Din perspectiva lui Nicholas ( cu 10 min. înainte)
- Ce faci, amice? îl întreb pe Benjamin prietenul meu vechi din New York care sa mutat acum multă vreme în California.
- Alo, Nick amice tu ești? Ce surpriză! spune Ben uimit.
- Cine mai este amicul tău vechi în afară de mine? spun eu ironic.
- Păi ar fi câțiva! Doar eram vedetă în New York! spune râzând ca prostu'.
-Du-te dracu! Vroiam să-ți spun că m-am mutat și eu în California și stau la două străzi depărtare de tine și mă gândeam că am putea să ne întâlnim, spun plictisit.
- Frățicule, ce tare! Mișcați fundul ăla bun la pat până la mine că am niște prieteni și o să faceți cunoștință! spune vesel Ben.
- Sunt și fete? întreb eu curios
- Nici bine n-ai ajuns și deja te gândești la sex?! spune amuzat
- Sunt băiat, am nevoi! spun dându-mi ochii peste cap.
- Okay sunt, hai mai repede! și cu astea fiind spuse îmi închide telefonul în nas.
Mă ridic din pat și merg să mă îmbrac în ceva șmecher. Ajung lângă dulap și îmi iau o pereche de boxeri albi. După îmi iau o pereche de blugi albaștri, un tricou alb și o geacă de piele maro. M-am îmbrăcat repede și mi-am luat teniși mei albi. Părul mi l-am ridicat în sus și m-am dat cu parfumul meu Power Boss de la Hugo Boss. Am luat cheile de la Ferrari-ul meu plecând spre garaj.
Am ajuns în garaj și mi-am deblocat mașina mea argintie. Am intrat în mașină pornind-o și bucurându-mă de torsul ei.
În prezent
Stau rezemat de ușă și mă uit cum cântă Ben și prietenii lui. Sunt chiar buni. Îmi place cum cântă dar mai mult îmi place de solistă. Nu pot să o văd pentru că este cu spatele la mine dar are o voce superbă și îmi transmite o energie deosebită, plină de viață.
Când ultimele acorduri sună mă trezesc că aplaud. Se întorc toți și ce să vezi?! Ziua mea norocoasă...Din perspectiva Oliviei
Ce naiba, bre..?! Sunt la camera ascunsă și nu știu eu?! Ce căuta tocmai el aici? Mă uit la expresia lui și văd că este la fel de uimit să mă vadă.
- Tuuu? spunem amândoi odată.
Toți aveau expresi de uimire iar Ben o avea pe cea mai tare. Eu mă uitam la el ca la felul paișpe.
- Stați, voi vă.. vă cunoașteți? întreabă Ben uimit.
Uaaaaaa avem un câștigător, aplaudați. I se acordă premiul Nobel pentru prostie. Este evident că ne cunoaștem.
- Suntem vecini, idiotule! spunem amândoi în cor.
Chestia asta este stupidă. De ce vorbim amândoi odată? Nu știe că e necivilizat?
- Încetează! spun eu enervata punându-mi mâinile în sân.
- Nu eu sunt devină că tu vorbești odată cu mine! spune venind mai aproape de mine.
Nu știu de ce dar am niște nervi în mine. Abia a schimbat două cuvinte cu mine de când ne cunoaștem și acum se trezește el că îi mare deștept.
- Asculta aici domnule cu aere de divă, care este prea tare să vorbească cu mine, eu nu accept înfumurați pe lângă mine! spun roșie la față de furie și apropiindu-mă de el în timp ce îl împugeam cu degetul în piept și m-am ridicat pe vârfuri.
Toți ceilalți erau ascunși într-un colț gata-gata să fugă de explozie. Nicholas era uimit de reacția mea dar și-a revenit apucându-mi încheietura mâinii. O energie electrica îmi străbate corpul și îmi face pielea de găină. Sa aplecat în așa fel încât fața lui să fie foarte aproape de fața mea. Îi simțeam respirația pe față în timp ce se uita în ochii mei. Iar am rămas hipnotizată de ochii lui.
- Pardon? Eu înfumurat? Tu vorbești? Nici măcar nu te uiți la mine și tu spui că nu vreau să-ți vorbesc? spune intrigat.
- Gata oameni buni! spune Ben în timp ce se pune între noi.
Îmi vine să-l omoar pentru asta.
- Bun deci el este Nicholas cel mai bun prieten al meu din New York. Sa mutat de curând. Așa că este din grupa noastră. Deci trebuie să-i facem inițierea, spune Ben zâmbind drăcește.
După ce toți au făcut cunoștință și fetele se uitau cu subînțeles la mine, Nicholas a întrebat:
- În ce constă inițierea asta?
- Trebuie să săruți toate persoanele de sex opus! spune Al. zâmbind
- Asta o să-mi placă! spune în timp ce se uita la mine.
- Eu nu fac așa ceva! spun mârâind.- Ai s-o faci! spun Ashley și Elena.
Inițiere începe. Prima care este sărută este Ashley. A fost un sărut scurt dar tot mă încearcă un sentiment de gelozie. Și la fel și la Elena.
În cele din urmă se apropie de mine și....Ehehe vă las un pic în suspans, dragi mei.
De data asta am făcut un capitol scurt dar încins. Sper să vă placă și dații bătaie la citit.
Vă pup pe toți :*
CITEȘTI
Jocuri periculoase - PAUZA
Romance,, - Te rog, te implor mai acordă-mi o șansă! Am greșit, am... am vrut să văd dacă mai simt ceva pentru ea! Pe tine te iubesc, pe tine! zise el în genunchi cu lacrimi umezindu-i obrajii care nu m-am săturat niciodată să-i sărut. Am izbucnit în hoho...