Вече беше станало 10:00 часа вечерта, бях прекарала толкова много време на плажа с него... Но не съжалявах, това бе най-прекрасният ден в живота ми!!!! Никога не се бях чувствала по-невероятно! Исках да разкажа на някого, но вече нямаше на кого. Тази мисъл успя да развали цялото ми щастие за по-мако от секунда! Очите ми се напълниха със сълзи.. Но , не, не си струваше заради тази предателка да плача!
Отключих вратата на апартамента и тихо се промъкнах в стаята си. После се усетих, че няма защо да бъда тиха, тази вечер майка ми беше на вечеря у съседите, тъй че бях сама. Или поне така си мислех. Тръгнах да влизам в кухнята, но...... видях че там лампата свети и вече има някой?! И това не беше майка ми.
- Алекс? Какво правиш тук?!?!?!?!
- Натали, моля те, много съжалявам.... трябва да говоря с теб, не мога без теб!!!!!!!
- Как изобщо влезе тук?
- Даде ми ключ преди две години... забравила ли си? Каза, че мога да идвам винаги, когато имам нужда от теб, но аз така и не го ползвах.....
Спомени нахлуха в главата ми. След като се бяха опитали да разбият жилището ни преди две години се наложи да сменим бравата и извадихме нови ключове. Аз взех моята връзка, скрих я под дивана и излъгах майка ми, че съм я изгубила и имам нужда от нова. Новата взех в себе си, за да мога да дам старата на Алекс.. За да идва винаги когато поиска.....
Но тя бе пропуснала възможността.
- Дай ми ключовете и си върви!Не искам да те виждам повече!
Алекс се разплака остави връзката на масата и си тръгна.....
Приближих се до масата и взех ключовете. Те висяха на ключодържател, на който имаше снимка на нас двете. Сълзите стичащи се от очите ми намокриха снимката. Опитах да я вдигна, но от влагата тя се скъса по средата, разделяйки лицата ни....
Здравейте всички! Реших, заради вас <3, да продължа историята си. Обичам ви и ви благодаря за подкрепата <3 Дано новата глава да ви е харесала, макар да няма развитие в историята
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ако той се влюби в теб // Хари Стайлс // love
Hayran KurguНатали е едно обикновено момиче от Лос анджелис, докато в класа й не пристига известният за всички освен за нея Хари Стайлс. Какво ще стане ако ги срещне любовта и дали ще преодолеят всички препядствия?