Cap.12

543 33 18
                                    

Nu stiu cum dar as vrea sa raman toata viata cu Jungkook si ma bucur nespus de mult ca l-am intalnit...adica nici nu mi-am imaginat ca eu o fata oarecare o sa cunoasca toata trupa Bts si o sa fiu iubita unuia dintre cei mai draguti baieti din acea trupa.

Kookie incepe sa-mi lase sarutari pe abdomen ajungand aproape de feminitatea mea apoi urca inapoi la nivelul meu.
Imi descheie fermoarul de la blugi si mi da jos incet. M-am facut rosie toata cand am realizat ca stau doar in lenjerie in fata lui...chiar daca el poate m-a mai vazut dar acum e altceva.

Isi da si el pantalonii jos si se pune inapoi pe mine. Ii simt erectia si cred ca iar ma inrosesc...el vede si incepe sa se joace iar cu limba mea relaxandu-ma instantaneu. Isi misca bazinul incet de mine ceea ce ma excita al naibii de tare.

Sincer nu il credeam in stare...dupa ce imi da jos sutienul care il incurca isi coboara mana spre feminitatea mea si trage incet de lenjeria mea intima in acelasi timp sarutandu-ma pe gat.

Eu tresar si el se opreste si se uita in ochii mei.
K:Daca vrei ne oprim iubire...nu vreau sa te fortez *si imi mangaie fata cu decetele lui fine si lungi*
Eu:Nu..
K:Ce nu?? Fii mai explicita..
Eu:Nu..n..u...*imi era asa rusine ..cum sa ii spun*
K:Bry!! Nu te mai rusina in fata mea..
Eu:Nu vreau sa te o.. opresti...
K:Din ce sa ma opresc?? *imi sopteste  atingandu-mi incet cu buzele urechea*
Eu:Pe bune Kookiee...nu vreau sa zic mai mult:((
K:Daca nu spui nu o sa continui...nu e grau iubire:))

Frate el chiar vrea sa-i spun in fata ca vreau sa intre in mine acum. Ce om!!

Eu:Kookie nu te mai juca cu mine...*si fac o fata de bosumflata*

K:Zii baby...zi-mi ce vrei...*si ma prinde de fund strangandul incet eu scotand un geamat infundat care l-a facut pe el sa ranjeasca victorios*

Eu:Nu mai rezist JUNGKOOKK!! Vreau sa o facem acum...te vreauu in mine Kookiee....

Ranjeste si isi continua treaba. Lenjeria mea intima zboara de pe mine la fel si a lui...se ridica la nivelul meu si ma saruta.
K:Relaxeaza-te baby...promit ca nu o sa doara...

Aprob din cap si ma patrunde incet. Simt un fior care imi strabate intreg corpul si o durere insuportabile ma inunda...ceea ca ma face sa tip si sa gem in acelasi timp.

Kookie incepe sa ma sarute pentru a-mi mai lua din durere. Durerea pe care o simteam acum s-a transformat in placere si parca vroiam mai mult.

Am imceput sa gem si cred ca cei care stau in perete cu noi o sa ne injure maine. A inceput sa se miste putin mai repede respirand deja greu.

Eu:Ahhh....nu te opri oppaaa!!

K:Geme numele meu baby...
Fara sa gandesc am facut ce mi-a spus asta excitand-ul pe el si mai tare.

Dupa ce terminam se pune pe spate respirand greu. Ma ia in brate , aseaza patura peste amandoi si adormim insantaneu.

Ma trezesc de dimimeata si ma gandesc ce am facut aseara. Oare sa fii fost adevarat?? Daca a fost doar un vis. Incerc sa ma misc insa o durere ma cuprinde si atunci realizez ca aseara chiar s-a intamplat ce cred eu ca s-a intamplat. Incerc sa ma ridic si sa ma duc la baie insa cad inapoi in pat din cauza durerii. Nu imi vine sa cred ca am facut-o pentru prima oara cu Kookie...si Doamne...am crezut ca nu o sa doara asa.

Il vad pe Kookie cum se foieste si se uita cu fata lui de adormit dar in acelasi timp sexi la mine si ranjeste.

K:Neata baby...cum ai dormit??

Eu:Aaa...bine insa nu pot sa ma ridic si e numai vina ta!!

K:A mea?? Nu numai eu am vrut...tu cu gura ta mi-ai spus...ai uitat?

True loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum