Само аз ли не знам кой е той?!?

823 64 7
                                    

- Ела и ще разбереш!!!

Последвах я в класната стая. Там всички се бяха скупчили на едно място и говореха с някого.


- О боже мой, леле, не мога да повярвам че е в нашия клас!?!! - Алекс цялата трепереше от вълнение.

Аз се приближих до групичката и се надигнах на пръсти, за да видя с кого говорят всички. Беше някакво момче, наистина много красиво със завладяващ поглед и усмивка. Усетих се, че го зяпам и се отдръпнах, за да отида пак при Алекс.

- Е, кой е той?

Тя ме погледна втрещена.

-Шегуваш се нали?!??! Не може да не знаеш кой е ?

Поклатих глава.Тя завъртя очи.

- Това е Хари. Хари Стайлс.

Погледнах към момчето. Бях чувала за Хари, но не знаех нищо за него.

- Но защо всички момичета са се скупчили така досадно около него?Какво очакват.

Алекс ме погледна с досада и се присъедини към групичката.Аз седанах на чина си, макар че някак и на мен ми се искаше да се приближа и да го заговоря...... Може да не знаех нищо за него, но въпреки това...... Алекс се върна при мен.

- Чудя се до кого ли ще седне? - попитах я .

- Не знам... Но като спомена сега се сетих - днес ще седя с Мелиса, нали нямаш нищо против. - тя ме изгледа умолително.

- Разбира се, че нямам - усмихнах се.

Пет минути по-късно учителката влезе в час. Всички седнаха по местата си, а аз останах сама. Хари беше станал най-отзад. Учителката го видя.

- Хей, новия,ела по-напред. Седни тук.

Тя посочи празното място до мен!!!!!!!

Той дойде и седна. И тогава започна най-хубавият час по математика, в който някога съм била.


Здравейте (отново :) ) Дано втора глава ви е станала интересна. Чудя се дали следващата да не е същата случка от гледната точка на Хари. Ако искате да я напиша така, пишете в коментарите :*


Ако той се влюби в теб // Хари Стайлс // loveWhere stories live. Discover now