Cap.8

474 31 0
                                    

Sincer imi place enorm de mult de Jungkook insa nu stiu de ce ,dar simt ca nu o pot face acum. Cred doar ca dupa ce se va intampla totul o sa fie altfel...dar poate ma insel.
Dupa ce mainile lui imi examineaza tot corpul ma trage in bratele lui si ma saruta pe frunte.

Kookie:Hai sa ne culcam....maine o sa fie o zii lunga pentru tine asa ca hai culca-te!

Eu:Da ce e maine??

Kookie:Pai daca ai uitat maine trebuie sa mergi sa faci poze pe plaja.

Eu:Cu cine??

Kookie:Adica maine ai sedinta foto...ametit-o!!

Eu:Hei..stiam..gata nu mai vorbesc cu tine raule!

Kookie:Gata,gata nu te supara...

Ma trage si mai tare in bratele lui si adorm.

Dimimeata ma trezesc cu o lene nemaipomenita. Imi deschid ochii si dau de un Kookie ciufulit care era al naibi de atragator. Ma uitam la el si simt cum o mana imi strabate spatele.

Kookie:Nu e frumos sa te holbezi la oameni de dimineata.

Eu:Dar nu ma holbam si te implor sa taci acum!!

Kookie:*se uita cam speriat la mine*de ce?? Ce am facut??

Eu:Te rog...vocea ta dimineata suna...ahhh!!

Kookie:Cum suna??

Eu:Excitant...gata am spus-o!!

Se uita la mine cu o fata de strengar si se pune peste mine. Ma saruta apasat si pleaca sa faca un dus.
Eu:Heiii...eu vreau sa fac prima dus!!

Kookie:Prea tarziu..daca vrei sa sti ca in cabina este loc si pentru tine:)))

Eu:Lasa...alta data.

Kokie:O sa tin minte ce ai zis:))

Ma dau si eu alene din pat si hotarasc sa fac dus la parter unde nimeni nu ocupa baia. Dupa ce ma spal imi iau un prosop il inconjor in jurul meu si imi usuc parul. Ma uit prin baie si realizez ca am uitat ca de obicei sa-mi iau haine. Acum trebuia sa ies din baie doar in prosop intr-o casa plina de baieti. Deschid usa incet ca sa vad daca drumul este liber si nu am spectatori. Inchid cu grija usa si o iau la fuga pe scari destinatia mea fiind camera lui Kookie, insa norocul nu tine cu mine si ma impiedic si cad peste cineva. O doamne , mai rau putea fi!?
Cel peste care am cazut este Suga, care ramane cu gura cascata cand ma vede. Toti au iesit din camere si se uitau la noi de parca ar fi vazut un cimpanzeu cantand la pian.
Jh:Da ce faceti voi doi pe podea??

Jimin:Ce sa faca...Bry era sa cada si Suga s-a bagat sub ea ca sa-i amortizeze caderea:))

Ale:De ce esti rau mai..se vede ca a fost un accident!

Jimin:Pai eu nu am spus ca nu a fost...

Baietii au inceput sa se certe pe seama acestui accident care din pacate m-a prins intr-o postura cam intima. Am vrut sa ma ridic de pe Suga insa atunci isi face aparitia oppa si eu vrand sa ma ridic cat mai repede prosopul meu cade si raman in lenjerie intima. Ufff..asta mai imi trebuia!! Nu era de ajuns ca m-au vazut toti in prosop acum trebuiau sa ma vada si in lenjerie.

Eu:Ohhh..Doamnee!!

Kookie:Intrati si voi in camere ce va holbati*si ma acopera cu prosopul luandu-ma pe sus*

Ma pune jos si nu spune nimic. Se uita la mine si parca privirea lui nu exprima nimic. Imi era frica sa nu creada ca am vrut sa se intample asta.

Eu:Imi pare rau* si imi las capul in jos incepand sa lacrimez*

True loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum