Jack este un bun prieten de-al meu. Astăzi este data de 12 decembrie și este joi, vineri, 13 decembrie, este ziua de naștere a lui Jack. Își sărbătorește ziua de naștere la el acasă și m-a invitat și pe mine, părinții fiind plecați peste weekend, rămânem la el tot weekendul.
Când am ajuns la școală am povestit cu prietenii mei până s-a sunat de intrare.
- Prieteni, abea aștep ziua mea de naștere, o să ne distrăm foarte tare, o să vedeți. Zise Jack.
- Da, normal că o să ne distrăm. Zise Aly.
- Evident. Zise Key.
- Ămm..Sper că nu îl chemi pe Tony, nu?
- De ce? Deja l-am chemat.
- Off.
- Nu l-am invitat, stai calmă. Dar care este problema? Nouă poți să ne spui orice, suntem prietenii tăi.
- Bine. O să vă spun. Tony..e obsedat de mine, oriunde mă duc, mă urmărește, e groaznic.
- Serios? Păi ști ceva? Ești prietena noastra așa că Tony ăsta, ar face bine să înceteze, că altfel..Ziseră toți.
- Mersii prieteni. Sunteți cei mai tari!
- De acum încolo, vom merge cu tine peste tot.
S-a sunat de intrare și am plecat cu toții în clasă. Prima oră am avut chimie, cu doama profesoară Bartensen. Ora a decurs bine. După ce s-a terminat ora, prietenii mei, m-au condus până la dulap să îmi las cărțile.
După ce s-au terminat orele, gașca m-a condus până în fața porții casei mele și am închis poarta bine și ușa de la casă ca să fiu sigură că nu apar intruși.
A trecut ziua de joi, și s-a făcut vineri. De dimineață, au venit prietenii mei în fața porții mele ca să mergem împreună la școală.
Orele s-au terminat, ca de obicei, prietenii m-au condus acasă. Dar..în drum spre casă a apărut..Tony! A încercat să se propie de mine.
- Hei, prințes-o.
- Tu ce cauți aici? Las-o pe Aly a noastră în pace, că altfel.. Zise Jack aprobat de restul.
- Altfel ce?
- Îți arăt eu ție. Și i-a dat un pumn în gură. Tony s-a lăsat păgubaș pentru că nu mai avea nici o putere și s-a îndepărtat.
Asta nu s-a terminat!Zise Tony.
- Haha! Am râs toți pe săturate.
- Pa Aly. Ne vedem la ziua mea de naștere.
- Pa! Zise Key și restul.
Ziua de naștere a lui Jack, era la 17:00 iar acum este 16:00. Am început să mă pregătesc.
La 16:45, am plecat cu Key, Kara, Stev și Marco, către casa lui Jack.
Am petrecut tot weekendul, a fost demențială petrecerea lui Jack. M-am întor acasă, Duminică la ora 13:00.
CITEȘTI
Noapte sub clar de lună
RomanceAceastă carte vă oferă posibilitatea de a pătrunde într-o adevărată poveste de dragoste imposibilă și o să aveți ocazia să urmăriți o luptă magică aprigă pe viață și pe moarte. O fată pe nume Alison întâlneşte un băiat enervant care nu o lasă în pac...