- Ooo Trixie fato, ce frumoasă te-ai făcut! spune Ben și Nick îmbrățișând-o pe aceea Trixie în holul hotelului în care avem camere închiriate . Este o fată drăguță și îmi pare cunoscută.
- Cum ți se pare tipa? îmi șoptește Elena.
- Geloasă? o întreb eu când văd cât de urât se uită la ea.
- Îmi place vânătaia de pe gât! Vreau detaliile, dar mai târziu! spune schimbând subiectul și se îndreaptă spre Ashley.
Încep să am bănuieli în cea ce privește sentimentele Elenei față de Benjamin. Ea nu mi-a spus nimic dar îl cam privește cu dragoste deși se ceartă. Trebuie să-i cuplez, cumva.
- Olivia vino un pic te rog! spune Nick vesel întrerupându-mă din planurile mele diabolice.
Mă îndrept spre ei fiind conștientă că vrea să mă prezinte frumoasei blonde. Îmi iau o poziție fermă și un zâmbet de milioane când am ajuns lângă ei.
- Puiule vreau să ți-o prezint pe frumoasa Olivia Brook! spune parcă aș fi un trofeu câștigat de el.
Eu totuși eram oripilata de apelativul,, puiule". Ce dracu, azi vrea ceva cu mine, mâine e cu gândul la alta!
- Roxette Planet! Tu trebuie să fi fiica lui George Brook marele afacerist din California , nu-i așa? spune cu un zâmbet politicos întinzându-mi mâna.
- Ai ghicit! Tu trebuie să fi manechinul acela drăguț din revista de la Victoria's Secrets?! Ți-am urmărit toate prezentările de modă! spun veselă și dau mâna cu ea.
Un zâmbet i se lății față și îmi sări în brațe.
- Mi-am găsit noi prietene! spune și ne ia pe toate fetele de mână trăgându-ne într-o îmbrățișare de urs. Dintr-o dată ne lasă mâinile jos și se înnegri la față.
- Tu ce faci aici boule? Ar trebui să fi după gratii pentru șantaj și viol! spune plina de furie în direcția lui Alex.
- Roxette cred că ai greșit persoana, el este iubitul meu! spun șocată.
- Ba nu, acum două săptămâni ma șantajat și violat! El este Alexander Teodorovici! spune tremurând.
- Este adevărat Alex? spun plângând și întorcându-mă spre el.
Avea ochii plin de furie și o expresie de spart borcane. Ceilalți erau înmărmuriți dar veniră spre mine să mă liniștească.
- Olivia, eu...
- Tu ce, Alex? Vrei să spui că nu este adevărat? Fata asta care plânge nu cred că se înșeală! Pleca, nu vreau să te mai văd niciodată! Despre mine poate să te mănânce și lupii! Mai dezamăgit! țip furioasă la el plângând.
A încercat să vină spre mine dar am fugit în brațele lui Ben deoarece Nick o ținea pe Roxette.
- O să mi-o plătiți voi două! spune furios și pleacă cu bagajul pe jos.
Mă doare. La început îl iubeam nebunește fiind prima mea dragoste dar după a devenit rece și distant. Dar nu as fi crezut că este un violator în serie. Fața aceea drăguță și inocenta să fie defapt o mască a răutăți. Am început să plâng în hohote la pieptul lui Ben udându-i puloverul verde. Fetele au venit lângă mine și m-au îmbrățișat în semn de incurajare.
Eram distrusă chiar dacă nu îl mai iubeam tare ca pe vremuri. Toți angajații complexului se uitau la noi ca la mașini răsturnate.
- Haideți sus! spune Ben și își împletește degetele cu ale mele.
CITEȘTI
Jocuri periculoase - PAUZA
Romantizm,, - Te rog, te implor mai acordă-mi o șansă! Am greșit, am... am vrut să văd dacă mai simt ceva pentru ea! Pe tine te iubesc, pe tine! zise el în genunchi cu lacrimi umezindu-i obrajii care nu m-am săturat niciodată să-i sărut. Am izbucnit în hoho...