Ashtonnal rögtön szét rebbentünk.
- Nem is tudtam, hogy ilyen könnyen kapható vagy Vick. - morogta Calum, majd közelebb jött és kezét a csuklómra kulcsolta. - Talán meg kéne tanítanom, kihez is tartozol igazán.
- Calum, én kértem rá! Nem kell a veszekedés. - védett meg Ash rögtön.
- Nem érdekel! Ő akkor is az enyém és ezt be is bizonyítom! - emelte fel a hangját, majd Ash-t ott hagyva húzott maga után, egészen a szobájáig.
Amint be értünk az ajtót be vágta, majd neki lökött. Időm sem volt fel fogni mi történik, ajkait az enyémek ellen nyomta. Mi a franc?? Nyelvével utat tört a számba, míg nyelve elindult felfedezni a számat, ezzel egy ütemben a keze is akcióba kezdett. Kezét levezette kettőnk közé és végig simított nadrágon keresztül. Szájába nyögtem, ami belőle egy kuncogást váltott ki. Gyorsan kapcsolt az agyam és ellöktem magamtól, majd pofon vágtam. Amikor pofon csaptam, rögtön megbántam.
- Istenem, Calum sajnálom... én... - kezdtem sírni. - Sajnálom, ne bánts kérlek!
- Tudod, arra gondoltam, hogy most nem csinálunk semmi extrát, csókolózunk és utána lefekszünk aludni elvégre elég késő van, de most, hogy ilyen csúnyán viselkedtél velem kénytelen leszek magamévá tenni. - szűrte ki a fogai között.
Hallani lehetett hangjában, mennyire próbálja vissza fogni magát, hogy ne üssön vissza, ami valljuk be nem lenne számomra kellemes. Közelebb lépett hozzám, megfogta a derekam, közel húzott magához és homlokát az enyémnek döntötte.
- Nyugodj meg, ígérem nagyon óvatos leszek, persze ha nem ellenkezel. - suttogta a számba.
- Calum kérlek... nagyon sajnálom... de nem állok készen. - szipogtam.
- Valamikor el kell kezdeni Babe.
Az ágy felé kezdett tolni, majd óvatosan ledöntött rá. Lábaimat szétfeszítette, majd be feküdt közéjük.
- Calum... kérlek ne. - toltam el óvatosabban magamtól, nem akartam feldühíteni.
- Ne hisztizz már, csak élvezd. - suttogta, majd ajkait a nyakamra nyomta.
Felsóhajtottam a kellemes érzésre. Kezeimet a pólója alá dugtam, ami belőle is egy nyögést váltott ki.
- Ezt most levesszük. - fogta meg a pólóm végét és levette rólam. Karjaimat magam köré akartam húzni, de az ő kezei megállítottak. - Ne szégyelld, gyönyörű vagy.
Közelebb hajolt, én meg csak bámultam a sötét szemeibe. Lassan lehunyta a szemét és ismét ajkait az enyémekre helyezte. Lassan indult csókunkból, túl vad lett. Egyik kezem a hajába vezettem, míg másikkal a nyakánál fogva húztam közelebb magamhoz. Kezét a hátam mögé vezette,kikapcsolta a melltartóm, majd lecsúsztatta karjaimon és a pólómra hajította, az ágy mellé. Végül minden ruha lekerült rólunk és már csak azt vettem észre, hogy Calum kutatni kezd a fiókjában.
- Calum kérlek, nem akarom. - kezdtem újra könyörögni.
- Fogd már be a pofád, hát te nem értesz a szép szóból?! - kevert le egy pofont. - Az enyém vagy! Azt teszek veled amit csak szeretnék! - kiabált.
Égett az arcom az ütés miatt, de nem engedtem hangot a szenvedésemnek. Calum fel gurított az óvszert igen csak merev hímtagjára, majd megint a lábaim közé feküdt.
- Ez fájni fog! - köpte felém a szavakat, majd minden előjel nélkül belém vágódott.
Hatalmasat sikítottam, ami egy újabb pofont eredményezett. Nem várta meg, hogy megszokjam méretét rögtön tágítani kezdett, ezzel komoly sérüléseket okozva nekem. Minden mozdulata állatias és erőszakos volt. Ki-be mozgott bennem, erősen. Keze a combomat markolta, amit szinte biztos hogy zúzódásként fog holnap megmutatkozni.
- Kérlek! - ütöttem a mellkasát. - Calum nagyon fáj, szét szakadok! - sírtam es üvöltöttem egyszerre.
Hirtelen le lassult és kíméletesen mozgott, majd meg csókolt, közben óvatosan mozogni kezdett. A fájdalom helyét át vette némi élvezet amitől a szájába nyögtem. Teljesen ki töltött és gyorsítani kezdett. Már nem fájt így a hátát kezdtem karmolászni az élvezettől. Valami egészen kellemes dolog kezdett épülni a hasamban, majd sikítva juttam el a csúcsra, amit Calum nyögései fűszereztek és ő is el élvezett. Pár másodpercig még mozgott, majd végleg ki húzódott belőlem, a használt gumit elhajította és be feküdt mellém. Undorodtam tőle. Ki húzódtam teljesen az ágy szélére, de ő egyszerűen a derekamtól fogva magához húzott.
- Aludj jól Babe. - suttogta majd csak a halk szuszogását lehetett hallani.
2 komment után érkezik az új rész. Kérlek szavazz❤ - Anii.
ESTÁS LEYENDO
She's Mine!
Fanfic"- Miért tartasz kalitkába, ha ennyire szeretsz? - Mert, ha kiengedlek menekülsz és romba döntesz mindent... a szívemet..." Figyelem! A történet trágár szavakat illetve +18-as jeleneteket tartalmaz! Saját felelősségre olvassátok. Nem vállalok fele...