Hoofdstuk 2

568 16 0
                                    

Wie is daar?!

De dag was snel afgelopen en ik fiets moe naar huis.
Op tafel staat en kop thee met daarnaast een briefje: voor jou mijn lieverd, drink maar opxx mam.
Ik drink de thee op maar spuug het uit in de wasbak, 'bah, het is koud!'
Ik gooi mijn tas een stukje de trap op en hang mijn jas over de stoel.
Ik loop met mijn telefoon en oortjes de trap op en pak halverwege mijn tas op, en loop mijn kamer binnen. (beetje dom stukje:|)
Ik gooi mijn tas op mijn bed en leg mijn oortjes en telefoon op mijn witte bureau, hij voelt koud aan.
In mijn ooghoek zie ik een geel briefje op mijn kast geplakt zitten, ik loop er naartoe en lees: Hey lieffie, ik ben nog op mijn werk, ga maar gauw huiswerk maken! Ben zo weer thuis, trek wat leuks aan want we hebben een feestje bij De Waa doei schatxx mam.

Ugh De Waa, dat is een oude wijven caffé, ik heb écht geen zin om daarheen te gaan. 'Ik neem wel een boek mee ofzo' denk ik bij mezelf 'Dan verveel ik me niet..!'
Ik was alweer afgeleid en wend mezelf uit mijn gedachtes, ik pak mijn oortjes en plug ze in mijn telefoon en doe zet een sip liedje op, ik pas mijn liedjes aan, aan mijn stemming en gevoel.
En nu voel ik me sip en depri!
Ik loop naar beneden met mijn muziek en verwen mezelf met een glas Cola, maar waarneer de deurbel gaat stop ik met drinken.
Ik loop naar de deur en doe mijn oortjes uit, 'Hallo?' zeg ik terwijl ik de deur open doe.

Verliefd op de leraarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu