Hoofdstuk 12

339 10 3
                                    

#vervolg! (Hier zitten een paar scheldwoorden tussen, sorry maar het hoort bij het verhaal💗)

Vriendin?!
Deel 3

Ik zie dat er iemand naast haar ligt.
'Omg!' Roep ik, en ik gooi de deur dicht en ren naar beneden.
Mijn moeder rent nog achter me aan, maar ik fiets al weg.
'Wie was dat?' Zeg ik tegen mezelf en ik ben verward, mijn blije gevoel is nu al weer weg...
Als ik samen verder fiets met Sara, vraagt ze wat er aan de hand is.
'Niets!' Zeg ik snel, en ik verander het onderwerp 'hoe gaat het met jou en Lars?!' Vraag ik want daar kan ze wel uren over praten.
De dag is snel voorbij en ik sniek nog even snel Jonas zijn lokaal binnen.
Hij staat zo sexy voor het bord nog even wat op te schrijven, hij is zo geconcentreerd dat hij niet eens merkt dat ik daar sta. 'Hey, schat' sms ik hem, hij kijkt op zijn telefoon 'kijk is in de deuropening...!' sms ik speels.
Hij kijkt op, en ik loop naar binnen en doe de deur dicht.
Hij grijpt me vast bij mijn heupen, kijkt me aan en zoent me, 'laat me nooit meer gaan!' Denk ik
'Hooi' zegt hij lief, 'ik zat net aan je te denken!'
'Ik wil weer eens afspreken' 'Vanavond?!' Vraag ik
'Uhmm' zegt hij twijfelend en hij word rood, 'wat is er?!' Vraag ik
'Ik kan niet sorry, ik heb al een afspraak.'
'Met wie?!' Zeg ik en ik merk dat ik harder begin te praten.
'Ik heb een afspraak, met mijn oude vriendin, m'n ex.' Zegt hij zacht
'Je ex!, hoezo?' Vraag ik
'Ik ben haar laatst weer tegen gekomen, en we begonnen te praten en het klikte wel.' zei Jonas
'Omg! Dus je gaat vreemd' 'eikel, rot lekker een eind op!' Riep ik en rende het klas lokaal uit, naar het fietsen rek om mijn fiets te pakken.
Maar als ik er bijna ben zak ik in elkaar en begin te huilen.
Op eens word er op mijn schouder getikt, het is Tara. Ze vraagt wat er aan de hand is, en verteld dat ze het briefje heeft gelezen.
Ik weet niet waarom maar ik vertelde haar alles, en het luchtte op!
We fietsten samen naar huis en whatsappten nog even toen ik thuis was. Mijn moeder was nog op haar werk, dus ik was lekker alleen thuis.
Ik loop rustig naar boven en check mijn moeder haar deur. Yes! Hij is open, ik sluip naar binnen en doorzoek haar kamer, ik ga op de grond liggen om onder haar bed te komen.
Maar dan gaat de deurbel, ik schrik en stoot mijn hoofd tegen het bed aan.
'Kkr!' Schreeuw ik.
Ik sla mijn hand snel voor mijn mond en val terug op de grond.
'Waar komt dat nou weer vandaan!' Vraag ik boos aan mezelf, ik was altijd de gene die er niet mee schold, iedereen schold ermee maar ik niet.
De deurbel gaat nog een keer en ik ren naar beneden, en doe de deur open.

~hooi mensen, hopelijk vonden jullie dit een leuk hoofdstuk! Sorry dat hij verdeeld was in 3 stukken maar het ging allemaal een beetje over hetzelfde onderwerp...
Als jullie zo lief willen zijn (wat jullie al zijn💗)
Willen jullie dan ook mijn lieve vriendinnetje Mercedes volgen!
Ze schrijft SUPPER leuke boeken, en is net aan een nieuwe begonnen: Blue Eyes! Echt super cool, dus als je wilt lees haar boek/boeken even
rattenmeisjexxx  daagx ❤️jullie~

Verliefd op de leraarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu