Среща

615 51 4
                                    

Бях се съгласил да помогна на Алекс, защото всеки заслужава втори шанс. Но въпросът е, че не знаех как. Тя познаваше Натали по-добре от мен, но щях да направя всичко по сислите си, най-вече защото знаех, че Натали страда без Алекс.
Междувременно беше станало 15:20 и аз се запътих към къщата на Натали. Пристигнах точно в 15:30 и позвънях. Тя излезе и беше толкова красива - Беше накъдрила леко косата си, носеше черно-бяла дълга лятна рокля и черни елегантни сандали.

- Сигурна ли си че ще ти е удобно с тези дрехи на плажа?

Тя се усмихна и без да кажем нищо повече се запътихме към залива. Когато пристигнахме, слънцето все още печеше силно, но нямаше други хора. Аз постлах якето си на земята, за да седне тя на него и се загледахме във вълните. Стояхме така много време, говорехме си, смеехме се. Наистина я харесвам, тя беше невероятна!

- Искаш ли да се поразходим?

- С удоволствие - отговорих.

Тръгнахме покрай морето. Тя махна сандалите си й нагази до глезените във водата, а аз я последвах. Една вълна дойде към нас и ни заля до коленете. Аз бях с къси панталони, но нейната рокля стана мокра долу и полепна по краката й. Засмях се, а тя ме напръска с вода.
Аз също я напръсках. Излязохме от морето, но продължихме да се мокрим и да се заливаме от смях. Слънцето вече почти беше залязло и небето беше придобило червеникв оттенък, който се отразяваше по водната повърхност. Загледах се натам и тогава Натали изсипа шепа вода върху мен. Направих няколко крачки назад, но се спънах и паднах назад по гръб. И двамата се засмяхме, тогава тя се приближи, легна на пясъка и се надвеси над мен. Лицето и се приближаваше все повече към моето. Накрая усетих мокрите кичури коса по лицето си. Целунахме се.


Здравейте, дано главата ви харесва ;* Наистина много е важно за мен, ако оставите вот или коментар :* <3


Ако той се влюби в теб // Хари Стайлс // loveWhere stories live. Discover now