Hoofdstuk 11

358 8 0
                                    

~Haha, sorry mensen ik wou jullie voor de gek houden!
Ze droomde niet, het was echt gebeurt maak je geen zorgen:)~

Vriendin?!
Deel 2

Ik loop naar de douch en doe wat ik elke dag doe, ik had zo'n rare droom...
Over Jonas en hij had een vriendin, Doeda hete ze, maar dat is raar want dat is zijn hond...
Ik zat er te erg over na te denken dat ik me verbrand onder de hete kraan.
'Auw!' Roep ik, gelukkig heeft mijn moeder het niet door, ze slaapt nog.
Ik heb echt geen zin in dat ze zich weer zorgen gaat maken enzo...
Ze vindt het al erg als ik om 7 uur thuis kom!
Als ik me aangekleed heb loop ik naar beneden, ik ben blij.
Dat komt eigenlijk niet zo vaak voor, ik fake het altijd. Ps: niet door vertellen!
Ik wil al zolang een vriendje maar heb er nooit een gehad, ik was wel verliefd maar dan ging Sara er met die jongen vandoor! Ik vertel haar altijd 'nep' geheimen, over jongens (nep jongens) die zij 'niet kent' en dat ik hun leuk vindt enzo, want haar kun je niet vertrouwen.
Dat is best jammer, want ik heb wel behoefte aan dat ik haar dingen vertel, maar inplaats daarvan schrijf ik het op!
(goede tip trouwens!)
Als ik alles heb ingepakt ren ik nog even naar boven om mijn moeder een kus te geven, maar dan...!

Verliefd op de leraarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu