Episode 24(Part 3e)
(Evening 6:00pm)
(Darshan was ready in a black suite white shirt as usual handsome ..Words cant describe him ..reactions do..we gals faint ..dont we???)
D-(ye khushi ka phone kyu nahi lag raha hain ab.wo waha kis halath me hain God knws..n main yaha joker ki tarah apni love ko chhodkar yaha pr iss manda ka intazaar kar raha hu, huff again. Khushi , ahhh call lag jaye yaar!! Ak baar .shhitttt mannn
chinu ko call karta hu, Nai .. Y ll i disturb him. Nats?? Ok Nats (he calls her n tells her if she s free could she visit khushi's place)
Nats-Are tuje kya hua??? D-Nats yaar plz , baadme batata hu ..tu jaakar dekh n let me know..(call disconnected)
Nyati
She walks with a model attitude. Those black stellitoes n Red gown ..back less . Her hair open.. Her eyes pretty well applied maskara shades, eyeliner..she was looking smokin hawt! Jaw droppn beauty. Curly long hair beautifully coloured in light brown curls ..perfect hair! That red lipstic on her skintone well matched perfect hotness..(was d thought in his mind)(she came closer to him looking straight into his eyes. In a soft voice.. ) Nyati- Unbeatable hotness na?? D-You look hot in Red Khushi..!!!Episode 25 (Part 1)
Nyati-(in shock) Ahhh ..kaha tha hosh sambhalna apna.. Naam tak bhul gaye tum mera!! D-Nai.. Wo!! (she keeps her finger on his lips) Nyati-Shhhh..Tumhari ankhon ne keh diya ki they love mehh.. Lets go honey.. D-{zeher bhar rahi hain mere andar aur keh rahi hain honey "Naaagin"this was his thought } (they were about to leave..darshan leaves her n goes to his mom) Nyati-Maa ka ladla beta.. Huhh !!! [she makes faces] D-Maa main bahar jaa raa hu. I guess koi pride hotel hain..Aap khana kha lena main aur Khush..m..Nyati bahar kha lenge . Maa-(slightly smiles) Acha theek hain beta..khayal rakh apna. (they leave) (Nats n Khushi reach Darshan's house after they leave)
Maa-Darshan toh abhi abhi bahar gaya beta.. K-Kaha maa?? Maa-Koi Pride hotel.. Nyati bhi hain saath me. K-Nyati??? Maa-Padosi thi.. Dubai shift hogayi thi uski family kuch 6 saal pehle abhi aai hain waapas Darshan se milne ..aao na bacho baar kyu khade ho tum dono.. K-Nai maa..phir kabhi pakka aaungi. so sorry(she hugs his mom) Love u maa.. Aati hu. Maa-Okay beta. Khayal rakhna apna..
(They leave)
K-Nats muje ghar drop kardo plz. Nats-What!!! R u mad ?? Darsh uss Niyaati, K-Nyati Nats-Whatever..uske saath gaya hain u dont care at all??? He was tensed about u wen he called .ab tu chal hum wahi jate!! K-Nats.. Wo waha Nyati k saath gaya hain..dost hain.. Why ll it matter to me!! N look at me aise avtaar me Pride Hotel no way!! Nats-Babe ..m der na..jst wait n watch 15min me u ll look stunning i promise..chalo ab ..Episode 25 (Part 2)
(They reach at Nat's Apartment.. Nats gives her a black stylish gown with cuts on d side. High pointed heels.. Hair open with diamond long earings golden-black bracelet with diamonds on it. Cat eye make up.. Blood red lipstick.. She looked stunning!) K-Are we doing the right thing??? Nats-Everything is fair in LOVE and WAR darling.. K-I wish Love doesnt end up in War !!! (Nats calls Chinmay )
Nats-Sweet Chinu ho na, ak baat mano na plz plz. Can v go on aa date ? Aaj hi .. Chinu-On date?? Abhi!! Nats-Ab zyda mat bolo get ready n be der at Pride hotel in 15 !! (call disconnected)
K-What d?? Nats-Chalo.. Bholi bhali si chipkali, ur Chipkala is dieng to see u.. Hahaa!!! (Khushi n Nats reach d hotel, Chinmay reaches after 10min, Chinmay in black shirt black pant white blazer perfect shoes, looks Kool Nats cant take her eyes off him )
Nats -You're looking, Ahhhh no words by (she goes closer to him) Chinu-You too my sweetheart .. Nats-bas bas! Tumhe toh baadme dekh lungi ..but fr now u r going inside wth her!!! (chinu looks at khushi who steps out of the car..jaw dropped expression.. Omg)
Chinu-Khushi???? U looking so stunning.. Beauty queen must say !! No 1 can beat u khushi..(winks n looks at nats) Nats-Iski saza toh tumhe baaadme dungi.. Darshan n Nyati andar hain .. Darshan was tensed abt khushi.. Chinu-Wait..did u jus say Nyati?? Nats-Yup. Chinu-Ahaahaahah. Darrrshhh tu toh gaya boss .. !! Nats-You knw her.. Chinu-ahaaha darrrshhh ko apna sab kuch maanti hain wo.chipku naam theek hoga fr her.. Ohh godd!! She s back i cant believe it.!!!