Part 2

301 23 4
                                    

"Oppa!.. Tolong Sunny!..." Jerit Sunny yang sedang dikejar oleh berberapa orang namja dan yeoja. "Nak pergi kemana Sunny? Nak lari ke?" Seorang namja yang berada dihadapan Sunny membuatkan Sunny berhenti berlari dan Sunny cuba berfikir untuk mencari jalan untuk melarikan diri dari mereka ini. "Kau nak apa sebenarnya?" Soal Sunny. "Kita orang cuma nak merasa darah kau sahaja." Jawab seorang namja lagi dan sekarang namja itu berada dibelakang Sunny.

"Sunny!!...." Panggil seseorang yang sangat Sunny kenal suara itu. "Oppa!!... Tolong Sunny!!..." Pinta Sunny kepada Kris, Sehun dan Kai. "Baik kau lepaskan Sunny sekarang!!..." Sehun kelihatan sangat marah dan mula berjalan ke hadapan untuk mendekati Sunny.

"Baik kau jangan datang dekat, Sehun. Kalau tak dongsaeng yang kau sayang ini aku bunuh." Ujar namja yang berada dibelakang Sunny sekarang ni dan terus memegang tangan Sunny dengan kuat dan kasar. Sehun pun berhenti melangkah dan cuba mencari jalan untuk selamatkan Sunny.

"Baik kau lepaskan dongsaeng kami.." Sunny cuba berfikir untuk melepaskan diri tapi tidak berdaya. Kelihatan Sehun, Kris dan Kai seperti hendak menyerang untuk selamatkan Sunny. Mereka pun berlari ke arah Sunny tapi dihalang oleh berberapa namja dan yeoja.

"Baik kau mati sahaja.." Kata namja yang memegang tangan Sunny dan terus mengigit leher Sunny.

"Oppa!!!!........" Jerit Sunny yang berada disebelah Sehun yang sedang menjaga Sunny dibilik Sunny. Sehun yang terdengar jeritan Sunny terkejut. Sunny yang dialami mimpi buruk terus terjaga dan dia melihat Sehun yang berada di sebelahnya terus di peluk. Sehun yang di peluk oleh Sunny pun membalas pelukan Sunny yang sedang menangis dalam pelukan.

"Oppa, tolong jangan tinggalkan Sunny. Sunny takut..." Pinta Sunny agar Sehun tidak meninggalkannya. "Oppa tak akan tinggalkan Sunny. Oppa ada disisi Sunny." Kata Sehun sambil menenangkan Sunny.

"Oppa, Kris oppa dengan Kai oppa mana?" Tanya Sunny kepada Sehun. "Mereka ada dalam bilik merekalah. Kenapa, Nak oppa panggil kan mereka ke?" Kata Sehun. "Tak apalah." Balas Sunny. "Dah tidur. Oppa ada teman kan Sunny, Dah tidur ya." Kata Sehun lagi sambil berbaring bersama Sunny disebelah.

Sunny yang dalam pelukan Sehun pun terus terlena. Sehun yang berada disebelah berasa pelik kenapa mimpi yang dialami Sunny selalu menghantui setiap malamnya?. Sehun yang berada disebelah hanya berjaga mungkin Sunny akan alami mimpi yang sama sebentar lagi.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"Kris, Kau dengar tak?" Tanya Kai kepada Kris. "Aku dengar, Sunny menjeritkan." Teka Kris sambil membaca buku. "Hmmm..." Kai berasa risau dengan Sunny. "Kau tak payah risau ia, Kai." Kris perasan yang muka Kai seperti risau.

To Be Continued....

My Brother Is A Vampire??!!... [KaiKrisSehun Fanfiction] Where stories live. Discover now