Se apropie de mine cu pași repezi o femeie care semăna cu mine, doar cu mai multe riduri și fire albe în păr, îmbrăcată în alb. Eram înspăimântată de întunericul din jurul meu și se auzeau împușcături și țipete. Lacrimile au început sa mi se rostogolească pe obraji.
- Olivia, nu trebuie să îți fie frică de mine! spune femeia care avea o voce melodioasă, cunoscută.
Am înțepenit când mi-am auzit numele. Mă uitam la ea punând-mi brațele în jurul corpului, înfricoșată.
- Vino mai aproape, draga mea! spune cu zâmbetul pe buze.
M-am apropiat de ea contra voinței mele. Când am ajuns aproape de ea și-a pus mâinile pe umeri mei și ma sărut pe frunte. Deodată ma simțeam în siguranță aproape de ea.
- Iubito ascultă-mă! Nu avem prea mult timp, trebuie să îți spun ceva vital! spune uitându-se în jur îngrijorată.
- Cine ești? întreb eu cu vocea sugrumată.
- Nu contează acum cine sunt eu, o să afli dar vreau să îți spun că defapt părinții ......
Nu a apucat să își termine propoziția că un bubuit de armă se auzi tare și un glonț o lovi drept în cap împroașcăndu-mă cu sânge pe față. Se prăbuși jos într-o baltă de sânge. Am întors capul speriată, din direcția unde a venit glonțul și acolo era un bărbat îmbrăcat în negru cu o cicatrice pe față începând de la frunte și trecând prin ochi și termindu-se deasupra gurii. Avea pe gât un tatuaj cu un dragon roșu. Ochiul sanatos era negru și părul avea o culoare spălăcită. Avea un pistol îndreptat spre mine.
- Am să te caut peste tot și când am să te găsesc o să te ucid! spune cu un mârâit ce îmi dădea fior.
Nu am apucat să îl întreb de ce că un bubuit se auzi apoi totul dispăru.
Dimineață. M-am trezit toată transpirată, gâfâind și tremurând. Ridicându-mă în fund, l-am dat jos și pe Domnul Motănescu care a scos un miorlăit de protest. Am coșmaruri în fiecare seară dar pe acesta niciodată. Oare ce a încercat să îmi spună acea femeie despre părinți mei?
În fine a fost doar un vis stupid. Îi dau un pupic motănelului și mă ridic din pat ca să merg să fac un duș după care merg să fac jogging cu câinele tatălui meu, Sparks. Sparks este un haschi maro cu alb și niște ochișori albaștri, este foarte bine dresat. Mă duc în baie și mă dezbrac de pijamale și lenjeria intima intrând în duș. Las apa caldă sa curgă pe mine simțind că mă relaxează. Iau gelul de duș cu aromă de iasomie și lavandă și mi-l dau pe corp cu mișcări lente. După iau șamponul de lămâie și mi-l dau pe părul lung până la mijloc. Mă clătesc și ies din duș, îmi înfășor trupul ud într-un prosop legându-l la sâni și parul cu un prosop făcându-l ca un turban. Ies din baie și merg la dulapul cu lenjerie,aleg una de culoare albă cu dantelă. În cameră este dezordine dar când o să mă întorc de la jogging o să fac curat. Îmi iau lenjeria pe mine și merg spre dulap și iau un trening de culoare albastră strâns jos la picioare și un tricou roșu. Mă reîntorc în baie și îmi usuc părul, după care mă îmbrac cu treningul. Părul mi-l am prins într-o coadă de cal. M-am dat cu puțin rimel pe gene.
M-am încălțat cu teniși de culoare tot albastră după care l-am luat pe Domnul Motănescu în brațe ducându-l la bucătărie să îi dau să mănânce. Am coborât în sufragerie și era o liniște mormântală. Părinți sigur dorm , cum fac deobicei duminica oricum ceasul find ora 8:16. Am intrat în bucătărie și acolo era bucătăreasa noastră, doamna Johnson care gătea de zor.
CITEȘTI
Jocuri periculoase - PAUZA
Romance,, - Te rog, te implor mai acordă-mi o șansă! Am greșit, am... am vrut să văd dacă mai simt ceva pentru ea! Pe tine te iubesc, pe tine! zise el în genunchi cu lacrimi umezindu-i obrajii care nu m-am săturat niciodată să-i sărut. Am izbucnit în hoho...