Ma trezesc dimineata inaintea lui kookie si merg sa fac un dus. Ma dezbrac si intru in dus. Apa calda imi dezmierda piele si era asa de bine. Dupa ce ma relaxez ma infasor intr-un prosop. Uff..nu am putut sa imi iau si eu un prosop mai mare!!
Ies din baie si am noroc...kookie inca doarme. Stau in fata dulapului si din nou nu stiu cu ce sa ma imbrac.
Dintr-o data simt doua maini care ma cuprind.Eu:Da te-ai trezit?!
Kookie:De ce nu m-ai trezit si pe mine...voiam sa fac si eu dus.
Eu:Pai baia e libera...
Kookie:Dar eu voiam sa fac cu tine :)))... E mai interesant asa!!
Eu:Alta data...acum ma lasi sa ma imbrac??
Kookie:Daaa ..cum sa nu!;))
Eu:Da iesi din camera!
Kookie:Nuuu...haiii...lasama sa stau si euuu!!
Eu:Hai du-te si fa dus odata...
Kookie:Bine..bine!Isi ia un prosop si pleaca in baie. Dupa ce el inchide usa imi dau prosopul jos si imi caut bluza pe care o scosesem inainte sa se trezeasca kookie si acum nu mai e. Ciudat!!
Kookie isi scoate capul de dupa usa.
Kookie:Asta cauti?? *si imi arata bluzita mea care acum e la el*
Sa stii ca iti sta bine cu lenjerie neagra...ahhh!!;))
Eu:Intra odata in baie rauleee!!!* si il imping inapoi in baie*Imi aleg alte haine ...o bluza care era pana la buric si o pereche de pantaloni scurti , scurti...care mi se asezau bine pe fund. Ma dau cu putin machiaj...*nu imi place sa ma machez tare asa ca ma dau doar cu fond de ten si strugurel care imi fac buzele rozalii si carnoase;))*hihi..
Cobor in bucatarie inainte de a iesii Jungkook de la dus si observ ca toti erau aici.
Eu:Neataa lumee!!
Ale:Neata...da ce e cu veselia asta pe tine?? A terminat aseara Jungkook treaba??
Jm:Ce treaba??
Eu:Ehh, nu e treaba ta...dar nu..
Suga:Imi place cum ai ales sa te imbraci azi!!* si ma analizeaza din cap pana in picioare*
J-Hope:Ai grija Suga poate te aude iubitelul ei!!
Jm:Si mie imi place cum s-a imbracat;))!
Ale:Heiii..
Jm:Am glumitt!!
Eu:Heiii...adica spui ca sunt imbracata urat??
Jm:Nuu...aishh ..voi feteleee:((
Jin:Ma lasati baiatul in pace si Suga nu te mai holba la Bry...!
RM:Parca o soarbe din priviri;))
Kookie:Cine pe cine soarbe din priviri??Se opreste si ma analizeaza si el .
Kookie:Dar cei cu astea??
Eu:Cu ce??
Kookie:Cu hainele de pe tine??
Eu:Pai daca mi-ai luat bluza a trebuit sa ma imbrac cu altceva si bluza asta mergea cu pantalonii astea perfect...nu iti place??
Vine la mine si ma saruta. Se apleaca spre urechea mea si imi sopteste.
Kookie:Ma excit numai cand te vad imbracata asa insa si ceilalti care se uita la tine o fac si asta nu-mi place baby!Imi zambeste ,ma ia de mana si ma aseaza la masa . Jin a facut niste chestii dulci care seamana cu niste clatite. Aratau foarte bine , dar eu nu aveam chef sa mananc asa ceva asa ca am ales sa mananc cereale cu lapte.
Eu:Jin imi poti da si mie cerealele si laptele??Kookie:Ti le dau eu iubire!!:))
Eu:Mersii!!Dupa ce mancam J-Hope vine cu o idee geniala.
J-Hope:Ce ziceti sa mergem la munte..hăă...mergem??!
Eu,Ale:Daaaa!! Iuhuu..
Jin:Cand??
J-Hope:Paii..azi dupa-amiaza:)) ce ziceti??
Jm:Ar fii grozav!!
RM:Da unde si cum??
J-Hope:Pai un prieten mi-a spus ca putem merge doar noi si inca cateva vedete sa stam si sa ne relaxam..:))
Kookie:Super..da cine mai vine cu noi?!J-Hope:Pai..din cate stiu vin cativa din trupa exo si niste fete..dar nu stiu exact cine....aaa da stai vine cu siguranta Kai...
Eu:Kai..!! Serios ?? Vine si el??J-Hope:Da..
Kookie: Da de ce esti asa de entuziasmata ca vine el??
Eu:Pai il stiu de pe platou si e un baiat de treaba...
Kookie:Nu ma intereseaza daca vine doar sa nu se atinga de tine..* si imi pune mana pe picior*
Suga:Eu zic sa mergem..chiar ne trebuia o pauza dupa noul album:)) eu sincer imi doresc una...si daca voi nu vreti am sa merg singur!
CITEȘTI
True love
FanfictionBry este o fata de 19 ani care cu ajutorul prietenei sale ajunge in Seul pentru asi indeplini visul. Aici face cunostinta cu cei din BTS. Oare ce se va intampla cu Bry? Va putea sa-si indeplineasca visul sau totul se va distruge din cauza unor per...