Harry Styles
Érdekes nem? hogy az ember mennyi gondon kell hogy keresztül menjen ahhoz hogy valamit megszerezzen, hogy valami amit akar az ővé legyen, hosszú időmúlássával, türelemmel, mindent megkapunk amit akarunk.
Még ha hazugság is kell hozzá, akkor is a mienk lesz egsszer, aztán mikor belemásztunk a dolgok sürűjébe már rég nem számít a hazugság.~
*Alice szemszőge*
Nézem, én csak nézem ezt az embert, minden egyes arcvonását magamba szívom. Olyan akár csak a drog,minnél közelebb kerülök hozzá annál ellenállhatalanabb, és amikor már végleg nem bírod lerakni, egyszer belehalsz. A szeme, ami minden egyes képeről, smaragdzölden, és csillógóan köszönt rám vissza, a szája, amit nem éríntettem soha, de biztos olyan puha mint a babapiskóta amivel nem lehet betelni.
Bárcsak tudná a nevem, oh Istenem mit megnem adn3k egy talkozásért, hogy végre tudja hogy a földön vagyok és szeretem. Az asztalomnál ülve, agondolataim egyre csak mélyebbre ásták magukat, az elmémben csak Harry Styles járt semmi más, de az elmémnek a telefonom rezgése kavart be.@Adam @AliceWilliams szeretnék egy esélyt arra hogy megtudjam miért is szereted annyira azt az embert, akinek a neve Harry, persze az esélyt tőled szeretném msgkapni erre, hisz minden bizonnyal nálad senki sem szereti jobban.
@AliceWilliams @Adam Nem értem a gondolat meneted.
@Adam @AliceWilliams Arra szeretnék kijukadni hogy szeretnék eltölteni veled egy estét, elvinélek vacsorázni, te pedig elmondanád miért is kéne szeretnem ezt az embert.
Nem tudtam mitválaszoljak, ő egy idegen, aki bármit megtudhatna Harryről az interneten keresztül, féltem bármilyen választ adni neki.
@Adam @AliceWilliams
Nem kell megrémülnöd nem vagyok szörnyeteg aki egy síkátorban szanaszéjjel tépi az új Chanel ruhád én csak követem a tanácsod és megpróbálom megismerni, de persze végig nézhetem a cikeket is amikben arról írnak hogy adrogteszjei pozítívak.
@AliceWilliams @Adam
Rendben, talkozzunk félóra ereéig, egy parkban, a lakásom közelében.
@Adam @AliceWilliams
Remek akkor ma a hazad előtt hétkor. Kérek egy címet is ha nem gond, de lehetőleg ne küldj három házzal lejjebb.
Megírtam neki a címet, nem érkezett válasz, csepett sem vagyok elragatatva ettől az egésztől, ki akarna megismerni egy embert, akiről eddig a véleménye konkrétana nagy semmi volt. És azt sem értem hogy talált rám ez az emeber, aki ek a neve Adam,az sem biztos hogy ez a neve, rengeteg gazember garázdálkodik a twitteren,lehet Adam is egy közülük. Hét óráig, bizony még van kereken négy óra ami nem is baj, addig lesz időm elkészülni,és elő keresni a Harryről össze szedett fontos dolgokat.
~
*Harry Styles szemszőge*Hatalmas adrenalinnal l3ptem le a szimpadról,ilyen kevésszer történik velem, a pólóm vízesnek tünt a verejtéktől, imádok Londonba felépni, itt otthon érzem magam a közönséggel,akik imádnivalók voltak most is. A hajam csurom víz volt, miután 20 palackozott vizet, a szamból szökőkutként engedtem ki,vagy éppen locsolkodtam magamat,és a közönséget, és bele keveredtem egy Zayn és Louis vízcsatába amit Liam zár azzal hpgy fogott egy láda vízet,majd hármuntkat lecsitítve azzal leöntöt. Bármi lettünk a vízesek,de Liam telefonja bábta az egészet, hisz szegény telefon tönkre ment.
A backstageben kellett maradnunk fényképezkedni,és aláírást osztani,az ölelés osztásokból sem volt hiány,amit mi örömmel adtunk a fanjainknak.kétórávval késöbb.
Fáradtan ültünk le a a barna kárpíttal beterített ötszemélyes kanapéra.én a szélén Louis mellettem,mellette Niall és ő mellette Liam foglalt helyet.
már majdnem elaludtam a kanapén a backstage-ben vártunk egy papíra amit a menegmant(sajnálom nem tudom hogy kell írni) aláakart íratni velünk, hatóra volt fáradt voltam,felkeltem a helyemről és elmemtem tusolni.-Hova mész?-Érdeklődött Louis rám pillantva.
-Zuhanyozni.-Kijelentésem után sarkon forduldtam és a kijelölt célfelé indultam.
-De Jhon mindjárt itt lesz a papírokkal.-Szólalt fel Niall.
-Nemérdekel félórája őket várom, van jobb dolgom is.
Tényleg nemvoltam hajlamdó tovább várni,és volt dolgom is. Levettem ruháimat mikor a célomhoz értem, szerencsére készítettek kinekünk túsfűrdőket,és samponokat,megszappanokat, kinek melyik tetszik, én maradtama szappanmál amit felvíttem az ízzad börömre, majd forró vizzel leöblítettem. A hajamat is benedvesitettem,ami a vállamig ér, felvittem rá a sampont és ötlerc dörzsölés után kimostam.Végeztem, megtörölköztem,a hullámos hajzuhatagómat, törölközőbe csavartam, a kereszt nyakláncomat és a másik két nyakláncomat vissza helyeztem a nyakamba, egy törölközött csavartam a férfiasságom fölé felszedtem a ruha darabjaimat a földröl, majd vissza indultam a srácokhoz, ahol a váltóruhám pihent, hétig kerek háromnegyed órám volt,meglepetésemre,a Jhon és még három féfi a mengmantből állt előttem éppen ideje volt,a többiek sorban irták alá a szerzödést és a megjelenési ìvet, köszöntöttem őket, majd én is alá írtam, a felsőtestemet bámultak, amit én kucogással jelezve nekik észre vettem, zuhanyoztam, a ruháim pedig kint voltak, és szerintem nem olyan gáz férfiak elött a felső test ezt Jhon is megértheti szóval nem értem meglepetségét. Aláirtam mindkét papírt, ők távoztam a fiúk peddig szedt3k a cucaikat, távózásra, ők nem zuhanyoztak, gondolom otthon szeretnék elíntézni. Én felöltöztem felvettem egy egy álló egynesssel megáldott fekete csikós inget, amit puszta három gomb begombolása után befejrjztem. így pár tetóváásomat, szabadon hagytam. A fekete csőgatyámat vettem vissza, a térdemnél kivolt szaggatva,a lábamat egy barna bakancs díszítette.felkaptam a dzsekiment a cucaimat a telefonomat,és a papírjaimat, magamhoz vettem a srácoktól elköszöntem.
- Helló srácok, ha bármi gondvan hivjatok- Intettem nekik majd hamarossan a hátammal találták szembe magukat hétig mégmindig volt félóra.
- Harry!- szólt utánam, Liam.
-Igen?-Vissza fordultam,így láthatta az arcom.
-Zaynnél leszünk kipihenjüka fáradalmakat nem jössz velünk?-Kérdezte mosolyogva.
-Nem, nem lehet, dolgom van. Sajnálom Liam.- Ismét hátat fordítottam nekik.
Végre kiérten a kocsimhoz,amit egy gombnyítással felnyítottam, állt kint még mindig pár fan,akik a dalainkat énekelték, intettem nekik, és rájuk mosolyogtam, páran képet akartak, de oda kiabáltam nekik ne haragudjanak sietnem kell, és ez így is volt, halaszthatalan dolgom volt és hétig márcsak húszonötperc volt. Bedugtama kulvsot a helyére és azt elforditva kitolattam a parkólóból, siettnem kelett haza felé, hisz a staidiontól a házam így is húszpercre volt belekellett húznom nem volt mese, szerencsémre London nem olyan foegalmas, de az átkozott lámpák mindenhol pirossat mutattak nekem.
Alice szemszőge.
Párperc volt hétig, aház előtt vártam Amdamra, akinek a külleme még mindig rejtély volt számomra, így valóban hajtott már a kiváncaiság, fleé.
YOU ARE READING
Infinity~Harry Styles HU fanfiction
Fanfiction-Szeretsz engem? -Szeretlek! -Akkor is szeretnél ha más lennék? -Ha más lennél nem is ismernélek. -És mi van ha még is tudnád ki vagyok?