bolum !!

45 5 2
                                    

Geldiklerinde kimse yemeğe başlamamis Apple'ı bekliyorlardı Apple " iyi akşamlar" dedi thomas"sanada." Herkez sesizce yemeğini yiyordu.Apple kendin sıkarak kibarca yemeğe çalışıyordu. Apple'ın karşısında sarı saçlı biraz yaşlı ama bunu makyajla kapatmış bir kadın vardı apple içinden'bu thomas' ın annesi olmalı yanındaki de babası'diye düşündü.kadının yanındaki adam kadından daha yaşlı görünüyordu.yemek bitince karşısındaki kadın Apple'a uzun süre baktı ve gitti.
Apple odasına girdi 1dakika sonra sandy odaya girdi "uyumak için kıyafetler şu dolapta."dedi. Apple dolaba baktı ve yanlislikla agzindan kacirarak"yuh bu dolap zurafa kadar." Diye sesini yükseltti ve sonra farkına varıp "ay pardon"dedi.sandy gülümseyerek "bencede benim maaşımdan fazla verildi para bu dolaba neyse seni tutmiyim sen rahat et." Dedi apple gülümsedi. Apple dolabı açtı ve en rahat kıyafeti giydi siyah kumaş bir elbise giydi ve yatağına uzandı.odada internet wifisi vardı. Apple wifiyi görür görmez odadaki son model tableti aldı.Kendi sosyal medyasına girdi.Annesinin profiline girdi. resimlerine bakarak hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

Apple'ın artık ağlamaktan gözünün altı şişmiş ciğeri patlicaktı.Biraz kafasını dağıtmak için ana sayfayı gezerken intikam isimli bir hesap, gecenin 2'sinde "herşey daha yeni başlıyor." Diye mesaj attı.Apple çok korktu ve odasındaki balkonun kapasını ve tüm penceri kilitledi.uyumak için yatağını hazırlarken sıcak olduğnu fark etti, pencereleride açamazdı yukarıdaki klimayi gördü ve klimayı açıp uyudu.

Sabah apple uyandığunda temizlikçiler haricinde kimse yoktu.Apple sandy'i gördü ve hemen yanına gidip "günaydın sandy herkes nerde?"dedi sandy."ohooo! Ne günaydını saat 12:00 saat 08:00'da kahvaltı için herkes masada bekledi, seni uyandırmak için kapını çaldım açmadın içeri girmeye çalıştım açamadım açamayıncada herkez kahvaltısını yaptı ve acele ile gittiler bende sana başka bir kahvaltı hazırladım sen masaya otur getiriyim." Dedi.

her şey seninle başlıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin