9.RÉSZ: Elcseszetbol tokeletes.

262 12 2
                                    

Harry

Alice nem válaszolt a sms-re pedig már egy nap telt el fólyamatossan arra gondoltam hogy küldök neki még egy sms-t de a francba is nem akarom hogy azt higyje nyomoulos vagyok, de rohadtul tudni akarom mi baja, tegnap mikor haza vittem rettentően furcsa volt miért haragudott meg ennyire? Nem mondtam neki semmi rosszat, vagy sértőt. Szeretném vigasztalni magam azzal hogy tényleg rosszul érzete magát de ezt kétlem. A srácok körülöttem csak sürögnek és forognak az új dalszövegeken dolgoznak és én pedig az sem tudom hol áll a fejem.

-Haver!-Niall a kezeit lebegtette előttem.

-Igen Ni?-Mosolyogtam az arca láttán egyszrűen nevetnem kell ha Niallt látom.

-Hallottad amit az előbb mondtam?-Kérdrzte tőlem az írsrác

-Nem, ne haragudj elkalandoztak a gondolataim.-Mosolyogtam a fiúra aki helyet foglalt mellettem.

-És merre kalandóztak a gondolataid?-Bár annyira elememven lenék néha minamennyire Niall kiváncsí tud lenni írigylem esküszöm.

-Azon gondolkoztam hogy nem tetszik az uj album egyátalán nem valódi.-Ha már hazudnom kell had mondjam az igazat vonok vállat.

-Mi a fene bajod van Styles?

-Nem tetszik,átvítük a dolgokat egy teljessen más világba ami nem is tetszik egy picit sem.-Ez volt a véleményem a kész korongról.

-Szerintem egész jó, majd a fanok eldöntik Harold.-Niall megpaskolta a vállam majd felkelt melőllem és a srácokhoz ment vissza.

-Harry!-Csattant fel Zayn.

-Na?- néztem rá kérdően.

-Tudunk beszélni négyszemközt?-Mutatott az ajtóra jelezve hogy menjünk ki innen. Felkeltem és vel együtt kiléptem az ajtón.

-Héy haver mi a baj? Napokota olyan vagy mint egy néma robot alig ha élsz, mi történt? Történt valami amiről tudnunk kéne?

-Nem. Ugyan dehogy miért gondolod ezt?- Értetlenül néztemnrá baszus tudthatam volna hogy ő észre fogja venni hogy valami nincs rendben és tényleg nincs de nem mondhatom el neki hogy hey haver semmi kül ugyan már csak áruhába bujtam és létre hoztam egy embert aki nem létezik,és megszeretettem egy lányal. Alic eszembe jutott és ez msolyogásra késztetett.

-Harry ismerlek, rohadtul ismerlek és tudom hogy van valami amit nem mondasz elnekünk a homlokodra van írva hogy frusztrált vagyok.-Össze csapta tenyereit és hitetlenkedve rázta fejét.

Tudtam hogy valamit kikell találnom és fogalmam sem jutott mit az első dolog ami eszembe jutott hogy fusztráltnak lát és idegesnek tehát kikell találnom valamit gyorsan.

-Gemma haza látogat a hétvégén.-Miután kimondtam azonnal megbántam. Undorodom magamtól hazugságból hazugságba ásom magam gusztustalan egy ember vagyok, hogy képes velem bárki szóba állni?!

-Gemma?-Zayn ledöbbent arca meglepőbb volt mint a válaszom.

-Hát tudod itt hagyta egy nagyon fontos íratát nálam, és eljönérte félórát sem lesz nálam.

-Értem már miért vagy ennyire feszült nekem sem lenne könnyű ha a te helyedben lennék.-Zayn magához ölelt amoly veled vagyok testvér módon, én pedig csak megpaskoltam a hátát majd vissza mentünk a próbaterembe.

-Srácok van egy újdal amit szerintem felvehetnénk még az albumra.-Álltam meg Louis mellett aki a falt támasztotta a garázsban. Mindenütt paparazzik vannak körülöttún ez a garázs az egyetlen hely ami kiesik a várostól és nem zavar minket senki, sem ember, sem paparzzi.

Infinity~Harry Styles HU fanfictionWhere stories live. Discover now