Cap.7

528 31 6
                                    

Ma simteam asa de bine in preajma lui incat l-as tine cu mine tot timpul. Se ridica de pe mine si imi face cu ochiul apoi pleaca. Nu dureaza zece secunde ca se si intoarce inapoi cu o tava cu mancare.

Kookie:Uite mananca si dupa mergem acasa la tine ca Ale ma dispera.

Eu:Ahh...am uitat de ea. Da s-a intors ??Defapt logic ca s-a intors daca e acasa, dar cand??

Kookie:A ajuns astazi cand eram la sedinta ta foto.

Eu:Aha...

Dupa ce am mancat am plecat acasa.
Eu:Mersii ca m-ai condus:))!!

Kookie:Nu ai de ce sa-mi multumesti baby...*si imi da un sarut scurt pe buze*Pa piticot!

Eu:Pa❤
Intru in apartament si ma trezesc cu o groaza de intrebari venite de la Ale care parea destul de nervoasa, insa dupa ce s-a descarcat si a spus tot ce a avut de spus a devenit mai normala. Am vorbit cu ea pana pe la vreo 1 noaptea ca sa-i spun ce s-a mai intamplat. Am aflat de la ea ca Jimin e foarte pervers, nu ca nu as fi stiut insa mi-a spus ca ii cam place sa se joace.:))
Dimineata imi suna alarma aia blestemata pe care nu as mai vrea sa o aud niciodata. Ma ridic alene din pat si ma duc la baie. Dupa ce stau si incerc sa-mi aranjez parul care statea in toate directiile ma duc sa fac ceva de mancare. Dupa ce fac clatitele intra in bucatarie o fantoma, ma scuzati o Ale fantoma.:)))

Eu:Ba da ce e cu tine. Parca nu ai dormit deloc azi noapte.:))

Ale:Pai dupa ce ca am stat atat la povesti , m-am mai si foit toata noaptea din cauza ca nu mai pot sa mai dorm singura. M-am obisnuit cu Jimin langa mine su mi-e imposibil sa mai dorm fara el.

Eu:Parca esti un copil mic..Hai ca eu trebuie sa plec pana la agentie sa discut ceva cu directorul. Vii cu mine sau..??

Ale:Pai nu stiu...cred ca o sa vin cu tine pentru ca baietii sunt ocupati.

Eu:Cu ce??

Ale:Pai nu ti-a spus kookie??

Eu:Nu!??

Ale:Vai asa iubit ai?? In fine, sunt invitati la un show sa vorbeasca de noua melodie pe care o vor scoate si alte chestii...bla bla bla:))

Eu:Ok..hai ca trebuie sa ne imbracam.

Ne-am imbracat si am plecat la agentie. Aici am dat fix peste cine nu vroiam sa mai vad.

Zuky:Heii Bry ce mai faci??

Eu:Eh..si eu pe aici..tu??

Zuky:Pai m-au chemat sa fac niste poze pentru nu stiu ce revista...plictisitor.

Eu:Dar tu ai vrut sa faci asta nu??

Zuky:Plictisitor fara tine:))

Eu:Aha..eh lasa poate alta data...*si plec fara sa mai spun nimic*

Ale:Cine era tipul ala??

Ey:Un idiot care din cauza lui era sa-l pierd pe kookie!!

Ale:Aha...deci din cauza lu' asta s-a suparat kookie??

Eu:Cam da...

Ale:Eu in locul lui ii mai dadeam si una in gura...cred ca zbura de aici fix pe luna!!

Eu:Hai sa nu exageram poate o sa pocnesti pe cineva pe aici si nu vreau probleme.

Ale:Gata, gata m-am calmat!

Dupa ce directorul mi-a explicat ce trebuie sa fac in urmatoarea sedinta foto care va avea loc pe o plaja, am plecat spre casa.

Ale:Baa..eu nu am chef sa merg acasa.*facand o fata de catelus*

True loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum