Lassan kezdtem érzékelni magam körül a környezetet. Szemeimet ki nyitottam és körbe néztem. Sötét barna falak, szintén sötét bútorzattal és egy fekete ajtóval, ami gondolom a fürdőszobáé. A csípőmön nyomást éreztem és le néztem. Rögtön eszembe jutott a tegnap este, amint meg láttam az erősen ölelő kart és a hozzátartozó személyt. Meztelen testünk össze ért, amitől már hányingerem volt. Próbáltam lefejteni magamról Calum karját, de akárhányszor próbáltam eltávolítani, annál erősebb lett a fogása.
- Miért próbálsz szabadulni egyetlenem? – hallottam meg reggeli rekedt hangját, ami roppant szexi volt. Mégis mi a francot beszélek? Calum hangja egyáltalán nem szexi! Sőt!
- El engednél? – kértem csendesen. Nagyon kellemetlen mellette meztelenül feküdni.
- Mégis miért tenném? – húzott magához közelebb és a nyakamba csókolt
- Mert undorodom tőled! Le szeretnék végre fürödni. – próbáltam szabadulni. – Calum kérlek.
- Ohh szóval undorodsz mi? Meg fogod szokni, mert minden nap lesz ilyen, sőt, nem is egy, ha rajtam múlik. – morogta továbbra is a nyakamba.Borzongás futott végig az egész testemen és fel húztam az egyik lábam. Hátamon feküdve szenvedtem tovább, hogy ki szabaduljak.
- Elég! Fejezd be! Semmi esélyed ellenem! – emelte meg a hangját, amivel elérte, hogy abba hagyjam a kapálózást. – Jó kislány.
Kezét óvatosan le vezette a hasam aljára és cirógatni kezdte a bőrt. Lecsúszott kissé testével és fejét a hasamra helyezte, majd rám nézett. Csak bámultam barna szemeibe és egyszer csak azt éreztem muszáj megérintenem. Kezem lassan elindult az arca felé, majd óvatosan megsimítottam az arcát. Érintésemre lehunyta a szemét, majd felsóhajtott és kezemet meg fogva a tenyerembe csókolt. Most minden olyan tökéletes lenne, ha ő nem egy vadbarom lenne, aki elrabolt és durva módon magáévá tett az éjjel.
- Sajnálom. – suttogta, amikor kezem a hajába túrt. – Mindent. Nem akartam ilyen durva lenni veled, de a domináns részem túl nőtt rajtam.
- És most mi lesz? Mindig ez lesz majd? Megdugsz, megversz és bocsánatot kérsz?
- Meg ígérem, nem foglak többet megütni, de akkor neked is jól kell viselkedni, rendben?
- Jó... – sütöttem le a szemem.
- Nézz rám. – fogta meg óvatosan az állam. – Komolyan mondom Babe. – nézett mélyen a szemembe. Kezét ahogy vissza húzta meztelen felsőtestemen, melleim között a borzongás ismét végig szaladt testemen, libabőrt hagyva maga után.
- Imádom...
Halk kopogás nyomta bele a szót Calumba. Kezeimet melleim köré raktam, mert Calum nem volt hajlandó hagyni, hogy a lepedőt magamra húzzam.
- Gyere. – mondta Calum, fejét az ajtó felé fordította, majd újra rá helyezte a hasamra.Mike lépett be az ajtón, vigyorogva.
- Mit szeretnél Mike? Nem látod milyen jól el vagyunk Vick-el? – szólalt meg érdeklődő hangon Calum leheletét a hasamra fújva.
- Csak jöttem szólni, hogy kész a reggeli. A srácok nem merték be vállalni, hogy fel jönnek így jöttem én.
- Rendben. Mindjárt megyünk. – adott puszit a hasamra Calum, majd fel ült.Mike bólintott, majd elhagyta a szobát. Calum kinyújtóztatta végtagjait, majd ismét vissza feküdt.
- Mennünk kéne nem? – kérdeztem óvatosan. Nem akartam semmivel felbosszantani.
- Mehetünk, csak öltözzünk fel, mert azért meztelenül mégsem lehet le menni. A fiúk fel falnának a tekintetükkel, na meg én se tudnám türtőztetni magam. – villantotta rám kaján vigyorát.Szavaira alaposan elpirultam, amit ő is észre vett és hangoztatni kezdte milyen aranyos vagyok piruló pofikával. Gyorsan fel öltöztünk, majd lebaktattunk a konyhába, ahol a fiúk már javában reggeliztek.
- Jó reggelt. – mondtam halkan.
A fiúktól valami halk moraj volt, amit lehetett hallani, üdvözlés képpen. Le ültem Ashton és Calum közé, majd csendben kezdtünk el reggelizni. Ashton egész reggeli alatt kíváncsian fűrkészett, amit Calum szóvá is tett szinte azonnal.
- Nem történt semmi baja Ashy, nem kell úgy szuggerálni, persze először nagyon kis vadóc volt, de lecsillapodott. – mondta vigyorogva.
- Az egészet lehetett hallani, és ahogy hallottam nem az örömtől kiáltozott. – köpte szavakat Ashton.
- De a végére élvezte. Meg kellett tanulnia a leckét. - simított végig arcomon, majd tovább evett.Amikor mindenki végzett, gyorsan elmosogattam és elraktam az edényeket, majd Calum hívására felmentem a szobájába.
- Ha szeretnél el mehetsz tusolni. - mondta fel kapva boxerét, gondolom, most tusolt le ő is.
- Rendben. Köszönöm vagy mi... - feleltem halkan, majd be mentem a fürdőbe. Szintén sötét berendezéssel és csempézettel találtam szembe magam, ami nem meglepő a házban.
Le vettem a ruhám, be álltam a zuhany alá és a megfelelő hőmérsékletűre állítottam be a vizet, majd lassan elkezdtem le mosni magamról a tegnap esti mocskot. Amikor végeztem, magam köré csavartam a puha, szintén sötét törülközőt, majd ki mentem a párával teli helyiségből.
- Calum tudnál adni, ruhát? - álltam meg előtte.
Az ágyon fekve nyomkodta a telefonját, majd amikor megszólítottam, le tette a telefonját és alaposan végig mért. Fel kelt, a fiókjához sétált, majd elő rángatott egy pólót és egy boxert, amit felém nyújtott. Halkan meg köszönve ismét be mentem a fürdőbe és gyorsan magamra kaptam a darabokat. A póló combközépig ért a boxer meg pont jó volt. Ki nyitottam az ajtót, majd óvatosan mellé sétálva lefeküdtem mellé. Rögtön átkarolt és hozzám bújt.
- Fura vagy. - suttogtam csupasz mellkasába.
- Miért? - kérdezte.
- Amikor ki jöttem a fürdőből nem próbálkoztál semmivel. - motyogtam.
- Az ember már rendes sem lehet? - kuncogott. - Amúgy meg jól állnak a ruháim.
- Csak tőled nem megszokott a kedvesség.
- Ha jól viselkedsz, én is jól viszonyulok hozzád Babe. - puszilt bele a hajamba. - Viszont ha nem viselkedsz, annyira meg foglak büntetni, hogy egy hétig nem állsz, majd lábra. Értsd, ahogy szeretnéd...
Óvatosan bólintottam, majd elnyomott az álom, kora délelőtt.
ESTÁS LEYENDO
She's Mine!
Fanfic"- Miért tartasz kalitkába, ha ennyire szeretsz? - Mert, ha kiengedlek menekülsz és romba döntesz mindent... a szívemet..." Figyelem! A történet trágár szavakat illetve +18-as jeleneteket tartalmaz! Saját felelősségre olvassátok. Nem vállalok fele...