Violetta 5/Epizód 12.

1.2K 31 1
                                    

L: -Igen?
V: -Nagyon szeretlek!
L: -Én is! Más nincs?
V: -Hát, kicsit fáj a fejem és nem érzem magam valami jól, de nyugi. Biztos nincs semmi baj.
A: -Szólok az orvosnak!
V: -Nem kell, jól vagyok...
A: -Vilu!
V: -Tényleg!
F: -Csak azért mondja, hogy ne aggódjunk, valaki hívja az orvost!
G: -Igaza van!
A: -Ilyenkor normális, hogy nincs tökéletesen, de ha annyira rosszul lenne, akkor hidd el nekem, hogy szólna!
An: -Hívjátok már az orvost!
A: -Anya!!
An: -Angie, ebbe te ne szólj bele, te csak a nagynénje vagy!!
A: -Nem, már nem!!! És amúgy meg?? Te meg CSAK a nagymamája!!
An: -Angeles!!
A: -Nem!
An: -Te nekem nem akard megmondani, hogy mit mondjak!!
L: -Nem lehetne halkabban?
An: -Te ebbe csak ne szólj bele!
(Leon odahívja Ludmilát és átadja neki Mariposát.)
L: -Na jó!!! Eddig bírtam!!! Igenis van jogom beleszólni mert egy: én, aki 7 éve ismerem Violettát, több szeretetet adtam neki, mint maga 22 év alatt, kettő: a férje vagyok és ha tetszik-ha nem, a maga családjához tartozok!!! És foghatná arra, hogy Germán így, meg Germán úgy, de nem!!! 4 éve már tudja, hogy itt laknak Buenos Airesben, de meg sem próbálta bepótolni az előtte lévő, kimaradt éveket!!! És tényleg sajnálom, hogy ezt az egészet pont most kellett elmondanom, de egyszerűen betelt a pohár! És igaza volt Vilunak, maga csak akkor a nagymamája, amikor kedve van hozzá! Bocsi Vilu...
An: -Hogy képzeled ezt? Nem beszélhetsz így velem!
V: -De igen, úgy beszél, ahogy akar és sajnálom nagyi, de igaza van...
An: -Ezzel most mit akarsz mondani?
V: -Azt, hogy megtiltom, hogy találkozz Mariposával és nem azért mert nem szeretlek, csak nem szeretném, hogy neki is fájdalmat okozz!
A: -Vilu!
V: -Sajnálom Angie, én csak azt teszen ami helyes...
G: -Így tanultál te az én példámból?
An: -Te nem tilthatod meg nekem! Kinek képzeled te magad, hogy ilyeneket mondassz!? Nem fogod megtiltani, az egyetlen dolog, amit meg kéne tiltani, az az, hogy egy ilyen komolytalan és kicsit sem felelősségteljes GYEREK mint te szülő legyen!!
V: -MÁR NEM VAGYOK GYEREK!! ÉS IGEN, JÓKEDVŰ VAGYOK, DE KICSIT SEM KOMOLYTALAN ÉS VÁLLALOM A FELELŐSSÉGET A TETTEIMÉRT!! ÉS IGEN IS MEGÉRDEMLEM, HOGY BOLDOG LEGYEK, A FÉRJEMMEL ÉS A LÁNYOMMAL!!! ÉS NEM ÉRDEKEL, HOGY TE MIT GONDOLSZ, AZ ÉLETEM TÖKÉLETES ÚGY, AHOGY VAN ÉS NEM VAGYOK KÍVÁNCSI A VÉLEMÉNYEDRE!
(Belép az orvos.)
O: -Itt meg mi történt?
V: -Nem fontos...
(Vilu szeme megtelik könnyekkel.)
O: -Mindenki menjen ki.
An: -De...
O: -Nem, mindenki kimegy!
An: -De mi csak...
O: -AZT MONDTAM, HOGY MINDENKI KIMEGY, MOST!
(Ludmila Vilu kezébe adja Mariposát és mindenki kimegy, Leont kivéve)
O: -Azt mondtam mindenki!
V: -Ő had maradjon...
O: -Jó legyen. Mi történt pontosan?
V: -Semmi, csak a nagymamám túlfélt engem és mindig magyaráz, mert semmi sem jó neki, én pedig kicsit túlreagáltam a dolgokat, de minden oké...
O: -Biztos?
V: -Igen, igen...
O: -Rendben, és hogy van?
V: -Ööö...jól...
L: -Khm...
V: -Jó, kicsit fáj a fejem és elég rosszul érzem magam, de mindegy.
O: -Nem mindegy, de ez nagyjából normális, szóval ne aggódjon.
V: -Rendben, Mariposával is minden rendben?
O: -Igen, ne féljen, egészséges és jól van.
V: -Rendben, nagyon köszönöm!
(Kinyílik az ajtó, Marotti áll az ajtóban.)
M: -VIOLETTA!!!

(Folyt.köv.)

Violetta 5      [befejezett]Where stories live. Discover now