Objímal ma tam a ja som čakala čo sa bude diať ďalej. Otočil si ma k sebe vlasy mi dal za ucho a povedal: " Si krásna." Nahol si hlavu ku mne a začal ma bozkávať. Ruky mi položil na zadok ktorý stlačil a ja som mu zavzdychala do úst, on to hneď využil a pripojil aj jazyk. Jemne sme sa od seba odpojili. Otočil si ma znovu naspäť a objímal znova odzadu. "Mali by sme ísť." Povedala som zachrípnuto. "Ale mne sa nechce." Povedal Justin. Odtiahla som sa od neho. "No, vlastne mala by som ísť takže je mi jedno či sa tebe chce alebo nechce ísť." Povedala som tvrdo. "Aspoň ťa odprevadím." Povedal a chytil ma za ruku. Zišli sme z kopca a išli smerom do mesta. Zrazu vytiahol kľúče od auta a pri parkovisku jedným tlačítkom otvoril auto. "čo robíš?" Spýtala som sa ho nechápavo. "Však ťa idem odviesť domov nie?" Nadvihol obočie a pokrčil ramenami. "Ale si pil." Povedala som. "Boha, to bolo kedy ? Už nemám v sebe nič tak poď." Išli sme k jeho bielemu ferrary. Otvoril mi dvere a ja som nastúpila, obišiel auto a nastúpil si aj on. Išli sme po meste ale zrazu to točil a išli sme úplne iným smerom ako bývam ja. "Justin, ideme opačným smerom ako bývam." Povedala som mu. "A?" Zase nadvihol to obočie a usmial sa. "A? To je čo za otázku? Máš ma odviesť domov ale my očividne domov nejdeme!" Povedala som. " Zlatko, neboj sa ideme sa iba previesť." Povedal kludne. "Previesť? O jednej ráno? Si to normálny?" Povedala som už s menšou nervozitou. "Noačo." Mykol plecami akoby som nič nepovedala. "Zastav mi, chcem ísť domov." Povedala som po chvíli. "Mám ti zastaviť? Tu v strede ničoho?" Mal pravdu, boli sme uprostred ničoho. "Tak mi aspoň odpovedz kam ideme." Spýtala som sa ho. "Ku mne domov." Povedal s kludom. Oprela som sa o sedadlo, prekrížila si ruky na hrudi a čakala čo sa bude diať. Zastavili sme pred obrovským barakom. "Tu bývaš?" Spýtala som sa mierne priškrteným hlasom. "Áno." Povedal, otvoril dvere a vystúpil. Prišiel k mojej strane a otvoril. "Tak ideš?" spýtal sa a nadvihol obočie. "Hej." Povedala som a vystúpila. Prišli sme k dverám ktoré otvoril a vyzuli sme sa. "Čaute chlapi!" Zakričal a potiahol ma smerom zrejme do obývačky. "Čauko!" Ozvalo sa z izby kde sedeli traja chlapci a pozerali smerom k nám. "Á! Bieber má nový objav!" Povedal jeden z nich a premeriaval si ma. "Chazz!" Povedal smerom k nemu. A potiahol ma za ruku smerom ku schodom. Nič som nepovedala. Kam to ideme? "Ty tu bývaš s nimi?" Spýtala som sa keď sme vošli do izby. "Áno, prečo?" Odpovedal. "Len tak." Mykla som plecom a sadla si na posteľ. Zavrel dvere a prišiel k posteli. Sadol si vedľa mňa a otočil mi hlavu smerom k nemu. Pozrela som sa mu do očí ktoré mal čokoládovohnedé. Má fakt nádherné oči. Približoval sa ku mne až sa naše pery spojili. Rukami mi behal po chrbte a jemne pritlačil na zadku, ja som zavzdychala a on to hneď využil a strčil mi jazyk do úst. Jemne ma položil na posteľ a začal mi vyzliekať tričko. Dostala som na neho strašnú chuť. Začala som ho tiež vyzliekať. Stiahla som mu gate a pokračovala ďalej. On sa iba usmieval.