Ziekenhuis
Alles komt in vlagen weer naar boven, na het gesprek met Jonas zijn we naar een café geweest, wat gedronken en gepraat.
Toen kuste hij me en ik kuste hem terug, 'Hoe kun je dit doen?' vroeg ik nadat hij me zoende.
'Omdat ik je leuk vindt!' zegt hij 'Ik wist niet dat je 15 was, je ziet er zo volwassen uit!' 'En je stond achter de bar, ik dacht dat je er werkte...''Fleur, Fleur?!!' roept mijn moeder, ik wordt wakker uit mijn gedachtes.
'Nee, ik heb niet gedronken! Het gaat goed met me, laat me nou maar met rust!'
Ik ren huilend naar mijn kamer, normaal doe ik nooit zo tegen mijn moeder, maar er speelt zich zoveel af!
'Ik moet naar school' denk ik
Ik pak mijn tas en loop naar beneden met rode ogen van het huilen.
'Fleur, gaat het?!' vraagt mijn moeder, maar ik negeer haar en pak mijn jas en loop naar de schuur om mijn fiets te pakken.
'Je brood..!' roept mam me nog na, 'Ik heb geen honger' zeg ik zacht, maar ze hoort me niet.
Ik ben druk in gesprek met Sara om te zeggen dat ik niet 'kan' (eigenlijk wil) samen fietsen, dat ik niet door heb dat er een grote BMW plank gas geeft en tegen mij aan rijd.Ik lig op de grond en alles flitst voorbij, het lijkt alsof ik uit het ongeluk ben gestapt en alles vanaf een afstandje zie.
Ik zie mezelf vallen, huilen en gillen. Een man rent uit de BMW en komt naar me toe.
Ik loop maar 'mezelf' toe, en zie dat ik bloed op me hoofd heb, de man pakt en zakdoek uit zijn jas en drukt dat tegen mijn hoofd.
Ineen keer hoor ik een harde piep, en wordt alles wit.
WAT GEBEURT ER!!!• Spannend? •
JE LEEST
Verliefd op de leraar
RomanceHey, ik ben Fleur. Ik ben 15 jaar oud en zit in de 3e klas van Maerlant-Lyceum, ik doe gymnasium en dan hoor je 'slim' te zijn... Maar op een dag is dat bij mij allemaal verandert. Want ik wordt verliefd op de leraar!!