32. Separare (partea a II-a)

5.1K 143 13
                                    

**ATENTIE! Capitolul contine o scena de sex! Nu este recomandat celor sub 18 ani. Cititi pe propria raspundere.**

*capitol editat* 

  

Alice's POV

Dupa aproape o luna in care am stat despartiti, ranile psihice facute de Ethan au inceput sa se vindece. Nu ma mai doare atat de tare cand ii aud numele si nu ma mai sperii de fiecare data cand il vad pe holurile liceului. Niciunul dintre noi nu arata bine. Niciunul dintre noi nu mai zambea. Si clar niciunul dintre noi nu avea sa cedeze.

Cu toate ca inca nu l-am iertat pentru ce mi-a facut, nici nu am putut sa uit sau sa trec mai departe si sa-l las in trecutul meu. La fel de brusc cum a intrat in viata mea, asa a si iesit, cel putin in perioada asta. Era ranit, stiam asta, insa si eu eram la fel de ranita ca si el, daca nu mai rau. Persoana in care aveam incredere, care credeam ca ma iubeste si care puteam sa jur ca ma va proteja de acum inainte a fost cea care m-a distrus. Increderea mea in el a ajuns atat de jos, incat mai are putin si devine una cu solul. Insa dupa toata aceasta perioada de pauza, o zi a schimbat totul.

Eram la dulap, incercand sa fac putina ordine intre carti cand deodata o mana mi s-a asezat pe umar, facandu-ma sa tresar. Speriata, m-am intors spre persoana din spatele meu, ametind de la viteza.

„Ce...?" mi-a iesit dintre buze, socata.

„Putem discuta?" a intrebat cu ochii tristi, luandu-si mana de pe mine si bagand-o in buzunarul blugilor. Tricoul lui alb nu facea altceva decat sa-i scoata muschii in evidenta, lasandu-ma fara aer. Chiar daca am incercat sa merg mai departe, nu puteam nega ca inca eram indragostita nebuneste de el.

„Nu cred ca mai avem despre ce sa vorbim," i-am spus, uitandu-ma in oricare alta parte decat la fata lui.

„Te rog? Promit ca nu iti fac nimic, vreau doar sa discutam. Tu impui conditiile."

„Bine atunci, vorbeste," i-am zis cu curaj, punandu-mi mainile in piept si mutandu-mi privirea spre ochii lui frumosi. Inceteaza, Alice!

„Nu aici, undeva mai retras," a spus, facand semn spre hol, „E mult prea aglomerat."

„Okay, atunci unde propui?" l-am intrebat si m-am intors sa inchid dulapul.

„E bine la mine acasa?" a intrebat rusinat si m-am intors din nou spre el cu o spranceana ridicata.

„Vreau sa spun, acolo nu e nimeni care sa ne deranjeze, in afara de fratele meu," a explicat, ducandu-si mana dreapta la ceafa, rusinandu-se si mai tare. Muschii i se flexau de fiecare daca cand isi misca bratul si ma facea sa... Inceteaza!

„Aidan va fi acolo?" m-am asigurat eu.

„Da," a raspuns simplu, lasandu-si mana sa cada usor pe langa corp.

„Okay atunci, ne vedem dupa liceu."

„Pe bune?" a intrebat suprins, facand ochii mari.

„Daca ma mai intrebi odata, s-ar putea sa ma razgandesc," i-am spus sincer.

„Okay, ne vedem la mine la masina," s-a grabit sa spuna, apoi mi-a facut cu mana si a plecat, speriat la gandul ca ma voi razgandi.

Chicotind, am dat din cap si am plecat spre ora de geografie, ignorand privirile invidioase ale fetelor.


Dupa ore m-am tinut de promisiune si m-am intalnit cu Ethan in parcare langa masina lui, apoi am plecat impreuna spre casa lui. Inainte am vorbit cu Aidan, care m-a asigurat ca va fi si el acolo, numai ca va intarzia putin.

In love with the wrong PlayboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum