriyle uyumasıda gerekmiyordu... Ama kasları ağrıyordu. Hem de çok. Bulunduğu dal yamuk yumuk ve çok sertti. Ayrıca kıyafetine karınca girmişti...
Bir anda karanlıklardan biri çıktı. Lanet olsun! En güçlü olan olmak zorunda mıydı? Wolverine!
Ateşin yanına oturdu ve çalılardan Peter'ı ikiye böldü. Peter, korkudan inledi ve Wolverine etrafına baktı. Logan usulca "Hiç uğraşma, Böcek! Ben ölmem." dedi. Peter içinden Bunu göreceğiz karizmatik mutant! dedi ve ölen yılanın zehir bulunan külleriyle kaplı bıçağını firlatti ve anons duyuldu.
3. Mıntıka
Wolverine
James Logan Howlett
Vay anasının gözü!
Spidey, ölü mutantın üstünü aradı ve oyunu kazanacağını garantiledi. Ağ atıcılarını bulmuştu!











[Marvel and Dc Comics]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin