Și ma sărutat... Și nu a fost orice sărut, pot spune că a fost cel mai frumos și uimitor sărut din viața mea. În el am simțit un uragan de sentimente. Un curent electric îmi străbătu tot corpul și îmi simțeam picioarele ca de gelatină. Dar Nicholas nu mă lăsa să cad,își puse mâna la ceafa și mă apăsa mai tare spre el, intensificănd sărutul la unul intens. Când îl sărut pe Alex nu simt același lucru dar în sărutul lui Nicholas am simțit totul. Acest sărut mi-a schimba viața...
Asta până când gay-ul de Ben a stricat tot. De atunci Nick mă tot ocolește. Aș fi vrut să...
- Terra către Olivia, mai ești printre noi? întreabă Ashley fluturându-mi o mână prin față.
Eram în mall așteptându-i pe băieți pentru că Ben a spus că vrea să ne întâlnim de urgență că are să ne spună ceva important. Ce-o mai vrea și maimuța asta?
- Ce, ăăă..ă da, da! spun confuză.
- Las-o Ash. că încă visează la sărutul lui Nick de acum două săptămâni! spune Elena mimând un sărut.
- Ce bine mă cunoști! spun eu strâmbându-mă la ea.
- Vorbești serios? spune Ashley făcând ochii mari.
- Da! A fost un sărut incredibil, într-una visez la el! Dar știu că n-am nici o șansă la el, mă ocolește, și pe deasupra mi s-a stricat mașina! spun eu supărată.
- Și cu Alex ce faci? întreabă Elena compătimitoare.
- Relație mea cu Alex nu prea mai funcționează dar îi tot acord șanse ! Dar nu știu până când! Plus că pe Nick l-am văzut cu mai multe fete intrând în casă și nu m-aș mira ca deja să aibă o iubită. Și să nu credeți că l-am pândit sau ceva de genul doar eram pe balcon și îl vedeam, dar el nici nu se uita în direcția mea! spun eu supărată cu capul în palme.
- Olivia vreau să știu un lucru : te-ai îndrăgostit de el? spune Ashley foarte serioasă.
- Cred că da! spun speriată.
- O să te ajutăm! spune Ashley ca să mă încurajeze.
- Atunci las' că-l prindem pe Ben la un colț și îl întreabăm despre el, că tot se lauda el că sunt prieteni buni! spune Elena hotărâtă.- Va iubesc mult de tot, fetelor! spun eu cu un zâmbet pe buze și îmbrățișându-le strâns.
- Și noi pe tine! spun amândouă în cor.
- Câtă iubire! spune Ben în spatele nostru cu o mână pe inimă.
Ben radia de fericire. Erau toți trei în spatele nostru.. ba pardon erau patru. O tipă roșcată era în spatele nostru ținându-se de mână cu Nick. Era super urâtă, nici nu o pot descrie. Cert este că el o ținea de mână. Adio și fărâma mea de bună dispoziție.
- Gașcă, vreau să v-o prezint pe Anna ! spune Nick zâmbindu-ne și așezându-se la masă cu restul.Tipa nici nu s-a uitat la noi. Iaaac, ce parașuta. N-a Olivia, uite de cine te-ai îndrăgostit! spune conștiința mea...
Din perspectiva lui Nicholas ( cu o oră înainte)
Am început să-mi schimb părerea despre acest loc. Mă simt binișor aici dar mie dor de Trixie.... Mă simt rănit că nu o am aici dar poate așa este mai bine.
Acum am întâlnit-o pe Olivia care este o fată de calitate. Nu sunt pregătit de o relație stabilă dar nu se știe în viitor. Și totuși ea are iubit și eu nu mă pot lega de o femeie, mie îmi plac mai multe.- Îmmm! se mârâie Anna, o fata cu care mi-am tras-o aseară. Nu mă judecați am nevoi și eu.
Constat că este abia 10:30. Pot să mai stau puțin că doar e vacanță... stai! Cât e ceasu'?! Rahat... Mă omoară Ben, că trebuia să mergem la mall că are el să ne spună ceva important! Mă ridic din pat repede și îmi fac rutina la baie. Mă îmbrac cu blugi și un pulover maro.
CITEȘTI
Jocuri periculoase - PAUZA
Romance,, - Te rog, te implor mai acordă-mi o șansă! Am greșit, am... am vrut să văd dacă mai simt ceva pentru ea! Pe tine te iubesc, pe tine! zise el în genunchi cu lacrimi umezindu-i obrajii care nu m-am săturat niciodată să-i sărut. Am izbucnit în hoho...