Öf! Önceki bölümde bir hata yapmışım. Birinci bölümde. Bölümün devamı da vardı ama kaydetmemişim herhalde. Hiç profesyonel değilim. Nede olsa dünki çocuğum, yav. O bölümün sonunu anlatıp, bu bölümü tam olarak servis edeceğim.
Hal, Rainbow Lantern olmak için tüm yüzüklerden bir temsilci seçileceğini ve onların bir turnuvada ölümüne dövüşeceklerini söyler. Kazananın da Evren Gardiyan'larına katılabileceğini ekler. Hurt, girmek ister ama çırak seviyesinde olduğu için Hal izin vermez. Sonra Hurt kendini kanıtlamak için dünyaya gider ve Hal tam onun arkasından gidecekken kırmızı iki siluet onu yakalar.
Hurt, öfkeyle duvarı tekmeledi ve "Lanet olsun!" diye bağırdı. Koskoca Gotham da hiç suç bulamamıştı! Halbuki ona burasının suç yuvası olduğu söylenmişti. Son zamanlarda Nightwing ve Robin, Batman'in zorlamasıyla çok çalışmışlardı.
Hurt düşünmeye başladı ve sonunda Joker'i bulmaya karar kıldı. Ama son zamanlarda çok suskundu ve onu sebepsiz yere dövemezdi. Korkuluk? Hayır. The Riddler? Hayır. Deathstroke? Neden olmasın? Belki de tüm Suicide Squad'ı pataklayabilirdi! Belki de pataklanabilirdi...
Karanlık sokakta ilerlemeye başladı ve bir muz kabuğuna basıp, yere düştü. Yukarı doğru baktı ve bir ses duydu.
Yeni Lantern o mu? Yerde ki?
Aniden ayağa kalktı ve iki elinde katanalar belirdi. Karanlıkların içinde üç kişi vardı.
Robin, Nightwing ve Arsenal gözüktü... Hurt, öfkeyle karşısındakilere baktı ve "Benden ne istiyorsunuz!?" dedi. Geçmişte aralarında çok olay geçmişti ve Hurt çok öfkeliydi. Dick, omuz silkti ve "Yardım isteyecektik..." dedi. Tim, başıyla usulca onu onayladı ve "Sorun, Batman." dedi. Arsenal da "O... Ölüm döşeğinde." dedi.
Hurt, arafta kalmıştı. Bir tarafta geçmişte ona yardım eden ve sahip çıkan, Batman... Diğer tarafta ise ona ihanet eden, arkadaşları... Batman için her şeyi yapardı! Başını salladı ve "Sorun ne? Çabuk söyleyin!" dedi. Tim "Onu görmeye ne dersin?" dedi.
* * * * *
Hal, bir tür fanusun içindeydi. Dışarıyı göremiyordu ama dışarıdakiler onu görebiliyordu. Aynı şey ses içinde geçerliydi. Hal, dışarıdakilerin konuştuklarını duyamıyorken, dışarıdakiler onun küfürlerini duyabiliyorlardı. Hal, elinde bir kılıç yaratmaya çalıştı ama sadece cızırtı sesleri çıkmıştı.
Fanus yavaşça yukarı doğru açılmaya başlayınca ani bir hareketle öne atıldı.
Bu hareket, önüne çıkan kırmızı elektrik duvarıyla engellenmeseydi başarılı olabilirdi. Hal, acıyla yere düştü ve dışarı bakmaya çalıştı. Hala bir şey göremiyordu. Ama sesleri duyabiliyordu. Başka bir dilde konuşuyorlardı...
Hal, korkuyla kırmızı elektrik duvarının üstüne doğru gelmeye başladığını fark etti. Bir anda tüm elektrik duvarı etrafını kapladı ve Hal'ün içini büyük bir öfke kapladı.
Dışarıdaki Red Lantern üyeleri içeriden gelen kırmızı ışıkları görünce kahkaha atmaya başladılar.
* * *
Hurt öfkeyle "Bunu ona kim yaptı!?" dedi. Üçüncü ustasına acıyla bakıyordu. Acıyarak asla bakmıyordu, acıyla bakıyordu. Ona terbiyeyi ve edebi öğreten ustası, tek kelimeyle çürümüştü...
Ona gücünü kontrol etmeyi Kızıl Ejder, gücünü kullanmayı Hal ve en önemlisi olan hareketlerle terbiyeyi o öğretmişti. O karşısına her zaman kaslı, dik duruşlu harika biri olarak çıkmıştı.
Ama şu an karşısında bir deri, bir kemik kalmış, derisinin rengi gri olan, yüzünde sadece kapkara iki çakıl taşı vardı. Yanında ki cihazdan anlaşıldığı üzere kalbi dakika da zor, bir kere atıyordu...
Nightwing usulca "Ecinhoks... Batman'in dengeyi bozan tek etken olduğunu düşündü ve böyle bir şey yaptı." dedi. Tim, başını sallayarak onayladı ve "En kötüsü... Onun bir günü kaldı." dedi. Hurt, öfkesine hakim olup "Neden bana önceden haber vermediniz!?" dedi. Dick, küstahca "Üzgünüm ama telefonlarımız dünya dışına mesaj atamıyor!" dedi.
Tim, tam onlar birbirlerine saldıracakken onları durdurdu ve gözlerinde yaşlar birikirken "Sizi aptal herifler! Şimdi bizimde diğerleri gibi onu arıyor olmamız gerekirdi! Lanet olsun! Aklınızı toplayın. Sizi Bat Cave de bekliyorum. Çabuk gelin!" dedi. Kavgacı ikili o giderken sadece baktılar.
Uzun pencereden içeri ışık girmeye başladı ve Hurt ile Dick aynı anda "Birlikte!" diyip el sıkıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Marvel and Dc Comics]
Fanfiction● Çeşitli bilgiler. ● Güzel yarışmalar ve küçük ödüller. ● Kısa ama harika kurgular. ● Projeler. ● Filmlerin içine giren kahramanlar. ● Yorumlarda kurulan arkadaşlıklar. ● Yukarıda yazılan maddelerin hepsini ve daha fazlasını bu kitapta bulabil...