Pot spune cu mana pe inima ca detest dimineata. Orice numai sa nu ma trezesc dimineata devreme. Urasc asta...e ca si cum mi-ai da cu ceva in cap si mi-ai lua viata.
Simt cum cineva ma misca dar nu-i dau importanta. Incerc sa dorm in continuare insa simt cum sunt zmuncita si din nefericire acum ma aflam pe jos. Imi deschid usor ochii putin speriata insa ii inchid la loc...eram prea obosita dupa noaptea de aseara. Persoana care incerca sa ma trezeasca probabil se dadu-se batuta pentru ca atunci cand imi deschid ochii nu mai vad pe nimeni.
Ma urc inapoi in pat, imi trag paturica peste mine si ma culc la loc.
Aud cum usa se deschide semn ca cineva iar incearca sa ma trezeasca...daca nu eram asa de obosita i-as fi zis eu doua aluia care tot incearca sa imi faca dimineta un calvar. Stau in pat si simt cum persoana se indreapta spre mine...se aseaza langa mine si ciudat e ca nu face nimic.
K:Hai baby trezeste-te! O sa intarziem!*spune acesta calm si asa de dulce incat imi venea sa sar la gatul lui si sa il strang pana devenim una si aceeasi persoana*
Insa ma prefac in continuare ca dorm...practic chiar voiam sa mai dorm insa eram deja treaza...dar fara nici-un chef sa ma ridic.
Simt cum paturica zboara de pe mine si simt o mana rece care urca de pe coapsa usor pana sus pe fata, apoi iar in jos ceea ce ma face pe mine sa tresar si sa ma misc.
K:Hai...stiu ca nu dormi puturoaso!
Eu:Dar nu am chef sa ma ridic si nici putere! *spun smiorcaindu-ma ca un copil de cinci ani* Vreau sa stau acasa Kookie...si nici nu vreau sa merg la inregistrari pentru ca o sa dau de Kai acolo.
K:Nici mie nu imi place ideea ca o sa fie si el acolo...insa nu poti renunta acum. In viata o sa dai de multe obstacole insa trebuie sa incerci sa le infrunti. Si eu cred ca o sa reusesti!
Eu:Serios?!
K:Da!! Acum hai ca o sa intarziem amandoi...ceilalti deja au plecat!
Eu:Nu imi pasa! Spune-mi doar ca orice as face gresit ma vei ierta si ca vei fi acolo pentru mine!
K:Nu o sa te las nici daca voi fi nevoit sa renunt la ceea ce fac!
Se uita la mine bland si ma saruta usor de parca as fi din portelan. Imi mangaie fata cu degetele sale lungi si rupe sarutul.
K:Azi o sa incerc sa vin la tine la agentie cat de repede pot...ok??
Dau aprobator din cap si ma ridic pentru a ma pregatii si eu. Dupa ce imi fac un dus mai mult in graba, ma aranjez si cobor jos. Kookie avea dreptate, toti au plecat...sper doar ca managerul nu o sa il certe.
K:Esti gata?
Eu:Da...
Ma ia de mana si iesim din casa lor urcand imediat intr-o masina. Ii spun soferului unde sa ma lase si imi indrept atentia spre geam. Tresar cand simt o mana rece pe piciorul meu si ma intorc speriata.
K:Hai, am ajuns! Nu cobori?*se uita la mine cu un mic zambet pe fata si ma trage mai spre el*
Ma uit pe geam si vad ca suntem langa agentie. Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns.
Jungkook ma apuca de mana si ma trage afara din masina. Ma uit nedumerita la el si vreau sa il intreb ceva insa imi face semn sa tac si ma indruma in cladire. Toti din cladire se holbau pur si simplu la noi insa eu doar il urmam pe Jungkook care habar nu am unde ma ducea.Ajungem in fata unei usi pe care, spre surprinderea mea, era afisat numele meu. Kookie deschide usor usa si il saluta pe domnul Lee care ii raspunde cu un zambet.
Director:Deci, Bry aceasta va fi cabina ta proprie. Ele sunt stilistele tale si aici o sa gasesti tot ce ai nevoie. Iti place?
Eu:Amm...nu stiu ce sa spun. Oau...e uimitir!
CITEȘTI
True love
FanfictionBry este o fata de 19 ani care cu ajutorul prietenei sale ajunge in Seul pentru asi indeplini visul. Aici face cunostinta cu cei din BTS. Oare ce se va intampla cu Bry? Va putea sa-si indeplineasca visul sau totul se va distruge din cauza unor per...