Cap.3 Momente neasteptate

556 36 1
                                    

Era Kookie impreuna cu IU,dar nu vorbeau sau discutau ,Iu era sub el lipita, de un perete si se sarutau cu o mare pasiune.
Suga vazand ca am ramas asa ma trage de mana si ma duce intr-o camera ,probabil o camera de repetiti, dar goala.
S:Ce s-a intamplat?? Te-ai blocat parca ai vazut o fantoma. Zicea aceste cuvinte ,nu ca o gluma ,ci foatre serios.
Eu:Aaa...*atat am putut sa spun*
S:Te rog spune-mi...*atunci ma ia de ambele maini si le impleticeste cu ale mele*
La contactul cu mainile sale am tresarit si oftat.
Eu:Sti, imi place foarte mult de Jungkook si stiam ca nu o sa am ocazia sa-l vad vreodata, insa acum uite-ma aici. Il iubesc mult si stiu ca el nu se va uita la mine si ca...
Nu apuc sa spun nimic ca îsi lipeste buzele de ale mele. Am facut ochii mari si am ramas inlemnita. Nu am putut sa ma mai misc . S-a retras si s-a uitat la mine speriat mutandu-si privirea in pamant.
S:Îmi pare rau..nu am vrut sa te ranesc insa imi placi mult de cand te-am vazut. Imi bate inima cu putere atunci cand te uiti la mine si nu am putut sa ma abtin. Imi pare foarte rau ..serios.
Se uita la mine si pleaca.

Am ramas inca inlemnita. M-am sprijinit de usa camerei si m-am lasat in jos curgandu-mi lacrimile. Nu mai stiam ce este cu mine. Imi doream sa fiu in acel moment intr-un loc plin cu flori ,singura, fara nimeni si sa nu m-ai simt nimic.
Dupa ce am stat si am plans pana mi s-au unflat ochii, m-am ridicat si am vazut ca aveam un mesaj.
Directorul ma chema in sala 2 sa fac pozele alea pentru coperta albumului lui Jay Park insa nu mai eram in stare de nimic.
M-am indreptat spre sala indicata si cand am intrat toate privirile erau atintite spre mine. Nu i-am bagat in seama si m-am dus direct in locul unde se afla directorul impreuna cu Jay Park.
Director: Ce s-a intamplat Bry??
De ce ai ochii unfalti??
Eu:Nu pot face azi pozele acelea imi pare rau. Daca vreti puteti chema pe altcineva in locul meu.
Director: Nu este nici o problema.Si asa nu a venit stilista asa ca poti sa pleci.

Nu i-am mai zis nimic si am plecat. Acasa m-am trantit in pat si am inceput sa plang din nou,insa nici eu nu stiam de ce. Dupa ce am udat toata perna am iesit pe balcon. Dintr-o data primesc un mesaj.
"Sper ca nu te-ai suparat pe mine asa de tare. Am plecat pentru ca nu mai stiam ce sa mai zic. Te rog, daca vrei sa discutam te astept la restaurantul de langa parcul unde te-am cunoscut cu totii. Noapte buna,Bry."

Era dragut din parte lui ca nu a lasat asa lucrurile, insa imi era frica sa merg sa ma intalnesc cu el. Dar vroiam sa vad ce are de spus. Sincer si mie imi placea de Suga ,dar nu cum il iubesc pe Kooki, insa el a ales-o pe Iu. Stiam ca o place dar nu m-am gandit niciodata ca si ea il place avand in vedere ca este mai mare decat el.

Obosita nici nu m-am mai schimbat, asa ca m-am trantit in pat si am adormit.
Dimineata ma durea capul extrem de tare. M-am ridicat lenesa din pat si m-am dus sa-mi fac o cafea pentru a ma inviora. Realizez ca azi trebuia sa ma intalnesc cu Suga, insa el nu mi-a spus la ce ora ma asteapta asa ca îi trimit un mesaj.
"Hei neata. La ce ora ne intalnim?"
Nu stau prea mult ca primesc un mesaj de la el cu ora. Trebuia sa ne vedem la 19 dupa ce termina el repetitiile.
Azi nu prea aveam ce face asa ca m-am hotarat sa merg sa ma plimb. Dimineata imi placea sa ma plimb prin parc,este putina lume si este si un aer proaspat. Mergand cu castile in urechi dau peste cineva, specific mie. Persoana din fata mea avea o gluga pe cap, ochelari la ochi, chiar daca nu era soare si o masca,era cam ciudat, dar dupa mi s-a aprins beculetul realizand ca este un idol, dar nu stiam cine poate fii.
Baiatul ma ajuta sa ma ridic apoi isi cere scuze .
Eu:Nu este nimic nici eu nu eram atenta. Dar daca am dat peste tine poti sa-mi spui cine esti.
Baiatul:Pai nu pot sa-ti spun.
Eu:Stiu ca esti un idol,dar stai calm ca nu o sa sar pe tine ca o fana in calduri, sunt doar curioasa peste cine am mai dat...
Baiatul: Vorbesti serios??
Eu:Da spune-mi te rog!!
Baiatul:Numele meu este Kai si banuiesc ca stii deja din ce trupa fac parte.
Eu: Da stiu..oau nici nu imi vine sa cred ca am dat peste tine ..oau e ceva fantastic...*incepand sa rad de fata care a facut-o*
Stai calm sunt uimita ca am dat peste tine ,dar nu o sa-ti fac nimic.
Kai:Bine. Pe tine cum te cheama?
Eu:Bry...:))
Kai:Frumos nume ca si tine!!
Eu: Multumesc..*rosind*
Kai:Deci ce te aduce pe aici??
Eu:Pai vreau sa devin un model sau o actrita insa de cand sunt aici nu am facut nimic chiar daca mi sa deschis usa, ca sa zic asa.
Kai:Aha...interesant. O sa ai succes sa stii, facandu-mi cu ochiul. Uite numarul meu de telefon, daca ai vreo data nevoie de sfaturi in moda poti sa ma suni cand vrei.
Eu: Mersi. Pa.

La apartament usa era deschisa ceea ce ma cam speria pentru ca eu stiam ca am inchis-o . Am pasit cu grija pana in living si m-am uitat in stanga si in dreapta, insa nu am vazut nimic. Cand m-am indreptat spre camera mea de dupa usa imi sare cineva in fata. Era....

Gata si cu capitolul asta. E cam plictisitor da na e tarziu si mintea mea stralucita face mofturi.
Sper sa fac next-ul cat mai curand.:)) pup

True loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum