И какво толкова че аз съм " страхотния Хари Стайлс", това значи ли, че всички момичета от новия клас трябваше да се тълпят около мен!? Много досадно...
Въпреки това аз продължих да се усмихвам, казвах по нещо на всяка, а те се кикотеха и ми идеше да избухна в смях. "Наложи се" да се снимам с няколко и когато вече си мислех как да се измъкна, влезе учителката. Настаних се най-отзад, защото така на другите щеше да им е по-трудно да ме наблюдават....
Не искам хората да ме разбират погрешно. Аз обожавам феновете си, но е трудно да живееш без никакво лично пространство....- Хей, новия, ела по-напред. Седни тук.
Учителката говореше на мен и аз с нежелание станах за да видя до кое "полудяло от щастие" момиче ще трябва да седна . Вместо това се озовах до една, която не бях виждал преди. Тя се усмихна със страхотаната си усмивка. Вярно, не беше най-красивата в класа, но тя бе.... различна в хубавия смисъл на думата.
- Аз съм Хари.- Натали, приятно ми е .
Отново се усмихна, но после като че ли се смути.
- Съжалявам, предполагам, че би трябвало да знам кой си, но..
- Ти не знаеш кой съм?! - това беше невероятна новина
- Да, аз съжалявам.. просто не харесвам такава музика каквато ти.. не, не исках да кажа че... - беше се притеснила ужасно много и аз се усетих как са звучали думите ми.
- Не, не това е прекрасно. Имам предвид, радвам се, че не знаеш кой съм.
- Радваш се? - повдигна вежди.- Да, защото.. знаеш ли няма смисъл да ти обяснявам сега. Може би някой друг път, днес. Може да се видим. - не знаех как думите се изплъзват от устата ми. Та аз май я каних на среща!! Тя се изчерви цялата.
- Да.. защо не?
- Днес в 16:00 на плажа?
- С удоволствие.
Тогава учителката ни видя.- Вие двамата, после ще си приказвате. Сега учим алгебра!!!
Сведохме глави към учебниците. Но и на двама ни милите бяха насочени другаде. Как щеше да мине срещата следобеда......
Здравейте, всички! Ще се радвам да оставите вот или коментар, ако историята ви харесва и искате да разберете какво ще се случи на срещата. Предупреждавам ви, че ще има интересен обрат в събитията ;) ;) :*
ESTÁS LEYENDO
Ако той се влюби в теб // Хари Стайлс // love
FanficНатали е едно обикновено момиче от Лос анджелис, докато в класа й не пристига известният за всички освен за нея Хари Стайлс. Какво ще стане ако ги срещне любовта и дали ще преодолеят всички препядствия?