Capitolul 11

4.4K 228 39
                                    

Dupa 2 luni

-Cum a fost ziua ta draga mea? ma intreaba mama despachetand cumparaturile.

Ma indrept spre bar si ma asez pe unul dintre scaune.

-Destul de bine...cred. Am batut tot orasul sperand sa gasesc vreun loc de munca si ca sa vezi surpriza...nu am gasit! spun incercand sa mimez o fata surprinsa.

-Scumpo...lumea nu se sfarseste azi. Si maine e o zi. Nu vei ramane fara slujba! Garantez ca vei avea mai mult succes maine.

-Asa si eu pusc din degete si friptura e gata...

-Hei...nu-mi subestima aptitudinile de bucatar! spune mama razand si amenintandu-ma cu o lingura de lemn. Nu ai murit de foame in nicio zi in cele 2 luni de zile de cand esti aici.

-Da stiu ...spun sarutand-o pe obraz. Te iubesc mama!

-Si eu te iubesc draga mea...si Anna- spune cand vede ca ma indrept spre scari- ...

-Da?

-Stii ca poti sa vorbesti cu mine nu-i asa?

Ma intristez dar ii raspund.

-Stiu ....cand voi fii pregatita iti voi spune tot...promit.

-Nu te presez draga mea...tu stii cel mai bine cand. Toate la timpul lor.

Aprob usor si ma indrept spre camera mea. Ma trantesc in pat si imi deschid laptopul. Primesc un mesaj de la Sarah.

" Hei straino. Cum o mai duci?"

Zambesc si ii raspund.

"Destul de bine...pot spune.Dar tu?"

"Supravietuiesc. Auzi..pot sa te sun?"

"Aaa...desigur"

Imi aud telefonul in celalalt capat al patului si raspund.

-Anna mi-e atat de dor de tine! spune Sarah cu o voce stinsa.

-Si mie de tine ...nici nu iti inchipui cat de mult imi lipsesti...

-Te-am sunat sa te anunt ca peste o luna ma casatoresc! tipa ea entuziasmata.

-Dumnezeule Sarah! Nu m-as fi gandit niciodata ca o vei face inaintea mea. Sunt atat de fericita pentru tine! Felicitari draga mea! Sunt foarte mandra de tine! Vei fi o mireasa si o sotie incredibila!

-Multumesc Anna! Te iubesc atat de mult! Vei accepta sa fii una din domnisoarele mele de onoare nu-i asa?

-Mai intrebi? Cum as putea sa ratez sau sa refuz asa ceva? Bineinteles! Si eu te iubesc enorm!

-Bine...pentru ca trebuie sa fii aici in 2 zile! Trebuie croite rochiile, sa ma ajuti cu aranjamentele, invitatiile, sa ne asiguram ca firma de catering va face totul perfect, ca ceremonia civila si religioasa va merge struna, sa vorbim cu preotul, sa vedem cine aduce inelele la altar, sa..

-Sarah!!! M-ai ametit de tot! Esti mai rau ca o femeie insarcinata gata sa intre in travaliu! spun chicotind usor. Promit ca voi fii acolo. Ne vom asigura ca va fii o nunta ca-n povesti.

-Esti de aur Anna! Ti-am rezervat deja biletul de avion de ieri. Azi e miercuri iar biletul tau de avion e vineri de la 10 dimineata. Te iubesc! spune dintr-o suflare si inchide telefonul inainte sa imi auda comentariile.

Smechera...of Sarah ce-ti fac eu tie cand te prind!

VINERI

-Draga esti pregatita sa te intorci acolo? ma intreaba mama grijulie.

-Nu voi stii asta pana nu ajung acolo...dar nu-ti fa griji. Voi fii bine. Te sun cand ajung. Am avionul in doua ore iar pana la aeroport imi va lua cam o ora ...asta daca am noroc si nu este trafic aglomerat. Ceea ce ma indoiesc! spun razand.

Chiar daca rad pe dinauntru  sunt mega emotionata. Sa dau ochii din nou cu acel oras plin de amitiri..va fii o lovitura destul de grea , dar trebuie sa imi infrunt temerile nu?

***

Aeroportul J.F.Kennedy din New York arata exact ca acum doua luni cand am plecat. Parca au trecut doi ani.

Printre multimea de oameni doar o singura fata e suficient de nebuna incat sa lanseze un strigat de razboinic si sa imi sara in brate plangand in hohote.

-Doamne Dumnezeule Sarah! Ma sufoci!

-Si mie mi-a fost dor de tine fraiero! spune razand si plangand de fericire in acelasi timp.

-Te-ai ingrasat!! spun serios.

-Serios? O doamne...nu e bine...arat oribil?Spune sincer Anna...nu ma voi supara!

-Glumesc ...arati perfect draga mea! Perfect!

Zambeste si imi da un ghiont in umar.

-Au! icnesc .

-O meritai! spune zambind si facandu-mi cu ochiul. Acum hai sa mergem. Am parcat masina pe doua locuri de parcare!

Radem amandoua si pornim spre parcare.


In masina atmosfera e lejera. Povestim vrute si nevrute pana cand o intrebare care imi macina gandul imi iese neanuntata printre buze.

-Cum este?

-Ce sa fie ? intreaba Sarah incurcata.

-El...spun mai mult pentru mine.

-In primele saptamani era distrus. Acum nu stiu...fata lui nu  tradeaza nicio emotie....dar din cate am auzit e mai dur ca inainte.

Desi mi-e greu sa o spun...mi-e dor de el...i-am dus lipsa enorm. Adica ce vorbesc? Imi e al naibii de dor de el.

-Anna...trebuie sa iti spun ceva...care sper sa nu te faca sa te razgandesti in legatura cu ceva.

-Ce ar putea fii atat de rau?

-Pai ...nu stiu cum sa o spun...

-Spune-o direct...

-Va veni si James la nunta.

-Dumnezeule Sarah...nici chiar atat de direct....spun simtind ca  aerul mi-e  insuficient.

-Tu ai spus Anna...esti ok?

-Crezi...

-Ce anume?

-Crezi ca se vede cu cineva? Te rog fii sincera cu mine.

Sta putin pe ganduri si simt cum strange volanul mai puternic.

-Sarah?

-Asa cred...asa am vazut la stiri si in ziare...si spuneau ca e ceva serios...si..

-SI?? aproape tip.

-Si pomeneau ceva de o posibila viitoare logodna.

Daca pana acum nu puteam sa respir...acum ma sufoc de-a dreptul.

-Chiar m-a uitat? Inseamna ca nici nu m-a iubit vreodata...am fost doar o simpla distractie...

-Dar...

-Dar  ce? Mai e ceva?

-Anna...nu cred ca ai vrea sa auzi...

-Trebuie sa stiu Sarah...

-Partenera lui e...

-Lasa-ma sa ghicesc...Rebeca Granger?

-O cunosti?

-Intr-un fel sau altul. Desi as fi preferat sa nu.

-Ce vrei sa spui?

-O sa iti povestesc eu mai incolo...acum am nevoie de odihna...

-Inseamna ca mergem direct la aparta....

-De fapt stai! Du-ma la Moore Enterprise.

-Anna esti sigura de asta?

-Mai mult ca sigura! spun hotarata.

_________________________________________________

NEEDITAT

Meeting Mr. MooreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum