3. Rész

297 23 6
                                    

Uhh ne haragudjatok a helyesírási hibák miatt. Tök gáz, hogy sok a helytelenség. Ezentúl, úgy lesz, hogy 2 komi után jön új rész, csak, hogy tudjam, van-e valaki, aki olvassa a történetet. ♥ ~ A.

Fél óra. Eddig tartott a kínszenvedésem. Soha többet nem akarok ilyet átélni. Jelenleg a kanapén fekszem, hasslag és arcomat a párnába fúrom. A fiúk elmentek, valami találkozóra. És ekkor bevillant! Ideje megszökni! Gyorsan fel álltam, magamra kaptam a cipőm. Kitárva az ajtót szaladni kezdtem, ahogy csak a lábam bírta. Otthon csend fogadott és mérhetetlen pia szag. Apa sehol se volt, így neki kezdtem a takarításnak. Össze szedtem a szennyes ruhákat, majd a szennyesbe kosárba raktam őket. Neki álltam kitakarítani a házat.

...

Fáradtan dőltem el a kanapét. Mindent kitakarítottam, amit apa felhalmozott az egy nap alatt. Hirtelen kivágódott az ajtó és megjelent Jason. Felpattantam és konkrétan a nyakába ugrottam, majd szorosan átöleltem.

- Jas... - sírtam el magam. Karjait derekam köré fonta majd felemelt.

- Azt hittem sose látlak többet, hogy valami bajod esett, vagy valahol össze estél a sebek miatt, vagy valami hülyeséget csináltál. - hadarta el egyszerre. Csak öleltem magamhoz izmos testét. Régebb együtt jártunk edzeni, szép emlékek...

- Jól vagyok... - szipogtam és megtöröltem a szemem. - Apa merre van?- remegett meg a hangom.

- Elment, valami ügyben. Szerintem mindjárt betoppan... Merre voltál? - nézett a szemembe.

- El... elraboltak. - mondtam ki. - Huhh ez furán hangzott. - nevettem el magam.

- Mi az hogy elraboltak?! - akadt ki hirtelen, amitől megijedtem. - Sajnálom... - tette hozzá.

- Valami Calum... - gondolkodtam el a neveken.

- Calum, Luke, Ashton és Mike? - szakított félbe.

- Ismered őket? - kerekedtek ki a szemeim.

- Mindenki ismeri őket! Maffia banda!

- Apa is? Ő is a maffiához tartozik? - ültem le.

- Igen, gondolom tudták ki vagy... hogy jutottál ki?

- Elszöktem. - rántottam meg a vállam.

- Sajnálom, hogy ezt kell mondanom... de elfognak vinni... - nyökögte Jason maga elé.

- Nem akarom! - sírtam el magam újra. - Veled akarok maradni. Nem akarom... kérlek. - zokogtam.

- Shh itt vagyok nem hagyom, hogy bántsanak. - húzott fel magához és szorosan átölelt.

- Nem... bántottak. - szipogtam. - Ellátták a sebeim és...

- És? Mi történt?

- El akarták venni... azt. - pirultam el. Jason értetlenül nézett rám, majd leesett neki a dolog.

- Csak az veheti el, akit te akarsz! - mondta lágyan. Újra kivágódott az ajtó, de apánk helyett négy dühös ábrázatú fiú lépett be. Jason rögtön elém állt.

- Végre megvagy! - Nagyon rossz kislány vagy... üresen találtuk a házat. - mondta túl nyugodt hangon Luke.

- Hagyjátok békén! - szűrte ki a fogai között Jason. Arcomat a hátába rejtettem és hangtalanul sírni kezdtem.

- Nahát... a kis Jason. Mekkorát nőtt. - nevetett gúnyosan Calum. - Vick... gyere ide. - szólt lágy hangon. Fejemet elemeltem Jason hátától és ki néztem a négy fiúra.
- Nem megy sehova! - emelte fel a hangját Jason. Luke hirtelen fegyvert kapott elő és Jason-re szegezte.

- Vick most azonnal ide jössz vagy le lövöm a kis bátyádat! - szólt Luke. Lassan ki léptem Jason háta mögül, de megragadta a karom.

- Nincs semmi baj. - mosolyogtam rá erőtlenül, majd lefejtettem a kezét a karomról. Vonakodva Calum elé sétáltam, aki megragadta a hajam és a földre lökött.

- Büntetés ben lesz részed, amint vissza megyünk. - ordította az arcomba. - Ribanc. - morogta majd belém rúgott. Hasamra szorítottam a kezem és próbáltam vissza fogni a kiálltást így csak egy nyögés jött ki.

- Mit képzelsz magadról!? - kelt ki magából Jason. Fel néztem rá, láttam, hogy Mike és Ashton le fogja. Szemébe könny látszott és színtiszta gyűlölet. Próbált szabadulni de a srácok erősebbnek bizonyultak.

- Ennél rosszabbat us fog kapni. - jegyezte meg Luke.

- Gyereket vár! - kiabált Jason tovább. Gyereke?? Kinek?!

- Kinek? - csodálkozott el Calum.

- Vick-nek! Gyereket hord a szíve alatt. - folytatta Jason. Nem tudtam mit akar ezzel, de én tuti nem vagyok terhes.

- Ejnye kis hazug. - fintorgott Luke. - Mind tudjuk, hogy Vick szűz. Nem kell a duma.

- Lesz gyereke... - tűnődött el Calum. - Tőlem.

- Be ne tedd a mocskos farkadat Vick-be! Ne legyen olyan fattyú gyereke, mint amilyen te vagy. - köpte a szavakat Jason. Úr isten, hogy mondhat ilyet? Meg öleti magát! Istenem... ne. Calum ők le hatalmasat csattant Jason arcába. Ahogyan tudtam fel álltam, majd minden erőmmel ütni kezdtem Calum-ot ahol értem. Hirtelen hátra rántott valaki, amitől a földre estem. Belém rúgott többször is ahol csak ért, majd arcomat kezdte el ütni. Éreztem hogy a vér elindult az orromból. Mivel feküdtem a vér le folyt a torkomon, amitől hányingerem lett. Azt kívántam bárcsak meghalnék ott helyben.

- Luke állj le, mindjárt megölöd! - ez volt az utolsó amit hallottam, majd körül vett a kellemes tudatlanság.

She's Mine!Onde histórias criam vida. Descubra agora