Bölüm1:Son Başlangıç

4.8K 361 75
                                    

Bölüm şarkısı;Thursiaz-Endless

Gecenin karanlığında yere usulca düşen karların arasında geceye inat tüm benliğimle,ruhumla ölümü bekliyor siyaha kucak açıyordum. Siyahı bekliyordum. Beni gelip almasını ve tamamen yok etmesini. Buna muhtaçtım. Giyindiğim bembeyaz elbisenin aksine siyahın kalbime oturmasına muhtaçtım. Elbisemdeki kırmızı kanı ancak siyah kapatabilirdi çünkü. Bu bilinmezliğin adını siyah koyabilirdi sadece. Adımın hakkını sadece siyah tanımlayabilirdi. Benliğimi siyah çözebilirdi sadece.

Çıplak ayaklarımdan eriyip giden kara baktım. Beyazdı. Bir çoçuğun masumluğu kadar beyaz ve temizdi. Taki dakikalar sonra bacaklarımın arasından yere damlayan kanın kırmızlığına kadar. Temizliğini ben bozmuştum. Beyazın sadeliğini masumluğumla ben bozmuştum. Gözlerim dolu dolu hemen ayaklarımın yanındaki kırmızılığa baktım.Sol ayağımın üzerinde biriken karı sinirle kırmızılığa attım. Yavaşça kanın üzerinde eriyen kar bir nebzede olsa temizliyebilmişti o uğursuz sıvıyı.

Artık hissetmediğim bedenimi kara yavaşça bıraktım. Beynimin odalarında yankılanan çığlıkları duymamazlıktan geldim. Hepsini susturdum sadece gecenin karanlığının sesini dinledim. Ruhumu dinledim. Benliğimi dinledim. Kalbimi dinledim. Gözlerimi kapattığımda okulda benimle hergün alay eden ucuz varlıkları değilde hiç duymadığım annemin sesini hayal ettim. Ondan geriye doğru sayan insanları duymamak için kulaklarımı sıkı sıkı kapattım . Yeni yıla kendimi kapattım. Yeni umutlara kendimi kapattım. Ve saniyeler sonra yüzümde yayılan eşsiz renklerin güzelliğine gözlerimi kapattım. Etrafta yankılanan sevinç çığlıklarına,neşeli kahkahalara,patlama seslerine her şeye kendimi kapattım.

Ve ben Gece hayatımın tüm kötülüklerine karşı umut besleyen küçük ama bir o kadarda büyük kız. Kendi ruhumu her şeye kapattım.
*
Hikayenin adı ve kurgusu düzenlenmiştir.
İnstagram;Gzeyno
Facebook;Zeynep Gümüş

NAKIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin