č.4

2.1K 207 11
                                    

Po cestě domů jsem neustále myslela na to, co řekl Nicolas...

• • •

,,Ne. Díky, že si mi to všechno ukázala. Em...chtěl jsem se tě zeptat, nešla bys někam ven ?" nečekaně se na mě vyvalil s nepředvídatelnou otázkou.

,,Cože, co ?" kouktala jsem.

,,Někdy po škole. Co ty na to ?" zvědavě koukal.

,,Eh...můžu si to ještě rozmyslet ?" vykrucovala jsem se z této situace.

,,Jasně, proč ne," odpověděl, ,,tak ahoj zítra, Sofia-san," zamával na mě.

,,Ahoj Nicolas-kun. Uvidíme se zítra," rozloučila jsem se.

• • •

Ta chvíle se mi furt přehrává před očima. Pořád se snažím pochopit, o co mu jde.

Když jsem z povzdálí uviděla náš dům, začla jsem hledat klíče.

Sakra. Já jsem je ztratila. Možná jak jsme chodili s Nicolasem po škole, někde mi vypadli. Snad je zítra najdu.

Zazvonila jsem.

,,Momentík !" Uslyšela jsem mamku jak křicí. Asi neví, kam si dala svoje klíče.

,,Ahoj Sofi, co tak pozdě ?" starostlivě se mě zeptala.

Vešla jsem dovnitř a všechno jí vysvětlila.

Že k nám do třídy přišel nový spolužák, že mě učitelka poprosila ho provést a ukázat mu školu. A že jsem ztratila klíče...

,,Mimochodem o klíčích. Před chvilkou se tu stavoval jeden klučina a řekl, že ti zřejmě vypadli ve škole, ale nevěděl kde bydlíš tak se musel zeptat sekretářky. Řekl, že ti to snad nebude vadit, a jestli ano, tak se moc omlouvá. Nebyl to čirou náhodou tvůj nový spolužák ?" ptala se mě mamka.

,,A-asi jo. Měl blond vlasy, modré oči a byl vysoký ?" zeptala jsem se ji.

,,Přesně," přikývla na znamení souhlasu.

,,Tak to byl on. Jmenuje se Nicolas," oddychla jsem.

Mamka se začala culit...

A né, už asi vím co teď příjde...

Mamka se už chtěla nadechnout, když v tom jsem ji zastavila.

,,Ne. Neříkej to !" křikla jsem.

,,A copak ?" ptala se mě úlisně.

,,Ty moc dobře víš co. I kdybych ho už znala deset let, tak v žádném případě bych s ním nic neměla," urazila jsem se.

Dobrý Sofi, ty si radši nezakládej věštírnu. Moc by ti to nešlo...

Protočila oči a šla do kuchyně. Povzdychla jsem si a vydala se po schodech do svého pokoje.

Na zdi byly všemožné a pestrobarevné anime plakáty.

Noragami, Fairy tail, Haikyuu!!, Shingeki no Kyojin, Ao no Exorcist a mnoho dalších.

Life For Anime (2015)Kde žijí příběhy. Začni objevovat