6. Pregatiri

9.6K 304 22
                                    

*capitol editat*


Alice's POV

„Okay, Nessie, incepe sa-i faci parul!" a strigat Bella din baie, iesind cu trusa ei de make up si ondulatorul meu.

„De ce te-ai dus cu tot make-up-ul in baie?" intreb nedumerita.

„Pai, initial m-am gandit sa te aranjam acolo, insa nu era destul loc. Asa ca am pus oglinda mare in mijlocul camerei, in felul asta putem sa terminam in doar 2 ore," a raspuns Nessie, la sfarsit zambind larg.

„Am inteles. De parca 2 ore sunt o nimica toata..."

„Oh, vrei sa nu te mai plangi atata? Mai bine ai spune mersi ca nu trebuie sa le faci tu pe toate," a spus Nessie pe un ton enervat.

„Okay, okay, calmeaza-te!" ii spun putin speriata.

„Acum taci si lasa-ne sa ne facem treaba," a comandat Bella.

„Am inteles, sefa!" am zis amuzata.

********************

„Oh, Doamne, Alice, ce frumoasa esti!" a exclamat Bella.

„Adevarat, arati foarte bine, printeso," mi-a facut cu ochiul Nessie.

„De unde stii?" am intrebat socata.

„Ce sa stiu?" m-a intrebat Nessie nedumerita.

„Ca Ethan imi spune asa?"

„Ethan iti spune "printeso"?" a intrebat Bella socata.

„Da, de ce?"

„Ah, nimic, doar ca el nu da niciunei fete vreo porecla. Le spune pe nume, asta daca le stie numele," a explicat Nessie, spunand ultima parte cu jumatate de gura.

„Oh..." am exclamat, nestiind ce sa spun.

Insa am fost salvata de clopotel. Ei bine, mai bine spus sonerie.

„Oh, Domane, e aici!" am exclamat.

„Poti sa nu mai spui 'Oh, Doamne'? Devine enervant," spuse Bella iritata.

„Lasati asta acum ca il faceti pe baiat sa astepte. Bella, du-te sa-i deschizi lui Ethan, eu o s-o ajut pe Alice sa-si puna pantofii," a comandat Nessie.

„Ok.  Succes diseara, frumoaso! Sa-l dai pe spate!"

„O sa incerc," i-am raspuns Bellei razand. Aceasta iesi din camera si cobora scarile, apoi am auzit cum a deschis usa si i-a spus lui Ethan sa intre ca o sa cobor si eu in cateva minute.

„Esti pregatita?" m-a intrebat Nessie.

„Asa cred," spun putin speriata.

„Hei, nu trebuie sa-ti faci griji. Doar fi tu si o sa-l dai pe spate. Esti o fata frumoasa si inteligenta, iar partea cu inteligenta iese in evidenta in mare parte din cauza faptului ca esti printre singurele care nu au cazut in vrajile lui si nu te-ai culcat cu el," mi-a spus amuzata, incercand din rasputeri sa nu inceapa sa rada.

„Ha, ha, ce gluma buna. Acum lasa-ma sa trec, ma asteapta Ethan."

„Dupa tine, boss," spuse chicotind si iese pe usa, tinand-o deschisa pentru mine.

„Merci!" spun cu un accent frantuzesc si cobor scarile, la capatul carora se aflau Bella si Ethan, care discutau despre proiectele noastre. Insa conversatia s-a intrerupt brusc cand el si-a intors capul spre scari si m-a vazut. Am ramas nemiscata in timp ce el m-a analizat din cap pana in picioare, ca mai apoi sa zambeasca strengareste si sa vina spre mine, intinzand mana ca sa ma ajute sa cobor si ultimele trepte.

„Buna, frumoaso! Arati minunat, iar rochia iti vine perfect," m-a complimentat cu un zambet larg pe fata, in ochii lui citindu-se admiratie si... mandrie? M-am inrosit in obraji, lucru care nu se intampla prea des si i-am spus:

„Buna! Nici tu nu arati rau."

„Asta se intampla cand vrei sa fii cel putin demn pentru o domnisoara asa frumoasa ca tine," a flirtat el ca raspuns. Jur, in acea secunda am simtit cum mi-au explodat fluturi in stomac, iar cateva clipe mai tarziu le-am auzit pe fete cum au oftat, iar una dintre ele, cel mai probabil Bella, a scos un „aww" lung si soptit.

„Hai sa mergem, nu vreau sa pierdem rezervarea," mi-a spus, apoi m-a luat de mana si a inceput sa mearga spre usa, timp in care le-am salutat rapid pe fete si l-am urmat atenta spre masina, avand grija sa nu cad de pe tocuri.

Purtandu-se ca un gentleman, acesta a fugit inainte spre masina ca sa-mi deschida portiera, inchizand-o cu grija dupa ce eram inauntru in siguranta. A alergat usor in jurul masinii si s-a urcat in spatele volanului, s-a uitat spre mine zambind si m-a intrebat:

„Esti gata?"

„Mai pregatita de atat nu pot sa fiu," am spus incercand sa fac o gluma. Si se pare ca am reusit.

„Atunci sa mergem," a spus razand si a pornit masina, ducandu-ne cu viteza spre locul intalnirii.


In love with the wrong PlayboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum