Bir yazar arkadaşımız istediği için yazıyorum. Yoksa fikir hırgızlızlığı diyebileceğiniz için yazmayacaktım. Ayrıca @TheLadyOfTheDarkness ödüllerin en kısa zamanda (ilham gelince) yazılacaktır. Sabrın ve diğer kitaplarımı okuduğun için teşekkürler.
♣Öncelikle Türk halkı ismini değiştirir. Bay Fantastik çok kibar kaçtığı için onu ya Fanta Aga veya Lastik Emmi diye çağırırlardı.
♣Bay Fantastik, sürekli güzel karısını ve çocuğunu korumak için uykusuz kalırdı.
♣Onu garip buldukları için kabul etmeyen şirketler dışında bir kahveye girer ve çayları doldurur doldurmaz elini uzatarak çayları sıcak sıcak ve dökmeden verirdi.
♣Dolmuşta bütün paralar ona verilirdi. (Anlatmama gerek yok asdasadas)
♣Ağaca ve bahçelere kaçan topları o aldığı için çocukların gözdesi olurdu.
♣Eğer parasız kalırsa hiçbir şey kullanmadan parmaklarını oynatarak "Hacivat ve Karagöz" veya "Gölge Oyunları" yapardı.
♣Hilesi belli olunca yokuş aşağı taş zeminde, peşinde yirmi otuz kıro varken kaçardı ve eğlenceli bir sahne olurdu.
♣ Bakkaldan bir şey almak için sadece kafasını ve elini kullanarak alışverişini yapardı.
Bonus:
Yeni filminin başlangıç sahnesi Türkiye'de çekilseydi?
Reed, uzunca ışınlanma makinesini anlatır ve Serhat Öğretmen "Geçlan yerine! Doğru düzgün ödev yapamamışsın yarım saat geveledin! Oğlum ödev neydi? Gelecekte kendinizi nerede görüyorsunuz! Otur sıfır!" der.
Reed yerine ağlamaklı gözlerle oturur ve sıra arkadaşı hem meraktan hem de onu öyle görmemek için "Nereye gitmek istiyorsun ki?" der. Reed "Sultanahmet!" der ve Reed ona akpilinu verir.
Bizde Fantastik Dörtlü falan göremeyiz.
İstediğiniz kahramanları yazın. (Yine böyle yapıyorum:D) ilk üç defa yazılanın böyle Türkiye'de olduğu halini yazarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Marvel and Dc Comics]
Fanfic● Çeşitli bilgiler. ● Güzel yarışmalar ve küçük ödüller. ● Kısa ama harika kurgular. ● Projeler. ● Filmlerin içine giren kahramanlar. ● Yorumlarda kurulan arkadaşlıklar. ● Yukarıda yazılan maddelerin hepsini ve daha fazlasını bu kitapta bulabil...