Началото

1.1K 64 7
                                    

- Натали, слез долу, ще закъснееш за училище! - майка ми ме викаше от кухнята.

- Ей сега идвам....

Погледнах си часовника на айфона и видях, че наистина закъснявам. Отидох до гардероба, извадих си един черен потник с надпис "my love is not for you ", един клин в цветовете на дъгата, обух си белите Supra, а косата си небрежно преметнах на една страна. После слязох на долния етаж и взех чантата си.

- Чао, мамо, до по-късно !

- Чао, скъпа!

Излязох и тръгнах по слънчевите улици на Лос Анджелис.

Та да ви се представя: Аз съм Натали Саймънс и съм на 16 години. Родена съм в Ню Йорк, но след като баща ми ни е напуснал, майка ми е успяла да си намери работа само тук, в Лос Анджелис. Имам кестеняво-руса коса и шарени очи.Не съм много висока, но съм слаба. Предпоследна година в гимназията съм и вече нямам търпение да завърша, защото в училището ми не се случва нищо интересно и се чувствам отегчена.

А в момента бях стигнала точно до прага на училището и щях да посрещна още един скучен ден.

Или пък не.

Най-добрата ми приятелка Алекс се затича да ме прегърне, като всяка сутрин, но този път докато ме гушкаше прошепна нещо в ухото ми:

- О боже мой, няма да повярваш кой е дошъл в класа ни !

Погледнах я учудено.

- Кой????

- Ела и ще разбереш..!!!!!


Здравейте, надявам се историята да ви е станала интересна. Ако искате да я продължа и да разберете какво става, когато в училищитето се появи нов ученик и кой е той, оставете коментар или вот ;)


Ако той се влюби в теб // Хари Стайлс // loveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora