~AffeT ~

45 5 0
                                    

"Tıpkı kendin gibi olmasını bekleme diğer insanların. Çünkü kimisi değer görmeyi hak ederken, kimisi de gördüğü değeri bile mahveder."
Gördüğüm değeri mahvetmek konusunda çok başarılıyım. Yanlış anlama bunları sana geri dön diye yazmıyorum. Sadece affet diye yazıyorum. Çünkü vicdanım susmuyor her seferinde çok ağır ve saçma konuştun diyor. Ve bu yük git gide ağırlaşıyor ben artık taşıyamıyorum.
Bazen keşke hiç söylemeseydim diyorum ama böyleyim işte bir an geliyorlar diyeceğim ama benden hiç gitmiyorlar sanırım. Ben inanıyorum ve biliyorum ki senin pişmanlık duyacağın hiçbir şey yok. Ama benim o kadar çok...
Beni başkalarının dediklerine göre tanıma çünkü ben insanına göre davranıyorum. Kimse beni tam olarak tanımıyor. Biliyorum çok kızgınsın bunu ben istedim, benden nefret etmeni ben istedim. Bunun doğru olacağını düşündüm nefretle daha çabuk iyileşirsin sandım. Olmadı her şey birbirine girdi. Her şeyi elime yüzüme bulaştırdım. Kendimi katil gibi görüyorum. Bir cinayet işledim ve kanı ellerimden bir türlü gitmiyor. Evet, ben senin duygularını öldürdüm. Cezamı çekiyorum vicdanım susmuyor. Senden özür bile dileyemiyorum sadece affetmeni istiyorum.
"Kimisi duracağı yeri bilmez, gider, kimisi kalsa bile haddini bilmez, biter...
Ama ben bizi geçeli çok oldu. Hadi sen de kendine gel artık, geç oldu..."
Duracağım yeri bilemedim, gitmek istedim gidemedim, kaldım ve haddimi bilmedim bu yüzden Bitti. Bu yüzden iki kez tekrarlandı. Benim için kolay oldu ama sana hiç kolay olmadı. Senin için en kolay olanını yapmak istedim yapamadım. Biz hep farklıydık bu yüzden buralara geldik. Anlaşamazdık anlaşamadık...
"Sana benimle birlikte bir yarın yok artık.
Sana benim yanımda bir yer yok artık.
Sana bir ben daha yok artık..."
Ben sana bütün samimiyetimle bütün doğrularla cevapsız kalan soruları cevapladım. Artık bana bir şey sorma benden nefret etme sadece benim sana duyduğum saygının yarısını duysan yeterli. Sadece Affet affet affet...
"Demem o ki sen herhangi bir günsün, bense o güne ait herhangi bir saat. Sen ihtiyar bir bedensin, bense o ihtiyar bedendeki öldürücü hastalık. Sen bir dünyasın, bense o dünyadaki karanlık. Ve sen bir kalpte sevdasın, bense o sevdada ayrılık..."
Ben böyleyim sağım solum belli olmaz ama böyle acımasız ve kırıcı olmayı da istemezdim.

Vicdan azabını çıkarınca içinden, daha rahat kapanıyor valizler...

HOŞÇAKAL

SENSİZ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin