11.RÉSZ: NE ENGEDJ!

306 19 3
                                    

Sziasztok tudom mindig a sztori vegere hagyom a mondani valom de ez F O N T O S ! !

A SZTORI HATALMAS FORDULATOT VESZ UGYAN IS GEMMA ETTOL A RESZTOL FOGVA RESZESE ES NAGYON FONTOS SZEREPLOJE LESZ A SZTORINAK. UGYAN IS HARRY RAVETTE GEMMAT HOGY TENYLEG ELUTAZON HOZZA. ES ISMET SZERETNELEK MEGKERNI TITEKET HOGY MOMDJATOK VELMENYT A SZTORIROL MERT HA CSAK MAGAMNAK IROM AZ NEM TUL NAGY BULI.




H A R R Y

Itt állt az emlékekkel teli szobában, az az ember akit évekkel ezelőtt magará hagytam, annak révén hogy túl jó ember hozzám és nem akartam hogy bármi rosszba bekeverjem őt vagy megrontsam. A nővérem Gemma Styles hitetlenkedve nézett engem a néma csendben, legszivesebben magamhoz öleltem volna, de nem ment, és tudom hogy ő sem engedte volna, túl nagy lett mára már köztünk a szakadék..Túl széles.

Csak elképedve hallgatot mondani valóm után, semmit mondo volt az arckifejezése, és még is mindent eláruló. Tudtam hogy gyülöl, tudtam hogy az eddigieknél is kobban megvet.

-Kérlek mondj valamit.-Törtem meg a csendet.

-Nem megy Harry, nem megy.Képtelen vagyok felfogni amit mondtál. Ez nem te vagy. Mit tett veled a hírnév? Ez egyátalán nem te vagy nem ismerek rád.-Láttam hogy nem győzte szavakba önteni a meggyalázásomat.

-Én-én. Csak kérlek segíts.-Gyengéd és csodálatos ártatlan tekitetébe véstem, az én mindent meggyalázó évek alatt felszedett szégyenbe való tekintetemet.

-Rajtad nem én fogok segiteni.-Harreh.-Végig nézett rajtam majd elakarta hagyni a szobát de utána léptem és elkaptam jobb karját.

-Kérlek próbálj megérteni te vagy az egyetlen akire számíthatok.-Esedeztem.

Párnappal korábban.

(Harry szemszöge úgyan úgy)

Felála járkáltam a nappalimban, az élg tágas területt már vagy századjára jártam végig a telfonommal a kezemben, azom tanakodtam megtegyem -e vagy sem. A Srácoknak azt hazudtam Gemma haza látogat hozzàm páríratja miatt ezért vagy mostanában feszült. Tudtam nem miattuk csinálom,vagy azért hogy nr tartsanak engem hazug dögnek, magamért tettem, tudtam hogy a nővérem Gemma lesz az aki segíteni tud majd rajtam,annak ellenére hogy én nem voltam melltte mikor ő kért tőlem segítséget.. Egyszerűen csak elöktem magamtól, s azóta nem beszéltünk.

Már rég be ütöttem a telefonszámát a telefonomba, csak megkellett volna nyomnom a zöld gombot de nem voltam rá kepes. A nagy Harold Edward Stylesnek inába szált a bátorsága.

Még is mit mondhatnék? Még ha fel is veszi mi a fenét mondok? "Szia én vagyok az az öcséd, útazz miattam Londonba hogy, segít megoldani egy szokatlan próblémat?"

Mi a legrosszabb hogy "nemet" momdt? Vagy hogy elküld a bús halálba? Amit teljes mértékben meg is értenék.

Megnyomtam az a zöld gombot, és a vonal végén lévő másik személy is pár csengés után. Egészen megrezzentem mikor meghallottam hangját, amit olyan régota nem hallottam..

-Haló,tessék itt vagy?-Kérdezte Gem mit sem sejtve arról hogy kivel beszél.

-É-én vagyok az Gem.-Ekkor történt az hogy kinyomhatta volna a telefont de nem tette, ő végig hallgatot, engem és nem volt egy rossz szava sem rám, és nem vágta rám a telefont hogy mit képzelek magamról hogy csak így megzavarom őt. Kécség sem fér hozzá hogy ki kettönk közül a jobb Styles.

MOST

Leültünk a nappaliba, mindketten egy citromos forró tea kíséretében, láttam rajta hogy feszengve érzi magát, a házban, és a társaságomban.

A gyönyörű arany barna haja a vállaig hullot, hullámos formában, arcán nem volt smink épp hogy egy kevéske, egy bordó pulóvert viselt felső testén, egy feke bőrhatású cicanadrág pihent alsó testén, és egybbarna bakancs diszelgett a lábán. És egy nyaklánc volt pulóvere alá relytve, megölt a kiváncsiság hogy ez lehet -e az a nyaklánc amit még én adtam neki évekkel ezelőtt, mert akkor még nem veszett az űgy hogy újra építsem vele a kapcsolatom.

-Harry én.-Rám pilantott.-Szeretném ha tudnád hogy egyátalán nem volt jó ötlet amit tettél, egy teljesennimeretlen álcába bújtál, egy tiszta lány elött. Mégis hogy képzelted ezt? Mit gondoltál Harry?-Megvetett engem és nem hibáztatom.

-Én szeretem őt, kevés embernek mondtam ezt életem során, de szeretem őt, megszeretem őt retentő kevés idő alatt, a midnenemé vált.-Mosolyogtam.

-Mi a neve? Ki ő egyátalán? Ismét valami szuper modell?

-Nem ő egy egyszerű lány, Directioner és minnél jobban szeretné hogy én Harry-ként vegyem őt észre,szeretné megismerni azt a Harryt akiről azt gondolja hogy vagyok, de nem tehettem hogy össze törömöt, mert az a Harry akiről többezren azt hiszik létezik nem létezik, szörnyű ember vagyok. Nem hagyhatam hogy az én Alicem továbbra is szeressen egy ilyen embert mint aki én vagyok.


Infinity~Harry Styles HU fanfictionWhere stories live. Discover now