Всичко щеше да е прекрасно, ако....

676 55 10
                                    

През целия ден в училище не обърнах никакво внимание на Алекс. На няколко пъти тя се опита да ме заговори, но аз я отбягвах и отивах при Хари. Не знаех, че мога да й се сърдя толкова много, да й бъда толкова ядосана... не знаех и, че тя е способна да ми причини нещо такова..... Поне той беше до мен.
Да, той беше до мен през цялото време и ме подкрепяше. Имах чувството, че и той е преживял нещо подобно, но не исках да го питам.

В края на учебния ден.

Беше последният час за деня - биология. Опитвах да си водя записки, но бързо се отказах. Тогава Хари ми прошепна:

- Хей, днес свободна ли си? Вчера така й не се видяхме...

- Да, разбира се!!!!!

-Какво ще кажеш за това - в 15:30 ще те взема от вас и ще отидем на плажа. Така няма да има.. инциденти.......

- Добре, но ти не знаеш къде живея?

- Вярно..

Написах му адреса си на едно листче и му го подадох.

- Ще го намериш, нали?

-Разбира се! - той се усмихна

Тогава забелязах, че Алекс ни наблюдава. Хвърлих и гневен поглед и се съсредоточих върху биологията.

Малко по-късно

Очите ми се бяха напълнили със сълзи. Но аз заслужавах Натали да ме гледа така. Как можах да постъпя така, защо не мога да върна времето назад и да не правя тази ужасна грешка!!!!
Звънецът би и аз събрах нещата си. Отидох при приятелката си и Хари, трябваше да се сдобря с нея. Но когато тя ме видя забърза по коридора. Хари тръгна след нея за да я последва, ала аз го дръпнах в страни.

- Моля те, моля те помогни ми!!!

- Искаш да ти помогна?!? За какво, за да предадеш още някой ли?!! Как можа да й го причиниш?!?! И при това искаше да изкараш виновен мен..... Пусни ме.

- Хари, моля те, нямаш си и представа, колко съжалявам. Искам да говоря с нея, да й се извиня. Тя е моята най-добра приятелка, моля те, не мога без нея.

От очите ми се стичаха сълзи.

- Не мисля, че можеш да направиш нещо, след като постъпи така...

- Никога ли не си правил грешки? Дори и ти да си, никога ли не те е предавал твой близък човек и не си ли се сдобрявал после с него???

Хари ме погледна. ПОсле сякаш си спомни нещо. Изражението му се промени.

- Добре, ще ти помогна.



Дано историята да ви е интересна! Моля ви, дайте вот и коментар, наистина е важно за мен <3


Ако той се влюби в теб // Хари Стайлс // loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora