Bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu.Apple o yağmura aldırmadan koşuyor çünkü arkasından elleri kanlı, ve bir elinde kanlı bıçak olan bir adamdan kaçıyordu. Apple bir yandan ağlıyor bir yandanda arkasına bakıp bakıp kaçıyordu. O sırada siyah bir lumizin yoldan geçiyordu.Apple plan kurmaya çalışırken bir anda arabanın önüne geçti ve Araba ani bir frenle son anda Apple'ı ezip öldürmekten kurtardı.Apple hemen arbanın kapısını açtı ve oturup.
-arabyı sür.Dedi. Şoför arbayı sürmeye devam etti.Apple' ın önünde siyah takım elbiseli adam, yanindada 17-18 yaş görünen turuncu saçlı bir çocuk vardı. Apple gözünü kapatıp hıçkıra hıçkıra ağlarken karşısındaki takım elbiseli adam ona" ne oluyor burda? Lütfen arabadan inermisiniz hanim efendi?"dedi.Apple "hayır inemem dışarıda nasıl bir şey bekliyor beni biliyormusun bey efendi?" Dedi adam "dışarıdaki yağmur beni hiç ilgilendirmiyor lütfen ineermisniz!" Apple tam ağzını açıp bağrıcakken turuncu saçlı çocuk "gilb tamam hanım efendi zor durumda görünüyor yardım edelim nereye gitmek istiyorsa götürelim." Apple " aslında benim gidicek bir yerim yok paramda yok,siz nereye gidiyorsanız oraya gelirim benim için hiç farkketmez" dedi. Çocuk yüz ifadesini değiştirmeden"ne güzel bizim evdeki misafir odalarından birinde kalırsın." Apple yük olmak istemezmiş gibi yaparak "çok teşekür ederim zaten çok fazla kalmıyacağım yük olmam yani 1-2 gün sonra kalıcak bir yer bulur giderim." dedi, oyasaki 'zEngin görünüyorlar benide kovacak deillerdir ya.'
Diyordu. Apple arada kendini tutamayip ağlıyordu.turuncu saçlı çocuk"benim adım Thomas bu beyefdinin adıda gilb"
"Apple benim adımda Apple" "Tanıstığma memnun oldum Apple."
bende tanıştığma memnun oldum"Dedi gilb ve memnun olmamış gibi surat yaptı. .Apple "bende sizinle tanıştığma memnun oldum." Eve geldiklerinde apple'ın üstündeki su damlaları pahalı fayansların üzerine damlıyordi.gilb "sandy!" Diye yüksek sesle birine seslendi 5 saniye sonra bir kadin geldi.gilb ona "bu hanın efendi birkaç günlüğne burada misafir onunla ilgilen banyoyu goster kiyafet felan ayarla saat 09:00'da da akşam yemeğine getirmeyi unutma!"dedi. Kadın "peki gilb bey." Dedi ve apple'a dönüp "merhaba benim adım sandy şimdi seni banyoya götüreyim"dedi 3.kattaki kocaman bir banyoya getirdi."suyu ayarladim buda bornozun şampuanlarda burda yüz maskeleride burada hadi sana iyi banyolar"dedi ve gülümseyerek gitti. Işini severek yaptığı her halinden belliydi.
Apple banyosunu bitirdikten sonra sandy'nin gösterdiģi odaya girdi. Kapıyı açtı ve birden odanın kocaman oluşuna çok şaşırdı. Kapıyı kapatıp içeri girdi ve şaşkınlıkla"bu oda benim odamın 4 katı kadar." Yatağın üstündeki kıyafetleri giydi. Yatağın üstünde beyaz hoş bir gömlek altınada saksı mavisi kalem etek ve krem rengi parlak bir stileeto. Bunları giydi ve saçını dağınık bir topuz yaptı. Saat 09:00 olmustu. Apple masanın üzerindeki makyaj malzemelerini görünce"sandy gelene kadar makyaj yapayım bari." Dedi birkaç dakika sonra Sandy geldi. Kapıyı tıklatıp içeri girdi. " saat 09 : 00 akşam yemeği saati apple istersen benimle gel." Dedi Apple içinden 'yok birde gelmiyecektim başka seçeneğimmi var' desede "peki." Demekle yetindi beraber yemek odasına gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şey seninle başlıyor
AdventureBirbirmden çok ayrı yerlerde yaşıyan ve hiç alakası olmayan Thomas ve apple'in yaşadıkları inanılmaz olayların karşısında neler yapıcaklar