Apple endişelenerek ama bunu belli etmemeye çalışarak "şey klimayı açtımda uykumda derindir." sandy "aa... dur canım hemen endişelenme uyuya kalmışsın senin suçun deyil ya hem bu havada klimamı açılır siz gençler gerçekten ne yapıcağnızı bilmiyorsunuz benim senin yaşlarinda bir oğlum var oda kendi odasinin klimasını açıp televizyon açmış izliyor hasta olucaksiniz kizim" apple gülerek "aa öylemi adı ne peki çocuğnuzun?" Sandy heyecanlanarak "chirs." Dedi apple gülümsedi ve masaya oturdu birkaç dakika sonra masaya şahane bir kahvaltı geldi apple yemeklere ağızından sular akarak"sandy senin ellerine sağlık ne yapmıssın sen."dedi sandy gulerek"abartma canım hadi afiyet olsun."apple yemekleri deli gibi yedilten sonra sandy'e sofrayı toplamasına yardım etti. Apple canı çok sıkılmıştı hava almak amaçı ile üzerini değişyirmek için odasına çıktı üzerine yesil sade bir tişört ve aÇIk mavi bir bahçivan giydi saçını arkadan tek örgü ördü spor, ayakkabısını giydi ve bahçeye çıktı.thomas ve yanında bir adam çiçek dikiyorlardı. Thomas' da adamda bahçivan giymişlerdi.adam ayğa kalktı ve thomas'a bir sey diyip gitti. Apple thomas'a onu eve almak içn gilb'ı ikna ettiği için teşekür etmeye yanına gitti.yanina gittiğinde thomas çiçek dikiyordu. Apple"kolay gelsin çiçekmi dikiyorsun çok severim." Thomas kafasını kaldırıp Apple'a baktı bir tepki vermeden "saol birini dikmek istermesin?" Dedi Apple gülümseyerek"tabbikide."dedi ve oturup çiçeklerden bir tanesini alıp dikti. Apple hemen lafa girdi. "Dun gece beni araba alması için gilb'ı ikna ettiği için teşekür ederim."thomas işine devam ederek"önemli deil zor durumda gorünüyordun yardım etmek vazifem." Apple'ın diktiği çiçek thomas' ın diktiği çiçekten daha canlı olmustu. Thomas "diktiğin çiçek çok canlı görünüyor banada öğretirmisin nasıl diktiğini?" Dedi apple gülümsedi ve "tabikide öğretirim."dedi thomas' a yaklaştı ve ona öğretti.thomas baska bir tane çiçek dikerek"öğrenmişmiyim?" Dedi Apple gülerek"evet benimkinden güzel dikmişsin sen " dedi o sırada thomas' ın kolundaki saat çaldı. Thomas saata baktı biraz alarmın çalmasına morali bozulmuş gibi göründu sonra saatin bir duğmesine bastı ve saatin alarm sesi durdu. Thomas Apple'a dönerek "biraz da meyve tohumu dikelimmi?"diye sordu apple"olur tabi." Thomas"tamam ben tohumları getiriyim." Dedi ve gitti. Apple çiçeklerle ilgilenirken thomas geldi. Apple"biran gelmiceğini sandım."dedi thomas"geldim canım hemen öyle endişelenme." Dedi apple thomas canım diyince şaşkın bir halde thomasa baktı. Thomas farkina varınca "ay pardon lucy'e hep canım dediğimden alışkanlık olmuş." Apple "önemli deil lucy sevgilinmi?" Thomas gülerek "hayır kardeşim." Apple"özür dilerim sen öyle diyince birde akşam yemek masasında hiç orta yaşlarda kız görmeyince..."
Thomas"yurt dışına müzik gösterisine gitti. Geldiği zaman tanıştırırım." Dedi apple "çok merak ettim simdi lucy'i hadi önce karpuz tohumunu dikelim" Diye konuyu değiştirdi. ikiside hem meyve sebze dikiyor hemde sohbet edip gülüyorlardı. Birden "THOMAS!" Diye bir ses geldi apple'la thomas birbirlerine kafalarında soru işaretiyle baktılar sonra ses yaklaşınca thomas sesizce "benimle gel." Dedi ve apple'ın kolundan tuttu bahcenin yanındaki kumdan yola çikip kosmaya basladı Apple thomas' ı takip ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şey seninle başlıyor
AdventureBirbirmden çok ayrı yerlerde yaşıyan ve hiç alakası olmayan Thomas ve apple'in yaşadıkları inanılmaz olayların karşısında neler yapıcaklar