Capitolul 10 - Partea I

3.4K 199 11
                                    

ATENTIE!
Capitolele le voi scrie din perspectiva Annei. Voi posta rar din perspectiva lui James. Si bineinteles si cand imi spuneti voi ca vreti.
•••
Clipesc des si imi mut privirea de pe program la femeie si invers. Rebeca...in fata mea...

Si acum? Il sun pe James? O conduc in birou?

Nu as suporta sa ii aud vocea din nou asa ca aleg extrema cealalta: sa il vad din nou.

Doar gandul la el imi face inima sa isi accelereze ritmul sau normal. Ma ridic de la birou mascandu-mi cu greu tremurul intregului meu corp. Prin ridicarea indexului ii fac semn Rebecai sa astepte. Bat usor in usa si intru pe jumatate.

James se incoarda brusc cand ma priveste.

-A venit doamna Granger. Ce sa ii transmit?

-Sa pofteasca.

Imi era frica de cuvintele acestea. Dar stiam ca se va intampla si asta. Odata si odata se intoarce roata.

•••
De cum intrase in biroul lui, geamurile s-au opacizat. Oricat de neinsemnat ar fi fost, ma deranja enorm acest lucru.

Imi ramane un singur lucru de facut: sa astept. Un minut trece ca zece. Imi mut privirea de pe laptop pe tavan , de pe tavan pe laptop si apoi spre geamul opac al biroului lui Moore.

Trecuse o jumatate de ora. O afurisita de jumatate de ora iar Granger nu a iesit din biroul lui.

Pana aici ti-a fost Moore! Cu mine nu te joci!

Ma ridic brusc facand astfel ca scaunul sa se darame si intregul etaj sa ma fixeze cu privirea. Ma apropiu de usa cu viteza. Ezit pret de o secunda cu mana pe clanta, dar aceasta imi aluneca si deschid usa.

Cei doi erau unul in fata celuilalt la milimetri distanta, dar de atat a fost nevoie ca sangele sa imi clocoteasca in vene. Cand am intrat amandoi si-au intors socati capetele spre mine...

-Ce? Am ceva pe bluza? ii intreb ironic.

Apoi inaintez spre James. Imping vechitura de langa el si il cuprind de dupa ceafa cu bratele.

-Vroiai sa ma faci geloasa? il intreb soptit , respirand precipitat.

-A functionat? intreaba ranjind.

-Al naibii de bine! rostesc inainte sa ne aruncam intr-un sarut salbatic in care se resimte dorul si dorinta.

-Mi-a fost dor de tine...imi sopteste...al naibii de mult! Adauga inainte sa se napusteasca din nou asupra buzelor mele si sa le guste asa cum stie el si imi place.

Ne oprim doar cand auzim pe cineva ca isi drege glasul in spatele nostru.

-Stiti ca sunt tot aici , nu? intreaba ofticata Rebeca.

-Nu...credeam ca ai inteles ca trebuie sa te faci pasare si sa zbori de-aici! ii raspunde James serios facandu-ma sa pufnesc in ras.

-Nu dragule...sa stii ca nu sunt lift sa ma cobor la nivelul tau!

-O! Ai dreptate...liftul nu ar putea urca pana la nivelul meu! E prea ridicat pentru tine! Si acum iesi afara pana nu chem pe cineva de la paza! ii spune James trecand de la amuzament la iritare.

Pufnind, se roteste pe tocurile sale cui si paraseste biroul.

-Si acum...unde ramasesem? ranjeste el si se arunca asupra buzelor mele.

Ne retragem doar cand simtim ca ramanem fara aer.

-De ce ai facut asta? ma intreaba incet respirand greu.

-Ce am facut? intreb nedumerita.

-De ce m-ai sarutat?

-Pentru ca...pai..nu stiu...suspin infranta.

-Ma bucur ca ai facut-o.

Imi ridic privirea mirata spre el.

-Hm? Dar...de ce?Tu...

-Nu am iubita, nu ies cu nimeni, nu am vreo relatie. Tuturor le place sa scoata povesti si sa interpreteze gresit tot ce vad. Apoi ajunge in presa si ies speculatii.

Acum totul are sens...of ce proasta sunt!

-Oh Doamne...si tu...adica eu...si apoi ea...si credeam ca tu...

Chicoti.

-Nu iubito...de cand te-am cunoscut pe tine nu mai vreau pe altcineva.

Ce?

-Mi-ai dat toata viata peste cap...dat ma bucur ca ai facut-o la fel cum ma bucur si ca m-ai sarutat adineauri. Acum macar pot sa iti spun ca....

-Ca...? si inima mi-o ia la galop.

-Te iubesc.

Si cu doua cuvinte am inghetat. E ultimul lucru pe care ma asteptam sa il aud. Ochii mi se umplura de lacrimi si un zambet larg imi cuprinde intreaga fata.

-Si eu te iubesc.

Si astfel incheiem sarutandu-ne , pecetluind un juramant sacru...iubirea.

VA URMA...
•••••
N\A : Un capitol scurt dupa mult timp. Nu am avut timp sa scriu imi pare rau. Foarte rau. Dar chiar si asa sa nu cumva sa credeti ca voi abandona cartea. O voi duce pana la sfarsit. Aceasta e doar prima parte din capitolul 10.

Va multumesc din suflet pentru 8,2K! ❤️ Nu ma asteptam sa aiba succes dar datorita VOUA am urcat😘 Va iubesc enorm si astept parerile si voturile voastre. Va pup!

P.S: Am capitole disponibile pentru dedicatii. Am cam doua persoane carora le-am promis dedicatii acum ceva vreme dar sa stiti ca nu am uitat de voi 💋

Ondina.


Meeting Mr. MooreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum