Multimedia'da Sarp Çetin :)
-----------
Dibimde duran çocuğu iterek, sırtımı soğuk duvardan ayırdım. "Ne yapmaya çalışıyorsun?"
"Özür dilerim ama, öyle bağırmaya devam etseydin beni bulacaklardı."
"Umrumda olduğunu mu sanıyorsun?" diye sordum alayla.
"Hayır."
Hiçbir şey söylemeden arkamı döndüm ve az önce döktüğüm kahvelerin yanına gittim. Yerdeki kahve lekelerini umursamadan Çiğdem'in yanına doğru ilerlemeye başladım. Okul binasına yakın olan bankta oturmuştu. Çok düşünceli gözüküyordu.
Çiğdem benim çocukluk arkadaşım. Ayrıca birtek güvendiğim, sığındığım, çok sevdiğim, biricik ev arkadaşım o benim. Çiğdem annesini 9 yaşındayken beyin tümör'ünden kaybetti. Babasını soracak olursanız o hala yaşıyor. Ama kimseyle konuşmuyor. Çiğdem'le bazen ziyaretine gidiyoruzam ama Çiğdem'in ona karısını hatırlattığı için yanına gelmesinden hoşlanmıyor. Çiğdem'e büyükannesi bakıp, büyüttü.
"Cemre!" Çiğdem'in sesini duyunca daldığım düşüncelerim birden çekiliverdi. Kafamı kaldırıp ona baktığımda tek kaşını kaldırmış yanıma doğru geliyordu. Önümde durunca "O çocuk kim? Ve nereden tanışıyorsunuz?" diye sonrdu. Ona 'hangi çocuk?' der gibi kafamı sallayınca, çenesiyle omzumun üzerinden biryerleri gösterdi. Kaşlarımı çatarak arkamı döndüğümde, biraz önce beni susturmaya çalışan çocukla göz göze gelmeyi düşünmüyordum tabii ki.
"Kim olduğu bilmiyorum. Ve tanışmıyoruz." dedim önüme dönerken.
"Öyle mi?"
"Öyle." diye net bir şekilde Çiğdem'i onaylarken koluna girdim ve okul binasına doğru sürüklemeye başladım.
***
"Pardon.Bakar mısınız?" Çiğdem nazik bir ses tonuyla esmer kıza seslendi.
"Evet?" esmer kız bize dönünce "11-E sınıfı hangi katta?" diye sordum.
"Üçüncü katta. Kendiniz bulursunuz zaten."
"Buluruz. Saol." dedikten sonra Çiğdem'i merdivenlere doğru çekmeye başladım.
"Bari okulda azcık nazik olmayı denesen?" Çiğdem'in lafına karşılık ona ters ters bakmakla yetindim.
***
"Sınıflarımız ayrı ama, odalar yan yana." Çiğdem kafasını salladıktan sonra sınıfa girdi. Bende 11-E'ye doğru yürümeye başladım.
Kapıyı tıklatmadan içeri girince birden hoca dahil tüm gözler üzerime dikildi. "Merhaba kızım." dedi önümdeki yaşlı kadın bana şaşkın bir şekilde bakarken.
"Merhaba."
"Yeni öğrenci sensin sanırım. Geç otur." kadın bana yapmacık bir şekilde gülümserken kafamı salladım ve arkada boş sıraya oturdum.
"Evet çocuklar. Ben sizin yeni Kimya hocanız Gamze Vuran. Eski hocanız bazı ailevi sorunlardan dolayı okuldan ayrılmak zorunda kaldı o yüzden nasip olursa eğer yıl sonuna kadar size Kimya'yı ben söyleyeceğim." gözündeki gözlüğü nazik bir şekilde çıkararak masasının üzerine koydu. "Lütfen sırayla kendinizi tanıtır mısınız?"
Herkes sırayla kendini tanıtırken sıranın artık bana geldiğini gördüm.Ayağa kalktım ve derin bir nefes aldım.
"Adım Cemre Sert. Pek fazla konuşmak istemiyorum o yüzden kendimi 3 cümleyle anlatacak olursam kesinlikle sabırsız, soğuk ve kendine kapalı olurdu."
"Peki Cemre. Seni tanıdığımıza memnun olduk. Otura bilirsin kızım."
***
Ders tüm sıkıcılığıyla devam ediyordu. Sol dirseğimi masaya koydum ve çenemi avcumun içine yasladım. Zaten Kimya'yı hiç sevmezdim. Hep saçma gelirdi. Tıpkı şimdi olduğu gibi.
Zil sesini duyunca yerimden adeta fırladım. Hemen Çiğdem'in sınıfının kapısına doğru ilerlerken oda hemen çıkmış olmalı ki beni görünce yanıma gelmeye başladı. "Kızım çok sıkıldım ya. Hocanın sesi zaten cik cik. Kafama ağrılar girdi resmen."
"Bende pek eğlenmedim zaten merak etme." diyerek göz devirdim.
"Ben lavobaya gideceğim." deyince, kafamı salladım. Çiğdem lavobaya doğru ilerlerken bende arkamı döndüm ve kafeye doğru yürümeye başladım. Zaten kahvaltımı pek iyi yapmamıştım birşeyler atıştırırdım.
Yavaş adımlarla merdivenlerden inerken arkamdan bir ses duydum "Heey!" omzumun üstünden arkaya bakınca sınıfın nerede olduğunu sorduğumuz esmer kız gülerek yanıma doğru yaklaşıyordu. Bana yetişince önüme geçti. Niye hala sırıtıyordu ki bu kız?
"Birşey mi oldu?" diye sorunca, hemen "Yoo. Hayır. Olmadı. Yani şey... Ben tanışırız diye düşünmüştüm." dedi utangaç bir şekilde. Birşey hatırlamış gibi kafasını kaldırdı ve elini uzattı. "Bu arada ben Damla."
Uzattığı elini sıktım ve yapmacık bir şekilde gülümseyerek "Memnun oldum Damla'cım." dedim. Daha sonra arkamı döndüm. Yüzümdeki maske anında düşüverirken gözlerimi devirdim. Nedenini bilmiyorum ama bu kızdan gerçekten hoşlanmıyordum.
***
Kafeye inince bir kahve ve Karam çikolata alarak rastgele masalardan birine oturdum. Hmmm. Çikolata sevdiğimi söylemiş miydim? Ben keyifle önümdeki tatlıyı keyifle yerken yanımdakı sandalyenin çekilme sesini duydum. Kafamı çevirince Çiğdem olduğunu gördüm. Otuz iki dişi görüne bilecek bir şekilde gülümsüyordu. Ben ona 'ne oldu?' bakışı atarken "Gelicek hafta kamp varmış. Birkaç haftalık tüm okulun öğrencilerini- Yani kim isterse, gönderiyorlar.Gideriz değil mi? Hiç gitmedik zaten." dedi.
"Saçmalama."
"Aslında gidersek iyi olur. Hem kafamız dağılmış olur, hem de eğlenmiş oluruz. Fena mı? Temiz hava iyi gelir belki? " Bana yavru köpek bakışları atarken "Geldiğin daha 1 gün değil ne kampından bahesdiyorsun?" dedim.
"Seni bilmem ama ben gideceğim." dedi ellerini göğüsünde birleştirerek.
Önümdeki çikolataya geri dönerken "İyi. Gidersin." diye mırıldandım.
-------
Veee. Bir bölüm daha ekledimmm.
Kısa bir bölüm olduğunun farkındayım ama 2 güne ancak bunu yaza bildim.
neyse.
Umarım beğenmişsinizdir.
Yazım pek iyi değildir biliyorum ama yine de sizler için deniyorum :D
Kitap daha yeni yazılmaya başladı. O yüzden ilk bölümler olduğu için biraz sıkıcı gelebilir. Ama aklımda yazmak ve sizlerle paylaşmak istediğim bir sürü harika bölümler var. Henüz "İhanet." fazla okuyucu kitlesi toplayamadı ki zaten yazılmaya başladığı 4 gün olmadı. Ama ben yinede bölüm paylaşmaya devam edeceğim.
Yine söylüyorum bu benim yazdığım ilk kitabım. O yüzden bazı yalnışlıklar ola biliyor bazen. Ama eğer bir itirazınız olursa söylemekten çekinmeyin. Zaten kitap 20-25 bölüm gibi birşey olcak. Yani fazla uzatmayacağım. Bölümlerde şimdi olduğu gibi kısa olmayacak. Diğer bölümün yeterince uzun olması için çalışacağım.
En yakın zamanda üçüncü bölümü yayınlayacağım. Takipte kalın :)
Bana ve kitabıma ayırdığınız her bir saniyeniz için hepinize çoook teşekkür ederimmmmm! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet .
RomanceKitap ve muziksiz yaşayamayan Asosyal ve sert Kırılgan ve kinli Küfürbaz Bazen çok mutlu, bazense paramparça Sevilmesi ve sevmesi zor, Kaybedilmesi kolay İçine kapalı ve kimsesiz biri . o Cemre SERT. Gerçek aşka çok az inanan genç kız, sevdiği...